Enciclopèdia des Truc

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Respon
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Bones a tots, estic content d'anunciar que ja tenim enciclopèdia i que qualsevol de vosaltres que la desitji la pot aconseguir amb l'enllaç de més abaix.

El seu creador ha estat en voltor, i jo m'he encarregat de pulir-la (poca coseta).

En ella trobareu des dels orígens del truc passant per consells fins a cites i anècdotes típiques...

Esperam que us agradi i que us sigui d'utilitat.

Aquí la tenim: http://rapidshare.de/files/35951765/Enc ... Voltor.PDF

Besos
tolls l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 08, 2006 14:43, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
voltor
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 417
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 0:00
Ubicació: Ciutat

I voltros vos demanareu:¿I ara que l'hi ha pegat a n'aquest?...Doncs molt senzill:Hi va haver una temporadeta,s'hivern pasat,que varem tenir un fotimer de visitants de terres Valencianas (Amunt xiquets!!!) i que estavan rabiosos per fer un Truc...amb s'inconvenient que per alla jugan amb altres peças(o noltros jugam amb altres...be que mes dona),pero amb esencia el joc es el mateix.I aixi me se va ocurrir fer un petit manual,que poc a poc va anar engreixant,amb sa colaboracio dels meus companys i amics.
Aixi com se presentava algun d'aquests amics de s'altre costat de la mar i aixi ho trobava a mester,els hi enviaba una copia per E-mail i se de bona tinta que han estat circulant de ma en ma per terres Valencianas i de Castello,fins i tot se que alguna ha acavat per Murcia.M'alegra haber pogut ajudar...

El resultat es el que veieu.S'intencio es ajudar al que no en sap o al que juga modalitats diferents a entendre com jugam a aquesta web.
Sabem que a diferents localitats de ses Balears jugau d'altres maneras o amb diferents normas.Aquest manual no vol dir que son incorrectas o que domes es pot jugar com diu es manual,NO!!!...domes reflexa com jugam a sa Web,retruc.net,que sense ses vostras aportacions no seria el que es i que sempre ha estada oberta a tothom i a ses vostras opinions i quan ha estat necesari,s'ha duit a enquesta popular.Mes d'un dira:-"En mi pueblo,jugamos a que si llevas el "amo" els altres te han de pagar un cafe con "Masonas" 8O ...molt respectable regla i digna de tenir en conta,pero ja vos dic...ens hem ajustat a com jugam a sa Web

En fin...que la pogueu disfrutar. 8)

Voltor
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

He editat i he penjat una altra versió, corregint algunes cosetes.
Imatge
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

tolls... han de ser fins per davallar això d'aquesta web... ja sé que jo som un negat amb sos ordenadors però mi he pegat 5 minuts per sabre com fer-ho.
Molta gent no heu sabrà fer. jejeje

crítiques sempre constructives
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Benvolguts,

Vos superau dia a dia, una enciclopèdia del truc, merchandising de camisetes, organització de sopars. Que serà lo pròxim? El SEAT retruc? :wink:

No me queda més que felicitar-vos.

Salut,
Sócrates
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

BON dia a tots truquers i truquer@s.

Lo que has dit SOCRATES estaría bé , jejejjeje :roll: :idea: , pero hem d'aspirar a més, després de sa teva sugerencia, :oops: :oops: va sa meva.

:oops: :oops: N'Obrador cap al CONSOLAT DE LA MAR I Sa Madona cap al CONSELL. i per cotxe oficial es d'en Socrates, jejeje.

:twisted: :twisted: Aixó si que sería un amotinament, jejeje, a dominar Sa Roqueta. :twisted:

I fotus als futbolers, tant de xerrar de Força BARRRRÇA, Ala MADRIZZZ. res a fer, :? :? els camps de futbol convertits en estadis de TRUC. I es gran Estadi sempre conegut d'un principi com SON MOIX, i ara ONO ESTADI, res de res com deim cuant no duim cartes. Se veu que m'agrada molt es futbol, jajajaja.

En Comendar se li pot dir com a sugerencia , " TRUK'S STADIUM " aquesta opció per si trobau que paresqui com a més important o internacional , pero per jo estaría millor "ES REDOLET D'ES TRUC", entre altres, tot son opinions.

A més taules groses de a cuatre, perque cadescu pugui dur es seu ordinador, teclat i ratoli, ja que estará avesat a jugar amb ells i arribarem a no sabre mesclar ni escatsar ses cartes. jajajaja.

Aixó si en jugar grans finals ordinadors subvencionats per :P N'Obrador i Sa Madona, está clar perque?? :P , per poder desviar alguna partida presupóstoria, jjejejeje.

Bé no me ficaré en res més avui, ja riurem un altres día.

Enhorabona a tots, els participants i usuaris.

Adew, vaig a berenar, que ja es hora.

:P :P xisco M A S E T :P :P
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Benvolguts,

A arrel de la publicació d'aquesta enciclopèdia, jo proposaria que aquesta feina fos ben visible per tothom. Ja que he llegit que no és inmediat descarregar-ho.
I com a la plana principal, hi ha un apartat del menú os posa Enciclopèdia, podrieu col.locar-ho allà per poder descarregar-ho. Crec que aquest treball s'ho mereix :mrgreen:.

Au més feina i bulla pels qui desenvolupen aquesta web.

Maset, lo del " TRUK'S STADIUM " seria la bomba.

Salut
Sócrates
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Gracis SOCRATES
hohavia proposat per lo molt que m'agrada es futbol, jejejjeje.

Adew
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Socrates, estam en això. Aviat la veureu penjada per la web, només ens cal decidir dues cosetes de no res abans de posar-la. :wink:
LLucH
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 8
Membre des de: ds. set. 09, 2006 0:00

Molt bon trevall aixo :D
Jo soc valencià i al principi és un poc dificil jeje ;)
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

JO SOM TANT CURTET COM EN BUD_ICE I TAMBE MI HE PASSAT UNA ESTONA PER ENTRAR I NO EN TENC NI PUNYETERA IDEA, JA M'HO DIREU.

MOLT BONA FEINA PER TOTS ELS COL.LABORADORS, AIXO CREC QUE D'AQUI UNS ANYS POT SORTIR A BORSA, COM UN GRAN HOLDING,RETRUC NETWORKTS ,MINIM D'ENTRADA 50 € S'ACCIÓ.

AIXÒ DE L'ESTADI M'AGRADA SOCRATES I MASET,UNA ALTRE IDEA DEL NOM SERIA "RETRUC STADIUM ARENA" JA EN PLA AMERICÀ.

CATACRACK......
secretari
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 0:00
Ubicació: ses salines

McEnroe,

Pareix mentida, essent com ets del Madriz, però ... estic totalment d'acord amb tu !!

Aviat passarà a la història això del Barça i Madriz, i el Món es dividirà entre truquers de retruc.net ... i la resta. :lol:

Per cert Mc, ¿la pilota era bona?

Au, salut i sort truquers!
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual

Bones Secretari,

lo del futbol es un alicient més per poder discutir i ficar-nos uns amb els altres i poder beure cerveces gratis per uns i poder pagar-les els altres.

Per cert secretari,
La bola entró!!!!!!!!!!!!!!!

Visca en Mac , en Federer que es i serà el millor jugador de la història del tenis del mon mundial universal i sobretot el nostro Rafalet Nadal que te uns ous com un mul.
Que feriem sense aquests dos extraterrestres del tennis?

Ouuuuuuuuuut.
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual

Una pregunta per en tolls o en voltor,

m'he de descarregar cualque programa per veure l'enllaç de l'enciclopèdia?

me posa de "filed has dont deleted": reason ,the download no se que putes més ....

a reveure.
Respon