com conseguir que aquesta pagina torni ser lo que era

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
cometa
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dc. nov. 29, 2006 0:00
Ubicació: PLA DE NA TESA
Contacta:

redeu toni
PROCURA QUES GIN NO SIGUI MOREY
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

morey ha escrit:
I es Ràdicals pereix que estan de etapa caida.. es seu jefe no llegeix... es membres no saben que han de dir i tothom s'embulla fora dir res.... l
Veig que no teniu molt clar la diferencia entre llegir i escriure. Cada dia que puc, mir el forum per estar al dia.

Hi ha gent que encara no sap perque tenim dues orelles i una boca :few:
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

maset ha escrit:
pacotorres69 ha escrit:
capdemul ha escrit:(si, axo va per tu MASET copero des ous que envers de Centristes vos podrieu dir TOCACOLLONS)[/color]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:scratch: :scratch: Bueno, bueno, bueno, bo de veritat i que men direu d'aquests pardillos de radikals, aquesrt si que se saben expresar de veritat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maset, una imatge val més que mil paraules! Sabeu la diferencia entre paraules i imatge? Sabieu que totes dues serveixen per comunicar-se?
:few:
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

redeu Paquito, vina a ses copes i aprendras algo, que tornes intervenir per no dir res, te arribaran a no donar sa paraula per xerrar, tateix per lo que fas, copiar i pegar :few: i cuatre mamarraxos d' emoticons aferrats i gaire més :doh:

AYAYYAAAAAAAAAAAy, ja sé que sa veritat fa mal, i que vols que digui mentides, tu eres KEFE, per en CABESSAMUL :think: que vols que te digui, si mo demanes tu el posaré a sa llista de KEFES, pero com estic jo a sa llista de jugadors, es DARRER :few:

Morey amb cuatre ginstonics tendrem a bn'ayyayay a ses nostres files i trankil, no fassis cas a nen cometa, que comete muchos errores i no sap que despres de es segon gintonic n'ayayay ja no sabrà si es mjorey larios, beefeather, gordons, xoriguer´o ngarrafons des pla :drool:
** Xisco MASET **
radikal
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 16
Membre des de: dt. set. 22, 2009 0:00

Bones tardes, com veig no poden estar masa temps a piular per aqui, que despres te passes s'horabaixa mirant es foro, pero es tyemps no permet estar aferrat aquui.

Veig que hi ha opinions de tot tipo, pero que noo hi a ningú mes que piuli per aqui, perque sempre sou els mateixos.

Ben cert es que es meu nick si que canta un pok, inclinant-se cap a un grup, :think: , pero no sé si fiarme de ses paraules de n'AYAYAY i pensar amb lo de qui se colga amb allots compixat se aixeca :scratch:

qui ma pareix que dona mes branca es en maset, xerra pok, pero cuant xerra reparteix per tots.

I els garrots qui son en ayayay, en estel-caparrut i qui mes que son els vells que se pensen sabre mes que els joves, per ses paraules que diuen o pareixen.

Repetesc una cosa que ja vaig dir com puk sabre qui son de uns i qui dels altres, perque al perfil tampoc o posa i sa veritat anar demanat tu de qui ets a cadescun que jugues :think:, a lo millor ho teniu aposta es no mostrar-ho perque no se crein gettos a s'hora de jugar com es latinkings.

No sé anirem jugant i observant i ja vorem si per dins sa boira surt cualque bubota que me fassi triar una cosa o saltre, perque lo que es ara pareix que aixó dels grups no0mes es per discutir cuatre ja que no ni ha mes que digui sa seva.
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Jo només diré quatre coses. En primer diré que GINTONICS me les prenc amb Charles Tanqueray jo. Lo demés exepte beffeater es colònia.

Respecto a donar u garrot o deixar-lo. Vaig advertir que dexaseu de tocar es Erenys pk no vos importa. Crisi a l'oposició badeu basta veure que hi ha u "kefesillo" com deis voltros i l'antic kefaso per donar-vos branca rostida a tots fora passar gens de pena. n'Ayayay kes gros que pegui amunt i jo que som més petit pegaré allà on fa més mal :!:

Radikal si no vols triar partit no hi ha problema. Tamateix tots coxetjam un poc però i que li hem de fer.

Respecte a lo que diu en Dsastre te raó en una part. La veritat es que la pàgina no està tan malament. Simplement es que du veteranos només quedam noltros i 4 més i anyoram aquells qui varen partir per una cosa o per altra. Es llei de vida. Supòs que no hi ha inconvenient en coneixer gent nova i reciclar-mos un poc.

PERÒ PROTESTO!! PK BATUADW JA PODRIA TORNAR A COLCÚ!! QUE AIXÒ PAREIX UNA PÀGINA DE FUNCIONARIS!! ENTREN, FAN LA FEINA I SEN VAN!!!
Imatge
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

aqueix es es meu kefeeeee,amos branca.
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
radikal
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 16
Membre des de: dt. set. 22, 2009 0:00

:scratch: CABDEMUL que vols dir amb aixó que " tots COIXETJAM un pok......" pensava que ereu junt amb ses copes els qui tenieu mes oportunitats per afiliar-me. :think: pero sa veritat amb aixó de que coixetjau un pok tots me fas pensar una estona.

Ara que si tots coixetjau cap a sa mateixa banda, pareixereu una banda en formació, pero si cadescun va al seu aire, :scratch: sereu un desgavell de formació i no va bé aixó, jo som algo formal.

I una pregunta directa impertinent i de BROMA, aquesta foto que surt junt amb el nick, que supós ets tu, diguem que ets negre amb so coll pintat de blanc, o blanc amb sa cara pintada de negre.

:few: :few: :few:
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

Endeu si.. estimat amic Radikal te diré que aquest sí que som jo maldament la foto sigui un poc antiga..

Això es una foto meva vestit de moro a nu moros i cristians de Pollença.

Respecte a que tots coxetjam també te diré que aqui SERIOS no ho som mai :shift: exepto si es per xerrar de propostes cap a la pàgina.

La política de retruc.net que fou fundada per Garroters com n'ayayay, en jove (ara espadaxin), en collonsdepuput, en caparrut, en bernatmano, na nataly entre altres que tu no coneixes i pk vegis que u garroters no som pocs. D'aqui sorgí la oposició cap al govern o moderadors si es lo que vols dir.

Posteriorment te diré que en LAFALTAENVIDE va fundar les copes, (centristes) i s'ha de dir que ell si que era un kefaso de centrista. Badeu quan ell xerrava si que sonaven paraules convincents. En Maset?? Badéu radikal jo no se que te deu dir aquest homonet que trobes que està ben dit. Però jo allà només veig un homonet amb poca feina que comença a dir disbarats.

Ah, i u radicals és un partit bastant nou que va sorgir bastant recentment que bueno.. la seva història és un poc còmica.

Després de tot això lo que te vui dir, és que dins l'apartat de politica no hi ha paraules series. No hi ha una compostura. Més que res és un apartat del foro per riure un poc i imposar-te un poc davant us altres.

EH!! PERÒ PROTESTO EH?? QUE POC TENEN ELS ESPADAXINS PER DONAR INFORMACIÓ VEIG!! HOMBREEEEEEEEEEEEE CREC QUE ÉS BEN HORA QUE MOS POSIN UN BASTET A DEVORA U NOM O NO? ENVERS DE POSAR-ME UN "10" QUE ME POSIN UN BON GARROT. CREC QUE TOTS ELS QUE FORMEN D'UN PARTIT POLÍTIC SON BONS TRUQUERS I NO NECESSITEN TENIR UNA VALORACIÓ PER SEBRE QUE POTS JUGAR AMB ELLS... bueno u radicals millor no lis poseu medalles que se creixen després.

I TORN A PROTESTAR PERQUÈ ARA VOS POSARÉ UNA FOTO NOVA DU MOROS PERÒ D'ENGUANY :lol:
Imatge
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

radikal ha escrit:
qui ma pareix que dona mes branca es en maset, xerra pok, pero cuant xerra reparteix per tots.
Totalment d'acord, que quan se posa a xerrar, ni u rosari es tan llarg! I que reparteix per tots, aqui "tas equivocao", xerra tant que s'embulla i perd es nord.
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

pacotorres69 ha escrit:
radikal ha escrit:
Totalment d'acord, que quan se posa a xerrar, ni u rosari es tan llarg! I que reparteix per tots, aqui "tas equivocao", xerra tant que s'embulla i perd es nord.
+10 a nu teu coment. Per fi cualque comentari condret :uep:
Imatge
estel-caparrut
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 75
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 0:00
Ubicació: PLA DE NA TESA
Contacta:

axo va dedicat a nen radikal
mire ser des bastos no es cap obligaçio ni volem convença a ningu
ser bastos es un sentiment.ETS O NO ETS
SI TENS DUBTES MAI SERAS UN BON BASTO
SORT EMB SA TEVA ELECCIO
Oposició pura i dura
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

capdemul ha escrit:............................................. HOMBREEEEEEEEEEEEE CREC QUE ÉS BEN HORA QUE MOS POSIN UN BASTET A DEVORA U NOM O NO? ENVERS DE POSAR-ME UN "10" QUE ME POSIN UN BON GARROT. ...................................................... BONS TRUQUERS I NO NECESSITEN TENIR UNA VALORACIÓ PER SEBRE QUE POTS JUGAR AMB ELLS... bueno u radicals millor no lis poseu medalles que se creixen després.

I TORN A PROTESTAR PERQUÈ ARA VOS POSARÉ UNA FOTO NOVA DU MOROS PERÒ D'ENGUANY :lol:
Amic RADIKAL, perque entenguis com son es de s'oposcició que ara demanen una cosa que no es idea seva i com els politics xerrecs o diuen, o prometen i a sa tercera ja so creuen que es seva, ido que que se la menjin amb pebres torrats, que algu condret cuant va fer sa proposició i no era de llei, va pensar amb tots els altres, peor U garrotins :no:, volen un garrot devora ido OBRADOR posalos un garrot meam si floreix d'una p.....a vegada que se les veu trists.

Per cert MAESE OBRADOR, no me fessis sa porcada de retirar U timbre, cuant cualque ratapinyada d'aquestes to demani que aixi si que hi haurá trons, llamps, pets i bufes pudentes escampades per tota sa web de retruc.net. X:)

:doh: :doh: radikal, en estel-caparrut a xerrat, pero a mitjes, ell no va tenir dubtes, encara no en té, ni en tendrà mai :hand: i no va triar, es que no el volgueren els altres :few: :few:
** Xisco MASET **
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

maset ha escrit: Per cert MAESE OBRADOR, no me fessis sa porcada de retirar U timbre, cuant cualque ratapinyada d'aquestes to demani que aixi si que hi haurá trons, llamps, pets i bufes pudentes escampades per tota sa web de retruc.net. X:)

<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

obrador ha escrit:
maset ha escrit: Per cert MAESE OBRADOR, no me fessis sa porcada de retirar U timbre, cuant cualque ratapinyada d'aquestes to demani que aixi si que hi haurá trons, llamps, pets i bufes pudentes escampades per tota sa web de retruc.net. X:)

I no importa diguis res més!!!! :lol: :lol: :lol: Això és lo molt que te fan cas a tu Xisco! :drool:

I PROTESTOOO PK VUI UN GARROT DEVORA JO!
Imatge
Respon