com conseguir que aquesta pagina torni ser lo que era

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

:o Mateu rei, m'has deixat amb la boca oberta, quina expressió!!! Aquest curset ha valgut la pena!
Holaa Ricardo, todos los que estamos en el parlament te podemos ir informando, no es ningún secreto lo que hablamos, es simplemente que si una decisión la tenemos que discutir entre 400 nunca habrá consenso, por lo tanto se votaron unos cuantos, como ya sabes y formamos como una junta, las decisiones son por mayoría, nadie tiene una única palabra, y estaremos encantados de contestar lo que querais saber :ditr: besoss

PD Jose, molt ben escrit!! :clap:
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

que si , que si, que ya esta, tienen mas repercusion mis palabras que las de la esteban :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Imatge
pifol
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 95
Membre des de: dt. feb. 26, 2008 0:00
Ubicació: Sa Capital de Muro

Joder Ricard,
Oh la esteban es de retruc.net??
Cagondell i jo con estos pelos.
kina putada
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Soles falta que es fasa retruquera,
eixa dona ix per tot arreu :doh: :doh: :doh:
Imatge

Amunt Sempre!!
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

pifol ha escrit:Joder Ricard,
Oh la esteban es de retruc.net??
Cagondell i jo con estos pelos.
kina putada
Ella por el once de bastos MA-TA :D :D :D :D
por sierto , como lo tienes para la comida :think:
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

JOENVIT ha escrit:Estimado maset , ya deje algunas sugerencias en su momento , gracias por la mediacion . :ditr: :ditr: :ditr:
Por otro lado y para zanjar el tema , simplemente tenia curiosidad por como iba asunto, res pus. Ya me ire enterando.
Y cagondell protesto porque no puedo ejercer mi derecho a la informasion,
Protesto por el silencio
protesto porque quiero seguir protestando pero paso de seguir prostestando l
:uep: :clap: un garroter que me llama ESTIMADO, sera que vol fer-se COPERO, serás ben vingut i deixa de protestar, per protestar que vols protestar que no te deixen protestar :||: :||:

:think: :scratch: No serà que es kefes garrotins t'envien perque me reclutis a ses vostres files :doh: , va ser que :no: :xx: isto i jo que pensava volies demanar asili truquer a ses COPES :||:

Per cert sent molt que es dinar no vagui bé, a psar que no hi podia asistir.

I per altre banda MATEU, que te han tornar a pastar, te han reclicat :eh: , perque tuadell quin discurs ja no pareixes des grup" troglodita amb so garrot a s'esquena" <:o)> , te haurás de fer dels nostres que desentones amb ells :mrgreen: :mrgreen:
** Xisco MASET **
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

maset ha escrit:I per altre banda MATEU, que te han tornar a pastar, te han reclicat :eh: , perque tuadell quin discurs ja no pareixes des grup" troglodita amb so garrot a s'esquena" <:o)> , te haurás de fer dels nostres que desentones amb ells :mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Això contesta la teva proposta xisco?

Són recursos que tot polític hauria d'emprar.. i que s'aconsegueixen quan tens uns estudis :few: no només t'has de limitar a dir beneitures :-/?
Imatge
Respon