no se si un pot abandonar sa copa, m'ho he mirat una mica però no veig l'opció d'bandonar per mirar d'ajudar a arreglar-ho.
jo vaig tenir problemes amb una copa i l'única solució va ser contactant amb un dels kefes de sa pàgina.
si vas a cupmanager/contactar i li envies un correu en anglès a un tal obsy t'ho arreglarà, és lo que vaig fer jo.
pero......... en fin
lo important és jugar, per jo fora maldecaps i endavant aixi com està, clar que jo som un dels beneficiats, convendria que parlassin altres també.
Crec que ho deixarem així. No m'acaba d'agradar com ha quedat però no hi ha manera de tornar enrera. Igual entre que li envii i me contesta ja hi ha hagut partits concertats i pot ser un merder...
En fi, que posauvos ses piles i vius amb ses lesions!
porreres ha escrit:buf jo feia contes keda 3 o 4 a nes grup xo vex k no...
No passis gens de pena per jo, eh? Només mira es meu darrer partit amistós i veuràs amb lo que t'has d'enfrentar... son tots uns paquets i s'entreno és sa meva prioritat!
porreres ha escrit:buf jo feia contes keda 3 o 4 a nes grup xo vex k no...
No facis comptes abans de començar homo de déu, pensa que jugam amb es paquets i com bé diu en wil lo que ens interessa és entrenar. Més d'una vegada he vist caure a un gros contra un petit per mor de ses tàctiques...