problemes amb el java

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Qweek
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 15
Membre des de: dc. des. 27, 2006 0:00

no, pareix q no te q veure amb el firewall ni amb lantivirus, ja que desactivant totes les opcions encara no em funciona i a la consola de java em posa aixo:
Imatge
Qweek
Truquer novell
Truquer novell

ja he conseguit q me vagi be, gracies x les ajudes
LLucH
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 8
Membre des de: ds. set. 09, 2006 0:00

Bones el que em pasa a mi i a un amic meu es que ens entra en la sala pero no vegem a ningun dins de la mateixa ni a gent sentada en les taules...pq pot ser aixo?

salutacions amics :)
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

A jo també me passa lo mateix...

Feia un parell de stmanes que no feina cap truc, i ahir en volia fer un i res, veia ses cadires i tal, però no veig ningú ni puc entrar dins el joc.

I avui, més de lo mateix, mos podeu ajudar, que jo almenys som un poc tontet!!
Qweek
Truquer novell
Truquer novell

es problema de lantivirus, aixo es el q em pasavaa mi, desactivau el talalfocs de windows i el vostre antivirus si desactivant el tallafoc de windows encara no vos deixa
val9
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 17, 2006 0:00
Ubicació: Sa Pobla

EIII, BONES! TENC UN PROBLEMA I ES QUE FA UN PARELL DE SETMANES JA QUE NO PUC JUGAR A TRUC DES DEL MEU ORDINADOR!
EL PROBLEMA ES QUE S'OBRI LA SALA DE JOC PERO NO VEIG CAP USUARI CONECTAT NI PUC ENTRAR A CAP TAULA, SEMPRE M'HAVIA FUNCIONAT PERO D'UN DIA PER L'ALTRE VA DEIXAR D'ANAR BE. HE INSTAL.LAT EL JAVA UN ALTRE COP I NO FUNCIONA! SI QUALQU SAP QUE PUC FER, ME FARIA UN GRAN FAVOR!
VAL9!!
Qweek
Truquer novell
Truquer novell

lo de sempre, mira ssantivirus i es tallafocs ;) sempre es axo es problema
val9
Truquer novell
Truquer novell

EII, GRÀCIES X CONTESTAR, HE MIRAT DE DESCATIVIR ES TALLAFOC I S'ANTIVIRUS PERO SEGUEIX IGUAL!
ABANS ME FUNCIONAVA I VA DEIXAR DE FER-HO D'UN DIA X S'ALTRE!
ARA PER PODER JUGAR HE D'ANAR A UN ALTRE ORDINADOR A KA MEVA NO PUC, QUAN ABANS SEMPRE HO PODIA FER!
GRÀCIES DE TOTES MANERES :cry:
villacrack
Truquer novell
Truquer novell
Membre des de: dg. set. 10, 2006 0:00

a jo em passa el mateix qe a val9!!!! ASO NO POT SER!!!! bueno si algu en sap un altra q no sigui ni l'antivirus ni el tallafocs que ens digui algo ok!?
Gracies!!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Si no és algun programa que desactivi la connexió no se que pot ser. Heu provat d'usar un altre navegador?
val9
Truquer novell
Truquer novell

:cry: :cry: BONES A TOTS! I GRÀCIES X CONTESTAR UN ALTRE COP!!! ENCARA NO HE ACONSEGUIT ARREGLAR EL JAVA! LO K NO ENTENC ES XQ ABANS FUNCIONAVA I ARA JA NO!! NO TROB CAP MANERA D'ARREGLAR AIXÒ 8O PER PODER JUGAR HE D'ANAR A UN ALTRE CASA ( K ES LO K FAIG CADA DIA X PODER JUGAR) JA HO DON PER PERDUT A N'AIXO...... CAGON L'OU D'ORDENADORS I TECNOLOGIA RARA, JO NO M'ENTER UN PREBE D'INFORMÀTICA, SOC UNA NEGADA.
BE, GRÀCIES UN ALTRE COP.. ADEW A TOTSSS!
SI ME DEIXEN UN ORDENADOR AVUI ENTRARE A JUGAR! :(
villacrack
Truquer novell
Truquer novell
Membre des de: dg. set. 10, 2006 0:00

obrador qe vols dir amb lo de un altre servido! jo estic en una residencia estudiant y açi no puc jugar i a casa si, a un altre amic que esta asi tambe li passa el mateix!!!
Qweek
Truquer novell
Truquer novell

diu un altre navegador, navegadors coneguts hi ha lexplorer, el mozzila firefox i l'opera, ell diu q proveu un altre diferent del q estigueu utlizant
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

Bones a tots,
he llegit aquest fil un poquet tard pero si hi ha qualqu que encara no pugui jugar, lo que li puc dir és que a mi me va passar lo mateix i heu vaig solucionar aturant sa protecció de s´Antivirus d´Avast (al manco el mòdul de Correo de Internet d´aquest antivirus). Ara sempre que vull jugar tenc que desactivar s´Avast. Aquest Antivirus pareix que crea aquest problema amb es programa.
Si no teniu aquest antivirus provau d´aturar es que tengueu.
Amem aixi !! Sort !! :lol:

Val99999 a tu ja sé que te va bé !!
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

tiano ha escrit:Ara sempre que vull jugar tenc que desactivar s´Avast. Aquest Antivirus pareix que crea aquest problema amb es programa.
Jo vaig tenir un problema similar amb un firewall, l'Agnitum Outpost Firewall Pro. Com en tiano havia de donar-li els permisos necessaris per poder accedir al java. I dic que vaig tenir perqué ja no el faig servir, encara que és un molt bon firewall.

Mem si ho podeu solucionar. :wink:

Salut
Imatge
Respon