Diada d'estiu 2010

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

killaco28
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: ds. des. 02, 2006 0:00

hello penya, abans de tot donar ses gràcies als organitzadors daquest event, esper poder guadir més dies fantàstics amb vosaltres. també a na shadow que em va fer danfitriona presentantme a quasi tot kiski i als companys de taula per implicarme amb sequip, eso sí, llàstima que tots siguin del farça. dit això, cambio a shadow por un camaiot o sobrassada de vich, ale pues, sexo, drogas y rock&roll please....
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

En primer lloc contestar a nen Paquito, RADIKAL :doh: :doh: vaig jugar amb tu perque te fessis copero, veient es joc net que feim :few: , vol dir trobes que juc raro i n'hi ha que no l'entenen :scratch: será que no en saben si no se juga a nes seu estil i no poden asumir surtir d'es manual :lol:, pero sa veritat que a vegades ni jo mateix ho entenc :mrgreen:

Bé queda clar que de radikal res de res, preferesc seguir jugant malament i defensar :uep: ses COPES :dance:

Contestant a nen KILLACO, estic estodiant com se fan es camaiots i sa sobrasada de vich, en tenir sa formula perfecte te crit poses es kilos que vols i feim s'intercanvi i per cert si per tancar es tracte me de fer d'EL MADRIZZ, trankil que es negoci es lo primer <:o)>
** Xisco MASET **
Jaume26
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 100
Membre des de: dj. jul. 13, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

ara si que queda ben clar
aquets coperos se venen per cualsevol cosa
per un camaiot en maset se fera de madrizzzzzzzz
:few: :few: :few: :few: :few: :few: :few: :few:
:||: :||: :||: :||: :||: :||: :||:
shadow
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 51
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 0:00
Ubicació: Al peu de la Tramuntana

Jaume26 ha escrit:ara si que queda ben clar

jajajjajaja !! Jaume me pareix que no ho has entès.. que el jefe es molt de jefe... Es capaç de fer un camaiot com el vich i fer-se del madrid si fa falta i canviar-ho tot x na shadow... que te pareix? Ja voldrieu els garroters, radikals i demés tenir un kefe com el meu.. :few:

X cert, KILLACO28... Qui barata el cap es grata... :scratch: a mem si entre els de Vich i els d'aqui te farem girar la camia i d'aqui poc ens cantes l'imne culé ....
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

shadow ha escrit:
Jaume26 ha escrit:ara si que queda ben clar

jajajjajaja !! Jaume me pareix que no ho has entès.. que el jefe es molt de jefe... Es capaç de fer un camaiot com el vich i fer-se del madrid si fa falta i canviar-ho tot x na shadow... que te pareix? Ja voldrieu els garroters, radikals i demés tenir un kefe com el meu.. :few:

X cert, KILLACO28... Qui barata el cap es grata... :scratch: a mem si entre els de Vich i els d'aqui te farem girar la camia i d'aqui poc ens cantes l'imne culé ....
Lo que diu en Jaume, el jefe copero se ven per qualsevol cosa :few:

Jo estic segur que me vendria per na Shadow :few: :few: , però això no ho pot dir un jefe copero :few:

Ara plouran critiques... :oops: :oops:
Respon