Obrador, ja te enviat aquest misatje a traves de "la vostra opinio"
crec que seria molt interesant, divertit i que tendria molt bona acoida si pogueseu incluir una taula per 6 jugadors, he vist que a las trobades que feim regularment, sempre hi ha alguna taula de 6 que so pasan bomba, seria una manera de donar mes varietat a la oferta de aquesta pagina, llogicament amb puntuacions apart de les altres dues varietats de truc que tenim actualment (mallorqui i valensia ) supos que seria de us exclusiu dels usuaris de pago CCR, seria una manera de premia als que colaboram al manteniment de la pagina, esper resposta, grasis....Pedro
taula de 6 personas
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
La resposta ja te la puc donar jo
Aquesta oferta ja s'ha estodiat altres vegades
i se veu que és mal de fer i du molt de temps programar-ho
Ara bé, si hem de protestar per colque cosa
PROTESTAREM PERQUÈ NO PODEM JUGAR DE 6!!
ENDEU PROTESTO!! PK?? PERQUÈ MAI ESTAM CONFORMES ANDALEEEE HOMBREEEE AU ENGA A FER FEINA JAJAJAJAJAJAJA

Aquesta oferta ja s'ha estodiat altres vegades

Ara bé, si hem de protestar per colque cosa

ENDEU PROTESTO!! PK?? PERQUÈ MAI ESTAM CONFORMES ANDALEEEE HOMBREEEE AU ENGA A FER FEINA JAJAJAJAJAJAJA

- joaquin_isa
- Truquer novell
- Entrades: 41
- Membre des de: dj. gen. 31, 2008 0:00
- Ubicació: Palma de Mallorca

APOYO LA MOCION DE MESA PARA 6:b
- CAMAIOTsemar
- Truquer novell
- Entrades: 13
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 0:00
- Ubicació: llucmajor
Molt bona idea, au au
Corabor i casi ho
jejejej

Idò si, el truc a sis a les trobades és molt divertit!!!
I com que ja ens va bé tot el que sigui riure i passar-ho bé, don el meu suport a la proposta de'n Pedro, au.
I com que ja ens va bé tot el que sigui riure i passar-ho bé, don el meu suport a la proposta de'n Pedro, au.
jo tanber et dong suport, podria aser molt divertit, avore si tenim sort, i se pot fer algo salut..
Jo tambe vull apoyar la proposta den bosaurio, podria ser molt divertit 

Com a copero i de la opsició al regim, maldament siga moderat,
me sumo a la proposta, al manco pot esser divertit, i mes ho seria si se pogues jugar amb web cam, mos voriem ses cares

¡Ai quina creu! Tenc sa canya escardada :_

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
No és dolenta la proposta, ni el primer pic que es fa, però per fer-ho s'hauria de reprogramar quasi tot... això duria massa temps, cosa que desgraciadament, no tenc. Ja vos tenc dit que si coneixeu algun hacker expert en java, que vulgui col·laborar, no tenc cap inconvenient en compartir el programa per millorar-lo.
Jugar si... ara fe feina... ufff, jajajaobrador ha escrit:No és dolenta la proposta, ni el primer pic que es fa, però per fer-ho s'hauria de reprogramar quasi tot... això duria massa temps, cosa que desgraciadament, no tenc. Ja vos tenc dit que si coneixeu algun hacker expert en java, que vulgui col·laborar, no tenc cap inconvenient en compartir el programa per millorar-lo.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
apoyo totalmente la propuesta del amigo bosaurio, no vendria mal un poco de variedad, ni me imagino lo que podria pasar, a veces entre 2 no se entienden, imaginaros entre 3, jajajaja.