No ès just
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Obradoooooooooooooor, ahir vespre vaig jugar un truc amb na mica i varem guanyar, i quan varem acabar sa puntuació ens posava -1, crec que perque la pàgina va petà. Avui he pogut tornar entrar, però ni tan sols té constància de la partida jugada, amb lo que me costa gunyar uns puntets. Qué punyefles passa amb la pàgina que quan cauen cuatre gotes explota? No li poses spray de aquest "anti-humitat"?
A mi, per desgracia, hem va passar el mateix....
Ni partida guanyada....
Ni punts sumats...
K els reis vos duguin moltes coses...
I sen duguin pokes...
MOLTS D'ANYS
Ni partida guanyada....
Ni punts sumats...
K els reis vos duguin moltes coses...
I sen duguin pokes...
MOLTS D'ANYS
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
El problema amb això és que quan es satura el servidor (problema amb el que estam combatent actualment) la base de dades s'atura momentàniament, durant aquest temps no registra cap partida ni puntuació nova.
Esperem aviat tenir alguna solució, de moment vos demanaria paciència, com sempre!
Esperem aviat tenir alguna solució, de moment vos demanaria paciència, com sempre!

- Mafalda
- Truquer habitual
- Entrades: 65
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: Alaior (Menorca)
Hellouuuu
A noltros ens ha passat el mateix que en Beatle, he fet una partida amb na TaYa, contra en champi i en TheBoss, i tampoc ha constat la partida i quan hem sortit ens deia que teníem -1 punts.
Buaaaaaaaa, ja no són per es punts, sinó que m’hauria agradat que en el nostre historial de partides sortís que na TaYa i jo en tenim una altra de guanyada juntes ...

A noltros ens ha passat el mateix que en Beatle, he fet una partida amb na TaYa, contra en champi i en TheBoss, i tampoc ha constat la partida i quan hem sortit ens deia que teníem -1 punts.
Buaaaaaaaa, ja no són per es punts, sinó que m’hauria agradat que en el nostre historial de partides sortís que na TaYa i jo en tenim una altra de guanyada juntes ...