trobada a les platges de muro el 10 d'octubre
Pensau a dur sa zodiac, paraigues, xubasqueros, ses catiusques, i sa vela pes carro, perque plou lo que no està escrit... a mem si millora...
Mos veim a les 14.00

diu en kamuka que eu fet molt bona trobada i molt bona gent i sobre tot renou, que es l'esencial :b i a que repetir :b
bon dinar en general el d'ahir, bons trucs, trull, bon berenar :b gracies a en pifol i en porxet :b i molt bona compañia com sempre
Fins un altre dinar d'aquestos

Fins un altre dinar d'aquestos
- shadow
- Truquer novell

- Entrades: 51
- Membre des de: dc. jul. 30, 2008 0:00
- Ubicació: Al peu de la Tramuntana
SI SENYOOOOR !!!
Un altre dia de trucs amb bona companyia i moltes, xro que moltes rialles.. Oros y Templari un super plaer haver-vos conegut en persona....
Kamuka y Cuco
una trobada més que no hem pogut trucar... es que som com a betzers !!!! quan un estava disponible l'altre ocupat..
Ahh ... i als que no van venir a dinar xro van fer el cafè, copa i truc amb noltros:
ole, ole i ole!!! En joaquin_isa ens va gravar un video i tot... ja fris de veure'l !!!
Una aferrada forta x tots i enhorabona a morey x organitzar-ho tot...
Un altre dia de trucs amb bona companyia i moltes, xro que moltes rialles.. Oros y Templari un super plaer haver-vos conegut en persona....
Kamuka y Cuco
Ahh ... i als que no van venir a dinar xro van fer el cafè, copa i truc amb noltros:
Una aferrada forta x tots i enhorabona a morey x organitzar-ho tot...
Que puc dir...bon dinar, millor companyia...
Mos varem fartar de riure.
Un plaer com sempre trucar amb voltros
Aixo si..qualque truc quedà pendent
Lo dit, un deu
Y pensar que casi me lo pierdo
. Una gran tarde, buenos trucs , buen berenar , y expectacular truc a 8 !!!. Un placer veros a todos de nuevo. Aprovecho para decir que estoy mirando de organizar otro encuentro para el mes que viene en palma,ire concretando cosas...

Sobren les paraules.
- joaquin_isa
- Truquer novell

- Entrades: 41
- Membre des de: dj. gen. 31, 2008 0:00
- Ubicació: Palma de Mallorca
mem sr. Obrador me puedes explicar como subir un par de videos
lo intente con el yootube y no me deja mas de 150mg.
solucion porfa y pasos a seguir.
y la trobada como siempre molt bona
http://picasaweb.google.es/107054000018 ... eDDlbr-ngE#
mem si anira be. los proximos sortiran millo jejeje
Bons Videoss Joaquin
JOAQUIN!!!!!!!!!!!!! BONS VIDEOS

- obrador
- Truquer expert

- Entrades: 3140
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
ep! veig que va anar bé idò. Enhorabona als organitzadors.joaquin_isa ha escrit:mem sr. Obrador me puedes explicar como subir un par de videos
Joaquin, no sé molt bé això dels videos com funciona. Possiblement els hagis de fragmentar en diversos trocets. Jo els posaria aquí, però el servidor no admet pujar-hi videos.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
En principi has d'estar enregistrat, y després es molt fàcil, click subir, click subir un altre vegada, tria l'arxiu de dins el teu disc dur i listos.
Només pots pujar arxius de 2gigas màxim i fins a 15 min. Jo no vaig tenir cap problema. Si fas el muntatge amb pinacle, el pots comprimir com vulguis. I te puc assegurar que un vídeo de 15 minuts es moltíssim.
Venga a mem si et va be.
Només pots pujar arxius de 2gigas màxim i fins a 15 min. Jo no vaig tenir cap problema. Si fas el muntatge amb pinacle, el pots comprimir com vulguis. I te puc assegurar que un vídeo de 15 minuts es moltíssim.
Venga a mem si et va be.
- joaquin_isa
- Truquer novell

- Entrades: 41
- Membre des de: dj. gen. 31, 2008 0:00
- Ubicació: Palma de Mallorca
joenvit:mira si quieres claro en el bar ca n bel letet es un sitio que creo que juegan y esta preparado si quieres llamar 971 75 10 80, el se llama damian bergas situacion calle carles riba 27 zona capitan salon.
este viernes voy a verlo ya dire cosas
este viernes voy a verlo ya dire cosas