S'assumpte que tenim entre mans i que va proposar es nostro estimat Cristo de la Roca, tio cristià on els hagi, és a veure si s'han de poder mostrar ses cartes tant si perds com si guanyes i tant si es juguen envits com si no.
A veure què en pensau.
S'han de poder mostrar ses cartes?
Moderadors: samadona, lafaltaenvide

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Au, votau meam que trobau.
Jo afegiria que les opcions 1,3 i 6 seran considerades com a vot "NO ES PUGUIN MOSTRAR CARTES" i les opcions 2 i 5 que "SI ES PUGUIN MOSTRAR CARTES", la opció 4 comptarà com a vot en blanc
Apa, salut!
Jo afegiria que les opcions 1,3 i 6 seran considerades com a vot "NO ES PUGUIN MOSTRAR CARTES" i les opcions 2 i 5 que "SI ES PUGUIN MOSTRAR CARTES", la opció 4 comptarà com a vot en blanc

Apa, salut!
obrador l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 20, 2006 8:11, en total s’ha editat 1 vegada.
Correcte, tens raó. Edita-la si cal, afegint una vuitena opció, així serà equitativa.

Just per tocar un poc es coons s'han de poder mostrar . I aixi es vorà s'art ke tenc a s'hora de robar 

Perdonau podrieu indicarme on es pot votar, aquesta enquesta.
No ho veig o no ho trob. Gracies.
No ho veig o no ho trob. Gracies.
- El-Pasificador
- Truquer novell
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00
No es per res pero jo s'opció 7 no la veig.
Pasi no la veus a sa 7 opció, es normal no te preocupis.
No hi es.
Xisco Maset

No hi es.

En cristo ja ha votat

Enga Tolls corr més que en CRISTO gonyara s'enquesta.
no voteu més que mos gonyareu. jjejej.
i per cert s'opció 7 que no veia en PASI, encara no ha sortida.jajaja
maset per es amics

no voteu més que mos gonyareu. jjejej.

No vos diu res sa frase: "Si les vols veure, pren"?

- Reservada
- Truquer asidu
- Entrades: 312
- Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
- Ubicació: Son Negre-Felanitx
El fet de mostrar les cartes, crec, és per despistar al contrari, és a dir, si tu mostres les cartes quan fas una meca, tal vegada la pròxima vegada et prenguin i aquest cop no facis una meca i guanyis molts de punts. Bé, això és la meva manera de jugar "en directe". Pensau que el Truc és un joc d'enganar de totes les maneres possibles. He dit!
Obrador si surt que SI estaré content, perque per un pic seré de sa majoria en poca diferencia, i perque sempre per es nostre redol sa jugat aixi.
Pero cap problema, si te du masa feina tu decideixes, ets L'AMO encara que no te hagui vist cap vegada amb cavall, jajaja.
Au vaig a fer un poc de feina que vendrá sa madona.
xisco MASET

Pero cap problema, si te du masa feina tu decideixes, ets L'AMO encara que no te hagui vist cap vegada amb cavall, jajaja.
Au vaig a fer un poc de feina que vendrá sa madona.

- sobrassada
- Truquer novell
- Entrades: 2
- Membre des de: dl. oct. 23, 2006 0:00
Pues jo trob q si q s'han de poder mostrar.
Ja q a la vida real, si vols les mostres als qeu estan defora la taula; xo el q ha de passar els q aquest (els de defora) "son de pedra" i no poden dir res.
Enhorabona per la pagina.
Ja q a la vida real, si vols les mostres als qeu estan defora la taula; xo el q ha de passar els q aquest (els de defora) "son de pedra" i no poden dir res.
Enhorabona per la pagina.
- sobrassada
- Truquer novell
- Entrades: 2
- Membre des de: dl. oct. 23, 2006 0:00
Rebetuadell!!! jejeje
Jo no ho havia entes a aixo!! em pensava que demanaveu si s'havien de mostrar les cartes als que miren!!
En el cas que proposau, torb que NO s'han de mostrar xq si fas falses i despres has de mostrar les cartes els altres ho vorarn i ja t'hauràn "calat" per les proximes (o no) Trob q com ha dit no se qui, el truc tambe és un joc de mentides i si en dius alguna, els altres no tenen perque saber-ho; i tambe n'hi ha hagut un altre que ha dit algo així com "si les vols veure, pren" i d'allà on soc jo (Porreres) sempre he jugat així, que si per exemple te diven "truc" i tu no vols, les cartes que queden, les posen al caramull sense mostrar, a no ser q te vulguin fotre i mostrar-te el 4 amb q t'han trucat jejejeje.
Au idò, ja he fet la volteta dematinera i faré un poc de feina.
Jo no ho havia entes a aixo!! em pensava que demanaveu si s'havien de mostrar les cartes als que miren!!

En el cas que proposau, torb que NO s'han de mostrar xq si fas falses i despres has de mostrar les cartes els altres ho vorarn i ja t'hauràn "calat" per les proximes (o no) Trob q com ha dit no se qui, el truc tambe és un joc de mentides i si en dius alguna, els altres no tenen perque saber-ho; i tambe n'hi ha hagut un altre que ha dit algo així com "si les vols veure, pren" i d'allà on soc jo (Porreres) sempre he jugat així, que si per exemple te diven "truc" i tu no vols, les cartes que queden, les posen al caramull sense mostrar, a no ser q te vulguin fotre i mostrar-te el 4 amb q t'han trucat jejejeje.
Au idò, ja he fet la volteta dematinera i faré un poc de feina.