Aquets dos individuos son molt perillosos, i no es mereixen porer jugar. Joder e4s que he perdut 14 punts, aixo no hi ha dret Toninaina. I sense dur ni un envit. Sa pròxima jo també el vessaré.
Comença sa votació, ja,ja
Jo vot perque s'els veti s'entrada a les taules, je,je
Enquesta per vetar l'entrada a n'en Collonsdepuput i Toninai
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- collonsdepuput
- Truquer asidu
- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
jajajajajaja......joder pasi.....tenim poca memoria.... quan en obrador en un acte sin precedentes te va regalar 3000 punts per ke vares tenir un dia de locura i vares putetjat a 3 +1 jugadors ke eteien a sa taule...ja no ten recordes...
.....jo mai betaria a un jugador a entrar i menos a tu .....ke son punts segur per es ke jugue en contre..jajajajaj...be prente un valium.......i un conyac......au con dios....

- El-Pasificador
- Truquer novell
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00
No hi ha escuses, ja,ja que empiese la votasión, ja,ja
jo don es meu vot a n'el Pasificador, ja,ja, te tota sa rao.
Jo tambe estic a favor d'el pasi, no hay derecho, je,je
Jo tabe el don a nel pasiiiii, ja,ja aquest collonsdepuput es un fantasmet, fuera......
- XiscoPutxer
- Truquer novell
- Entrades: 1
- Membre des de: dt. maig 09, 2006 0:00
Jo estic a favor del pasi, ja,ja i de paso li podrien donar 3000 punts mes ja,ja
- PortDeBuger
- Truquer novell
- Entrades: 1
- Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
En pasi te rao, aquest dos son molt perillosos, i van armados, ja,ja
- collonsdepuput
- Truquer asidu
joder xisco...si ke tens nicks ja......falte votar un encare permi......
fantasme.......
fantasme.......
Escuses, fueraaaaaaaaaa. Jo estic amb en Pasiiii, te tota sa rao, farem un vaga per que li donin 3000 punts mes, ja,ja
Si, Si , jo no se com les varen deixar registrar ja, quin dos gansters.
- Hirschmann
- Truquer novell
- Entrades: 4
- Membre des de: dt. set. 26, 2006 0:00
Catastrofen, jo tambe estic amb en Pasi. Aquest collonsdenoseque sa mareix que no entri, au tancam sa votació? je,je
no tanquis encara que m'mha toca a mi.
Jo trob que auriem de ser tots amigs, aixi que jo vot a favor d'en coloons i toninaina. Je,je
Jo trob que auriem de ser tots amigs, aixi que jo vot a favor d'en coloons i toninaina. Je,je
No se que putes a pasat pero ja m'agrada s'asunto.
Pasi ho sent molt pero llevat d'en TOMEUET que no se qui es, tothom esta a favor teu i aixo no esta equilibrat, jo me pos a favor d'en Collonsdepuput i de Na Tonina, sobre tot de Na Tonina, al manco fins que estigui anivellat es tema, després si a n'es puput li voleu tallar es collons, jajaja,
ja vorem on votaré, pero de moment a favor dels debils.
Bé ja me contareu de que va aixó, jejeje.
Au feis bonda.
XISCO maset

Pasi ho sent molt pero llevat d'en TOMEUET que no se qui es, tothom esta a favor teu i aixo no esta equilibrat, jo me pos a favor d'en Collonsdepuput i de Na Tonina, sobre tot de Na Tonina, al manco fins que estigui anivellat es tema, després si a n'es puput li voleu tallar es collons, jajaja,

Bé ja me contareu de que va aixó, jejeje.
Au feis bonda.

- collonsdepuput
- Truquer asidu
ke putes debils ......noltros dos no som es debils som es bons.......en tomeuet el conec tambe i es un tapat den pasi.......
votau votau...........ja vorem qui guanye
votau votau...........ja vorem qui guanye