3 paraules A-co-jonante
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Fa poc me e enterat q van dient per akesta pagina q faig trampes, usant dos ordinadors de k meva, primer de tot ni tinc dos ordinadors ni tinc dues ip's diferents. Bé crec q tot va començar kuan me va tokar jugar contra un q no senterava i feia tots cada pic sense dur res d res i clar jo prenia i guanyava perke el vaig calar, i sa gent q mirava es pensava q era jo amb dos niks, nomes volia dir q men toka ets ous de lo q diguin, jo aki venc a passar es temps i me la bufa si perd punts o si guany punts lo q no es normal es q per cupa de 4 mongolets q no saben perdre sinventin mariconades de akest fa trampes akest es un trampos, joder a mem si sabem perdre perke jo kuan perdo me fot i punto. Ah i no se com a arribat a tanta gent perke maxo avui me kedat flipat kuan e vist el numero de vots negatius q man posat. Bé nomes dir q aki venc a jugar a truc ki no vulgui jugar amb mi q no jugui i punto i q no se passin tata sa partida mentres jo jug mirant i insultant com va fer ahir vespre en galileo q mentres jugava es va fikar a dins sa partida i no se va turar dinsultar, si algu te problemes amb mi q mo digui i kedam a un lloc i o arreglam amb ses mans no per aki amb insults q es de cobards to dic a tu galileo and company. adew i sort.
Jo un dia vaig jugar amb tú dues partides... sa primera va anar collonuda perque varem aguantar bé es carro... a sa segona nosequeputes te vares prendre i vares començar a insultar-me i enrecordar-te de sa meva familia...
En fin, pensaré que te vaig agafar en un mal dia...
En fin, pensaré que te vaig agafar en un mal dia...

- Mcenroe
- Truquer habitual
- Entrades: 163
- Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
- Ubicació: Felanitx-Son Garí
jjejejeejjejjeeeeeeeeeeeeeeee,
ara he rigut per lo que ha dit en _Wil_.
Jo tambe he tingut el plaer de jugar amb en KamiKaze una vegada i varem guanyar fàcil,pero vaig alucinar perque va guanyar totsolet.
Segurament juga com el seu nom indica, jejeje...pero jo vaig passar molt de gust .
Aixi es que de jo, fa estona que tens un vot positiu. Pentura el seu nick va amb la seva personalitat.jejejeje..................
un saludo a tots
ara he rigut per lo que ha dit en _Wil_.
Jo tambe he tingut el plaer de jugar amb en KamiKaze una vegada i varem guanyar fàcil,pero vaig alucinar perque va guanyar totsolet.
Segurament juga com el seu nom indica, jejeje...pero jo vaig passar molt de gust .
Aixi es que de jo, fa estona que tens un vot positiu. Pentura el seu nick va amb la seva personalitat.jejejeje..................
un saludo a tots
- Vito_Corleone
- Truquer novell
- Entrades: 3
- Membre des de: dv. abr. 07, 2006 0:00
- Ubicació: Just veinat del cementiri de Llubí
- Contacta:
Benvolgut i estimat KaMiKaZe:
Tu i jo sabem que ets de la Familia, si hi ha algú que t'emprenyi, diga'm-ho i no passis pena de res, pareixerà un accident.
Ara en serio: m'ha agradat ben m olt la teva defensa, si no ténen ous de dir les coses a la cara és que són uns covars. Insultar derrera d'un nock és molt facil, però les persones de veritat abans d'insultar el que han de fer és mirar de contrastar els fets. Jo sé que no jugues amb 2 ordenadors.
Be, si has de menester res, m'ho dius. Val?
Tu i jo sabem que ets de la Familia, si hi ha algú que t'emprenyi, diga'm-ho i no passis pena de res, pareixerà un accident.
Ara en serio: m'ha agradat ben m olt la teva defensa, si no ténen ous de dir les coses a la cara és que són uns covars. Insultar derrera d'un nock és molt facil, però les persones de veritat abans d'insultar el que han de fer és mirar de contrastar els fets. Jo sé que no jugues amb 2 ordenadors.
Vito_Corleone ha escrit:Benvolgut i estimat KaMiKaZe:
jajaja "pareixerà un accident???" jajaja es bo sabreu, mai esta de menys cridar a sa mafia italiana kuan fa falta, jeje de totes maneres ja fa estona de aixo supos q en galileo ja deu ser mort de vell i tampoc es pla ficar-se amb lios ja ma bastat akest estiu q e agut de tupar mes de 50 guiris, putes estrangers gats se pensen q perke mallorka es petita no pegam, no deben saber lo de pekeño pero maton.
Jeje ah per cert gracies a tots els q meu posat un positiu, tots els q men posin un tenen 1 beures convidats a sa disco bell's del port d'alcudia pel proxim estiu. i tots es q me posin un negatiu pues...q les bombin! dew i sort trukers.
P.D.: Vito a mem si me conect kualke demati i en feim un q fa estona q no te faig agafar un atak de nirvis.