No home, no m'ha molestat gens ni mica, però per això estam noltros, per col·locar cada cosa al seu lloc.
No et preocupis per com funciona, tira a tira anam aprenent tots. Agraïm que participis.
És vera que a suggeriments pareix que hi té cabuda un poc tot, però aquest tema està clar que va a altres herbes. No dubtis que si el moderés jo hi faria una bona reestructuració...
En absolut em molesta el teu color de camiseta, mira tu, sóc del Mallorca...
Bé, aprofit i pos un 2-0. El Barça sense n'Etoo, que per jo és déu, no és el mateix ni d'enfora. Ahir contra el Chelsea les va passar ben putes...
MADRID- BARÇA.

jo vot per un 2-1 amb gol de raul inclusive
3-0 Saviola Gudjhonsen i Dinho.JUAS!!!!
jo pos un 0-1 gol den messi
Crec q es resultat sera empat a un = 1- 1
At . de Madrid , campio de lliga , aquest any si.Aguero un crack
At . de Madrid , campio de lliga , aquest any si.Aguero un crack
Ja ho hem vist, el Barça ha jugat bé, ha estat un bon partit, però el Madriz hi ha posat els gols, i ja sabem que en el futbol el que mana són els gols. Com ens en recordam de n'Eto'o!!!
Felicitacions al Madriz per aquest resultat.
En qualsevol cas, ara ja és aigua passada, i confii en guanyar la Lliga.
Salut i sort, truquers futbolers.
Felicitacions al Madriz per aquest resultat.
En qualsevol cas, ara ja és aigua passada, i confii en guanyar la Lliga.
Salut i sort, truquers futbolers.
- Mcenroe
- Truquer habitual
- Entrades: 163
- Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
- Ubicació: Felanitx-Son Garí
Buenoooooooooo,
Els madridistes esteim d'enhorabona, ja ho sabia jo que no perdriem jejejejeje.......
Aquestes cervecetes fresquetes, verdetes, mmmmmmmmm. que bones que seran..
Dos anys seguits no ens podien guanyar a dins ca nostra.HOMOS, ON ANAUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!
Aixi està més emocionant.
salut i visca el Madrid.
Els madridistes esteim d'enhorabona, ja ho sabia jo que no perdriem jejejejeje.......
Aquestes cervecetes fresquetes, verdetes, mmmmmmmmm. que bones que seran..
Dos anys seguits no ens podien guanyar a dins ca nostra.HOMOS, ON ANAUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!
Aixi està més emocionant.
salut i visca el Madrid.
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Enhorabona als madridistes.
Sa veritat es que heu jugat be, pero com diu en Secretari, ai si hi hagues estat n'eto'o, sobre tot amb aquella genialitat d'en Messi, que en Gudjhonsen no se que putes fa fer...
Mcenroe, amb molt de gust farem aquestes cervesetes.
Sa veritat es que heu jugat be, pero com diu en Secretari, ai si hi hagues estat n'eto'o, sobre tot amb aquella genialitat d'en Messi, que en Gudjhonsen no se que putes fa fer...
Mcenroe, amb molt de gust farem aquestes cervesetes.