Pues x començar aqst nou any me decidit a collir una feineta q pugui compaginar amb ets estudis, siguin horabaixes o caps de setmana, si sabeu algo me farieu un favor.
Tenc 17 anys soc de Consell i estodii 2n de baxillerat cientific.
Gracies x les seves respostes
Cerc feina
jejejeje xo es q necesit els duros , q sino acabare amb el batxiller nomes... tenc temps disponible suficient crec
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Ai Endivina, ... pareixes una mestra!!!
Potser en que diu el nostre amic Qweek és cert, i té un bon caparrot que li permet fer feina.
Encara que compartesc el consell de n'Endivina, també és cert que si la feina fos els caps de setmana, es podria provar, a veure com van els resultats. En conec d'altres que ho han fet.
Ànim Qweek!
Potser en que diu el nostre amic Qweek és cert, i té un bon caparrot que li permet fer feina.
Encara que compartesc el consell de n'Endivina, també és cert que si la feina fos els caps de setmana, es podria provar, a veure com van els resultats. En conec d'altres que ho han fet.
Ànim Qweek!

Jo també cerc feina...
Mem si se convertirà en s'apartat d'ofertes i demandes de feina encara... Bé, per si de cas funciona...jo en tenc 18 i estic "abierto a todo"... :? :? adew!

JJAJAJAJA lo unic q falta es gent q doni feina, q treballadors disponibles ja nhi ha dos xDDD
Si teniu idea d'electricista, conec un parell d' empreses que cerquen peons. Per sa zona d'inca i de Palma
idea delectricista.... se q no shan de juntar es dos cables xDDD bueno i lo logic, a inca maniria melassa xq hi arrib amb so tren.. podries dirme mes coses q hi estic interesat segons lo q se faci, i si es peon supos q no fa falta un conexement alt...
lo des tecnic o veig molt enfora...
gracies x les contestacions i esper q trobi feina ja xDD
lo des tecnic o veig molt enfora...
gracies x les contestacions i esper q trobi feina ja xDD
Ufff, si no en tens NI IDEA xungo... si en sapiguessis un poc lo de mitja jornada se podria xerrar (ho han de menester a jornada completa...) No nomes necessiten a qualcú que tiri cable, necessiten a qualcú que pugui fer qualque montatge... De totes maneres si m enter de qualque cosa t ho faré sebre.
Salutacions!!!
Salutacions!!!