Ep aquí! mem, una coseta, el tema no s'ha deixat de banda ni prop fer-hi, de fet, estam parlant-ne al "Parlament" i hem de dir que la cosa està bastant embastada i hem començat a fer feina per millorar les coses, no és que no facem res, és que ho feim "d'amagat"
De fet, un parell de missatges més amunt, ja anunciava que el tema ho duríem a "Parlament" i és el que hem fet. Ho podem corroborar tot quan parlamentari entri per aquí.
De totes formes, gràcies per l'interès, capa!
com conseguir que aquesta pagina torni ser lo que era
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Ido yo no lo haria tan d'amagat a fin de que todos podamos opinar sobre el tema, creo que la cosa es demasiado seria ahora mismo , para estar con parlamentos, partidos politicos etc, etc, en el fondo la pagina somos todos los que estamos,obrador ha escrit:Ep aquí! mem, una coseta, el tema no s'ha deixat de banda ni prop fer-hi, de fet, estam parlant-ne al "Parlament" i hem de dir que la cosa està bastant embastada i hem començat a fer feina per millorar les coses, no és que no facem res, és que ho feim "d'amagat"
De fet, un parell de missatges més amunt, ja anunciava que el tema ho duríem a "Parlament" i és el que hem fet. Ho podem corroborar tot quan parlamentari entri per aquí.
De totes formes, gràcies per l'interès, capa!

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Si, Joenvit, clar que sí, però crec que s'ha discutit prou en aquest fil per tenir una idea del què opinen els usuaris, ara només falten decidir petits detalls tècnics, i per això tenim els representants de tots els grups per discutir-ho. Es tracta de fer funcionar la democràcia 

<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
El teu jefe ayayay que es parlamentari i capdemul vos pot tindre informats, aixó ja depen de cada jefe en cada grup, pero ell que te acces al parlament vos pot confirmar el que diu obrador, no s'ha deixat ni un dia de trebakllar en el asunto, el que pasa es que parlem de fer una renovació profunda en la pagina i evidentment aixó porta el seu temps.JOENVIT ha escrit: Ido yo no lo haria tan d'amagat a fin de que todos podamos opinar sobre el tema, creo que la cosa es demasiado seria ahora mismo , para estar con parlamentos, partidos politicos etc, etc, en el fondo la pagina somos todos los que estamos,

- estel-caparrut
- Truquer habitual
- Entrades: 75
- Membre des de: dg. ago. 27, 2006 0:00
- Ubicació: PLA DE NA TESA
- Contacta:
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- obrador
- Truquer expert
- Contacta:
Només faltaria que t'hagis de disculpar! entenc perfectament la teva postura, quan no parlam massa pot ser és que no fem res, però en aquest cas, tot lo contrari.estel-caparrut ha escrit:uep
pues como no soy ningun rio y rectificar es de sabios
pido disculpas al parlamento
y que parlen
Sempre s'agraeix, i molt, l'interès que demostrau per la pàgina, ja sé que tots volem el millor per retruc.net

.obrador ha escrit:Si, Joenvit, clar que sí, però crec que s'ha discutit prou en aquest fil per tenir una idea del què opinen els usuaris, ara només falten decidir petits detalls tècnics, i per això tenim els representants de tots els grups per discutir-ho. Es tracta de fer funcionar la democràcia
Me parece muy bien esta decision, aun asi sigo pensando que se deberia dejar en estos momentos el tema de partidos a un lado y exponer el tema abiertamente a todo el mundo, para que se pueda tener una idea del momento por el que esta pasando la pagina y que la gente tenga constancia que esto no se mantiene del aire.Y aunque tenga alguna sugerencia mas , el que decide eres tu y si asi lo has decidido , nada mas que decir . Intentare irme enterando de algo

Per dir algo i que ningú se senti ferit, crec que tens algo de raor "JOENVIT", pero si que pots comprobar que abans de entrar a sa" sala de deliberacions parlamentaris truqueres", tu personalment i tot usuari que volgué participar, estava a disposició de tothom s'admisió de sugerencies, protestes, etc, etc....., peor per desgracia també o pots comprobar qui hi ha participat, pareix que a ningú li importa masa aixó,JOENVIT ha escrit:.obrador ha escrit:Si, Joenvit, clar que sí, però crec que s'ha discutit prou en aquest fil per tenir una idea del què opinen els usuaris, ara només falten decidir petits detalls tècnics, i per això tenim els representants de tots els grups per discutir-ho. Es tracta de fer funcionar la democràcia
Me parece muy bien esta decision, aun asi sigo pensando que se deberia dejar en estos momentos el tema de partidos a un lado y exponer el tema abiertamente a todo el mundo, para que se pueda tener una idea del momento por el que esta pasando la pagina y que la gente tenga constancia que esto no se mantiene del aire.Y aunque tenga alguna sugerencia mas , el que decide eres tu y si asi lo has decidido , nada mas que decir . Intentare irme enterando de algo

** Xisco MASET **
A ver meam. Lo que quiere decir Obrador, Ricardo, es que el tema ya está más que hablado y ahora lo que se quiere hacer es tomar la decisión final. No tiene nada que ver la política ni nada de esto.
Simplemente el parlamento se hizo más que nada para que los moderadores tomaran la palabra de más personas en general y que haya más opiniones a la hora de discutir algo. No tiene nada que ver con lo de los partidos y las chorradas que nos montamos. Simplemente el asunto es claro y ha pasado a manos mayores. Tampoco es que me sienta mayor ni nada ya que al final Obrador es el que decide todo. Simplemente las ideas ya han sido aportadas y ya estamos en debate para tomar medidas. Si quieres que te vaya informando de alguna novedad preguntamelo por privado o por facebook me da igual.
No estoy diciendo que no queramos más opiniones. Simplemente es que si habla tanta gente no nos pondremos nunca de acuerdo. Pero bueno, te aseguro que intentamos tomar las medidas más adecuadas conforme a la situación actual.
Dicho lo dicho, espero no haberte ofendido a ti ni a nadie en particular. Vuelvo a repetir que si alguien tiene alguna duda o curiosidad sobre lo que se está debatiendo en el parlamento (o foro de moderadores o como quieras decirlo) que se dirija a mi o algun militante éste.
Au idoi bona nit senyors. Salut i bon truc
Simplemente el parlamento se hizo más que nada para que los moderadores tomaran la palabra de más personas en general y que haya más opiniones a la hora de discutir algo. No tiene nada que ver con lo de los partidos y las chorradas que nos montamos. Simplemente el asunto es claro y ha pasado a manos mayores. Tampoco es que me sienta mayor ni nada ya que al final Obrador es el que decide todo. Simplemente las ideas ya han sido aportadas y ya estamos en debate para tomar medidas. Si quieres que te vaya informando de alguna novedad preguntamelo por privado o por facebook me da igual.
No estoy diciendo que no queramos más opiniones. Simplemente es que si habla tanta gente no nos pondremos nunca de acuerdo. Pero bueno, te aseguro que intentamos tomar las medidas más adecuadas conforme a la situación actual.
Dicho lo dicho, espero no haberte ofendido a ti ni a nadie en particular. Vuelvo a repetir que si alguien tiene alguna duda o curiosidad sobre lo que se está debatiendo en el parlamento (o foro de moderadores o como quieras decirlo) que se dirija a mi o algun militante éste.
Au idoi bona nit senyors. Salut i bon truc

- obrador
- Truquer expert
- Contacta:
Cagondell Mateu, pareixes un ministre! ni en Rubalcaba parlaria millor
Només una petita puntualització, i que conste en acta:
... quan això, puc argumentar perfectament que és rotundament fals, no tenc record que mai hagi pres una decisió tot solet, sense el consens de altres persones (excepte la primera versió retruc, quan, evidentment, era tot sol
Maset, totalment d'acord

Només una petita puntualització, i que conste en acta:
capdemul ha escrit:... al final Obrador es el que decide todo....
... quan això, puc argumentar perfectament que és rotundament fals, no tenc record que mai hagi pres una decisió tot solet, sense el consens de altres persones (excepte la primera versió retruc, quan, evidentment, era tot sol

Maset, totalment d'acord

obrador l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 10, 2010 19:41, en total s’ha editat 1 vegada.
Estimado maset , ya deje algunas sugerencias en su momento , gracias por la mediacion .
Por otro lado y para zanjar el tema , simplemente tenia curiosidad por como iba asunto, res pus. Ya me ire enterando.
Y cagondell protesto porque no puedo ejercer mi derecho a la informasion,
Protesto por el silencio
protesto porque quiero seguir protestando pero paso de seguir prostestando l

Por otro lado y para zanjar el tema , simplemente tenia curiosidad por como iba asunto, res pus. Ya me ire enterando.
Y cagondell protesto porque no puedo ejercer mi derecho a la informasion,
Protesto por el silencio
protesto porque quiero seguir protestando pero paso de seguir prostestando l

- lafaltaenvide
- Truquer expert
Tots perseguim un mateix objetiu
i es que la pagina vaja endavant i
que si pot ser es torne a pareixer a lo que era
fa un parell d'anys.
Tots estem aunant esforços i tractant
de trobar la millor solució i l'unio que
demostren els grups parlamentaris en
els temes importants es motiu d'orgull
i parla molt be de la familia que es
RETRUC.NET.
Enhorabona a tots
P.D. Ara lo que desijam es que els cambits que en breu seran realitat siguen per a be i l'encertem
, no mes demanam un poc d'implicació
a tots els retruquers que aprecien la pagina. Jo no tinc cap dubte que
reviscolarem amb la ajuda de tots.
i es que la pagina vaja endavant i
que si pot ser es torne a pareixer a lo que era
fa un parell d'anys.
Tots estem aunant esforços i tractant
de trobar la millor solució i l'unio que
demostren els grups parlamentaris en
els temes importants es motiu d'orgull
i parla molt be de la familia que es
RETRUC.NET.
Enhorabona a tots

P.D. Ara lo que desijam es que els cambits que en breu seran realitat siguen per a be i l'encertem

a tots els retruquers que aprecien la pagina. Jo no tinc cap dubte que
reviscolarem amb la ajuda de tots.