Tota sa raó JJ, quan se jubili el fitxaran a home english
Lo des canvi de nom a nes teu equip jumamba... no t'ho sé dir. Lo que està clar és que no deixaràs de canviar de nom perquè juguis una copa, faltaria. No crec que passi res, prova-ho i ja veurem que passa.
Malgarot, recorda lo que te vaig dir: per poc que puguis fitxa un entrenador acceptable i jugadors acceptables de 17 anys i comença a entrenar, que no te'n donaras compte i amb una temporada i mitja els tens a formidables.
Ieeeep.
M'he salvat de miracle jo......
pareix que pq vaig guanyar els dos darrers partits per 9-0 i 1-5 no ha estat dificil però sa veritat és que jo era el més xarec del meu grup i fins a lo darrer no m'he salvat, i no se ni com!! he duit molta sort, molta molta, a VII ja no van de bromes.
Però es que ha anat més justet ha estat Sporting s'horta, vaja final de lliga més emocionant tu, a veure com ens va sa pròxima temporada a tots!
de moment thevenin....... voy a por ti per arribar a les semis de la Retruc Cup!!
Mirare de seguir els consells gracis. Lo dels jugadors ho tenc solventat, son d'aqueixes caracteristiques... lo de s'entrenador haure d'esperar un poquet...
joer, jo que pensava que posant es meu porteret titular ja me bastaria per guanyar i passar a semis......
de totes maneres, a mi me pareix un ejea xDDD
Cumxot Team
Estratègia: Normal
Mig camp: horrible molt baix
Defensa dreta: insuficient molt baix
Defensa central: insuficient alt
Defensa esquerra: insuficient molt alt
Atac dret: insuficient alt
Atac central: pobre molt alt
Atac esquerre: horrible alt
Thevenin SFC
Estratègia: Normal
Mig camp: horrible baix
Defensa dreta: pobre alt
Defensa central: dèbil molt baix
Defensa esquerra: pobre baix
Atac dret: pobre molt alt
Atac central: pobre alt
Atac esquerre: pobre baix
esta vist que jo i sa Retruc Cup no ens duim gaire bé, dues participacions, dos desastres!!! l'any que ve jug amb els titulars, hombre ya!!!
sort als semifinalistes, i fins la pròxima edició.
jo no avia pensat a preperar s'equip, i vaig començar amb 9 i antes de sa primera part jugava amb 8 perque se me navia lesionat 1... jajaja. si hagues fet s'equip no men haguesin enteferrat 7 gols... xD
tolls ha escrit:De cara a sa pròxima edició, podem fer anada i volta, és a dir, dos partits contra cada un dels rivals, rollo champions. Com volgueu.
A jo m'anira be, a voure si puc jugar la proxima que faceu, i poreu estar segurs que aquesta vegada no m'enguinxareu jugant una altre copa, aquesta temporada no en faré cap de copa de merda. Tota sa temporada que vé la dedicaré a preparar sa próxima copa retruc. Sa lliga també serà un stage per sa gran copa (no serà taaaaaant!!!)
Bueno, sort a tots els semifinalistes menys a un!! I que guanyi es que tengui es maletí més gros, o més plé!!!
Caaaaaa... seran dures aquestes dues setmanes sense lliga...
Ara podrem (i podreu) aprofitar per posar tota sa carn a sa parrilla per jugar es partits de sa copa (o copeta) per no fer perdre sa forma a ses nostres estrelles.
Per a sa pròxima, vos hauré de menester per ficar pressing a nen bud_ice i no mos faci un quiebro tan guapo d'aquests que només ell sap fer. Sé que m'ajudareu.
jejejeje tooolls!! de quiebros rees!! jo amb so no jugar sa copa ara estic cercant cualcú que vulgui jugar amistosos amb jo!!
Contau amb jo per sa tercera edició. ja miraré de fer clases de com funciona sa web aquesta!
Me falta poc per acabar sa copa que estic jugant.
Cuant acabi no en jugere daltre i esperare a sa proxima que organitzeu.
Contau en Atletico Cocotin per sa proxima edicio.
Un saludo