TROBADA EN PALMA DIA 20 DE NOVIEMBRE !!!!! ANULADA !!!!!!!

- joaquin_isa
- Truquer novell

- Entrades: 41
- Membre des de: dj. gen. 31, 2008 0:00
- Ubicació: Palma de Mallorca
joenvit.
apunta al final a la mujer
solo comida-isabel
apunta al final a la mujer
solo comida-isabel
Oido cocina !

Esta magre sa cosa , 447 visitas y siete plazas, no se yo...

no mos es posible asisti
k vos vaji molt be sasunto sort
altre cop sera
569 lecturas 7 en la lista

JOENVIT.... has provat de mostrar una cuixa? olomillor així alguna de les visites es queda.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
O s'en van tots !!!bud_ice ha escrit:JOENVIT.... has provat de mostrar una cuixa? olomillor així alguna de les visites es queda.
No problem capdemul , esta visto que no es el dia apropiado, el que no tiene una cosa tiene otra... veo que tendre que anularla, no puedo hacer que cierren un bar entero por 7 personas, otra vez sera , dare de margen este fin de semana.

De moment i de final.... amb els qui som no puc demanar tancar un bar,
Dema he de dir coses asi que una de dues o pos un altre dia o directament queda anulat.
Dema he de dir coses asi que una de dues o pos un altre dia o directament queda anulat.

Bé... Doncs un altra vegada serà...
PD: La propera vegada confirmaré l'últim a veure si així hi ha més afluència de gent... :f
PD: La propera vegada confirmaré l'últim a veure si així hi ha més afluència de gent... :f
Me sabe mal ,pero con esta cantidad de personas apuntadas tengo que cancelar la quedada , lo dejaremos para mas adelante porque parece que son ferias por todos lados y no es buen momento.Agraceder a los que se han apuntado el interes y disculparme por la molestias.

- joaquin_isa
- Truquer novell

- Entrades: 41
- Membre des de: dj. gen. 31, 2008 0:00
- Ubicació: Palma de Mallorca
masa has fet joenvit.
segu que sa proxima se apuntaran mes un besote muaaaaa
segu que sa proxima se apuntaran mes un besote muaaaaa