possibles sugerencies

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Hola. Jo som relativament molt nou aquí, ja que fa poc més d'una semaneta que me vaig registrar. Aquesta darrera semana i mitja casi casi puc assegurar que he estat uns des que més hores i més trucs a jugat.
He estat veient els possibles... "fallos" i e decidit posar-los aquí per veure si puc ajudar en algo a nes websmasters jajajaja, sona bé això de websmasters ee? sé cert que heu crescut un pam.

-El programa del truc avegades sa penja... digamos que això es normal en cualsevol cosa que tengui ordenadors per enmig. però una vegada penjat (no se pot seguir jugant perque no deixa fer cartes) de ahí no sale ni dioos si no perden 24 punts almenos dos o tres dels quatre jugadors.

-No sé si hi es... pro jo no me adonat que hi siga. Estaria bé posar un temps màxim d'inactivitat. Es a dir, si un jugador no fa moviments durant posali un temps raonable que surti de la partida i li donin els famosos 200 segons per tornar a entrar. Això o dic pq me trobat gent que a nes seu torn diu "men vaig a berenar..." i si té torn ell i a més a més... te esta un puntet per davant l'unica manera de surtir per no esperar hores i hores es perdre els 24 puntets.

-Estaria bé que abans de que hagin tirat cap carta, cualsevol dels cuatre pogués cancel·lar i o surtir de la partida. Perque entres en una taula i si tens la mala sort de que te fan cartes... ja no pots surtir! i això que encara no has tirat. Aquest fet es més freqüent del que pareix ja que tu quedes amb algú per jugar i li dius... a taula 1... i quan hi entres un altre jugador a fet més via que el teu company. A vegades no vols cancelar la partida, simplement vols surtir.

Weno... esper no haver-me enrollat massa. Enhorabona per sa pàgina!
Ja som 400!!!!!

Salut i euros!!
moixet
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 15
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00
Ubicació: Campanet

aixo es testament.. jeje :lol: :wink:
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu

jajaaja, ja me puc murir tranquil que totes ses meves pertinences no sen aniràn a l'iglesi.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3140
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

bud_ice ha escrit:Hola. Jo som relativament molt nou aquí, ja que fa poc més d'una semaneta que me vaig registrar. Aquesta darrera semana i mitja casi casi puc assegurar que he estat uns des que més hores i més trucs a jugat.
He estat veient els possibles... "fallos" i e decidit posar-los aquí per veure si puc ajudar en algo a nes websmasters jajajaja, sona bé això de websmasters ee? sé cert que heu crescut un pam.
Gracies bud_ice, ara ja medeixo 2 metres! i aixo de webmaster sona horrible. M'agrada mes "Master del universo", jeje :D es broma, pero gracies per la teva aportacio.
-El programa del truc avegades sa penja... digamos que això es normal en cualsevol cosa que tengui ordenadors per enmig. però una vegada penjat (no se pot seguir jugant perque no deixa fer cartes) de ahí no sale ni dioos si no perden 24 punts almenos dos o tres dels quatre jugadors.
Teoricament es pot cancel.lar la partida quan no hi son tots i s'han esperat els 200 reglamentaris. Pot cancel.lar la partida qui guanya, i si els dos que guanyen han sortit, la pot cancel.lar qualsevol. Dic TEORICAMENT, pero pot ser que no funcioni correctament, sobre tot quan comença a entrar i sortir gent... no ho tenim controlat i es molt dificil fer proves en local... si continua passant, agrairiem que posasiu exactament que ha passat, fil per randa, aixi podriem esbrinar com arreglar-ho.
No sé si hi es... pro jo no me adonat que hi siga. Estaria bé posar un temps màxim d'inactivitat. Es a dir, si un jugador no fa moviments durant posali un temps raonable que surti de la partida i li donin els famosos 200 segons per tornar a entrar. Això o dic pq me trobat gent que a nes seu torn diu "men vaig a berenar..." i si té torn ell i a més a més... te esta un puntet per davant l'unica manera de surtir per no esperar hores i hores es perdre els 24 puntets.
Efectivament esta fet. Si en 200 segons no tira, el joc el treu i perd 24 punts.
Estaria bé que abans de que hagin tirat cap carta, cualsevol dels cuatre pogués cancel·lar i o surtir de la partida. Perque entres en una taula i si tens la mala sort de que te fan cartes... ja no pots surtir! i això que encara no has tirat. Aquest fet es més freqüent del que pareix ja que tu quedes amb algú per jugar i li dius... a taula 1... i quan hi entres un altre jugador a fet més via que el teu company. A vegades no vols cancelar la partida, simplement vols surtir.
Tens rao... pero sembla bastant mal de programar aixo... de totes maneres se pensara... Ara nomes es pot cancel.lar quan algu guanya i abans de fer les cartes, perque el que passava era que algu quan veia que tenia la rodada perduda al final d'un canto cancel.lava.
Weno... esper no haver-me enrollat massa. Enhorabona per sa pàgina!
Ja som 400!!!!!

Salut i euros!!

No t'has enrotllat... gràcies per la col.laboració. <big><b>404</b></big>
maciax
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 27
Membre des de: dt. des. 06, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Bones, m'encanta aquesta web. Es meu matrimoni se'n ressentirà, fixo jejeje. com que tenc una vena obscena m'agrada mirar i voldria que provassiu de permetre que se puguin mirar ses cartes de més d'un jugador si ell ho desitja, per fer més interessant s'espera a que hi hagui els 4 jugadors per jugar tu.

Un altre punt és sa penalització des 24 puntets que heu canviat. Me pareix perfecte que només se perdin es des joc, però jo proposaria que si hi ha un element, diguem-li cabró, que fa esperar i esperar ets altres, els altres tres i només si tots tres estan d'acord l'haurien de poder engegar i penalitzar (aquest pic sí que amb 24 punts, per fdp). Per que vens a fer una partida ràpida i en trobes un d'aquests i has rebut i com que ara s'única solució és cancel·lar quan puguis o surtir barrinant-te tu...PENALITZACIONS CONSENSUADES, JA!!!
josepmir
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 23
Membre des de: dg. jul. 24, 2005 0:00

Crec que aixo que ha dit en Maciax de poder engegar a algú si 3 estan d'acord està molt bé, però no crec que se li hagi de restar punts, ja que 3 es poden compinxar contra un altre i llevar-lo, sense que ell en tengui cap culpa i perdria punts.

Salut :wink:
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00

jo tambe i stic dacort aixi com a dit en josep
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

maciax, amb tots els respectes, no veig massa clar aquesta opció... crec que això només te passara a una partida, en tornar-hi, ja sabras amb qui no has de jugar, per tant tampoc es tan important... en tot cas es cancel.la la partida i no perds res. Fet una llista negra, jeje (se que ja en tenen alguna de feta) :wink:

De totes formes gràcies per la suggerència. Sempre són benvingudes!
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu

Wenas!

Escric això perque fa dos pics que una partida se mos penja. Deu ser un minúscul fallo dins es codi pulcre i impolut d'es programa, jejeje.

Explic sa situació. Juga n'Obrador-Samadona Vs Tolls-bud-ice.

S'ha envidat i s'han volgut els envits. Quan es truc ja s'ha acabat i dóna es segons per mostrar envits a n'en tolls se li penja s'ordenador. Quan torna entrar pitja damunt sa carta per mostra envits i... PLAF!! PROGRAMA PENJAT. No se pot cancel·lar ni res.

voleu sabre com acaba s'histori? n'obrador s'enfada i tura es servidor, jejejejeje

conyes apart amb sos nomets... si no me creis... provau-ho. perdeu sa conexió mentres esperen per mostrar envits ... mostrau quan torneu i voreu que vos quedau sense partida.

saludos a toooots

nota: -Esper no haver ofés ningú posant noms reals a s'exemple.
-Si a estat es cas... se demanen disculpes. jejeje
maciax
Truquer novell
Truquer novell

Això no va gaire fí, avui horabaixa se m'ha penjat tres o quatre vegades es java quedant-me defora de sa partida (una d'aquestes putadapenjades ha tengut la conseqüència temible dels 24 punts!!! Quina puuuuta ràaaabiiiaaaaaa) i també m'ha passat que sortien totes ses cartes menos una, o que no se veia quina havien jugat els demés jugadors això dues vegades cada incidència.

S'ordinador, va de puta mare així que supòs que és fallo des programa o simplement des java. Llevau de veres lo des 24 punts si perds sa connexió que són ben mals de recuperar llavonces!!! Gràcies i salut.

PD: Vaja descoberta, amb aquesta web!!!
Qui no mata, empata! i sa primera val per mil
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Bones...

1.- Lo de quedar penjats quan d'està pendents dels envits ho sabia... falta arreglar, que crec que serà fàcil. Mem si avui tenc temps...
2.- Lo de la penjada den maciax, no ho puc saber... saps mes o manco l'hora? puc mirar el registre del servidor i intentar esbrinar que ha passat.
3.- Quan al tema de que alguna carta no es veu: sol passar després d'una penjada... la solució és tancar TOTES les finestres del navegador o reiniciar l'ordinador... llavors surten totes.

Salut!
maciax
Truquer novell
Truquer novell

Avui si que m'ha fotut bé. Són les 23:36h i fa 7 vegades que intent entrar a sa sala de joc i no me deixa: surt sa barra d'estat a baix de sa pantalla amb es clàssic cursor verd però no s'activa s'entrada i ja van n vegades. He provat de reinstal·lar es Java per si de cas però me diu que va bé i segueix fent-m'ho.
maciax
Truquer novell
Truquer novell

bud_ice ha escrit:Wenas!

Escric això perque fa dos pics que una partida se mos penja. Deu ser un minúscul fallo dins es codi pulcre i impolut d'es programa, jejeje.

Explic sa situació. Juga n'Obrador-Samadona Vs Tolls-bud-ice.

S'ha envidat i s'han volgut els envits. Quan es truc ja s'ha acabat i dóna es segons per mostrar envits a n'en tolls se li penja s'ordenador. Quan torna entrar pitja damunt sa carta per mostra envits i... PLAF!! PROGRAMA PENJAT. No se pot cancel·lar ni res.

voleu sabre com acaba s'histori? n'obrador s'enfada i tura es servidor, jejejejeje

conyes apart amb sos nomets... si no me creis... provau-ho. perdeu sa conexió mentres esperen per mostrar envits ... mostrau quan torneu i voreu que vos quedau sense partida.

saludos a toooots

nota: -Esper no haver ofés ningú posant noms reals a s'exemple.
-Si a estat es cas... se demanen disculpes. jejeje
Exactament es mateix cas m'ha passat ami avui, jugant contra en tomahawk i en ronie_9 quan a en pere se li ha cascat sa conexió...puff tothom venut
Qui no mata, empata! i sa primera val per mil
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

En efecte es un problema conegut, o sigui un BUG, pero en tenir temps segur que el matarem!

De moment vos deman paciencia. :roll: [/b]
Respon