No es mala idèa, xo a mi personalment m'agrada el sistema normal.
Jo faría més senyes, pq no pots comunicar un bord o un rei, que qualque vegada serveixen d'alguna cosa.
Crec que el sistema que hi ha ara és ideal. Si hi tenim pràctica a l'hora de fer les senyes és molt fàcil.
Jo posaria un botó per la senya dels envits.
El fet d'haver d'escriure per fer senyes es perquè així pots "mirar" el company mentre les fas i així no perds un temps per fer la senya, per tant aquest sistema crec que es el millor, així tampoc colapsam la finestra de joc amb més botonets.
La senya per envits, en voler, el que du mes feina és fer la imatge a mostrar quan es fa la senya. Imatge per "Envida"? ni idea. Si algu s'anima ha de ser així:
Imatge format GIF de 32x32 pixels.
Igualment ho dic per les senyes d'As bord i 12, si voleu, feis la careta o el dibuixet i es pos!
volia dir-te que els dibuixets de cada una de les senyes i el seu significat ja estan penjats al fòrum des de fa molt temps. Estan dins "Suggerències" a un misstage que es diu "Les senyes" (a la segona fulla).
Mem, fer una senya per envits, no li trob molt de sentit, no vull ofendre ningu, pero voltros kuan jugau d veres com la feis?, un copet damunt sa taula, amb es puny, sa ma, com sigui, o imitant com si fesim un cop almanco, i la resta d gent ho veu. Per aixo crec k es tan simple com dir "envida" i ja esta, esperes k un hagui tirat, o no esperes i fas com si en duguesis molts, son maneres, no se.