Diada d'estiu 2010
Bones apunti al Senyor Granera, ses negociacions han anat be

¡Ai quina creu! Tenc sa canya escardada :_
Podeu apuntar bosaurio al dinar?
Gràcies
Gràcies
Mem si poren epuntane 2+
er_dami y en tyutyu
si no em fet tard
b ja direw coses

er_dami y en tyutyu
si no em fet tard
fins disatte
Jaume cuant sen vagui en jocfora vendré jo que sino no hi haurá nivell per fer cuatre trucs com toca
No crec que pugui venir a dinar, de totes formes si me dona tens un mes un menos no crec que passi res.
ale ale, copes amunt, esmustiis el garrots, rovellats els radikals i de ses espases millor
per si de cas.
No crec que pugui venir a dinar, de totes formes si me dona tens un mes un menos no crec que passi res.
** Xisco MASET **
- cibermajete
- Truquer novell

- Entrades: 15
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 0:00
lo siento familia pero las cosas se han torcido, definitivamente la crisis jode hasta las comidas con tus amigos, mi jefe no puede pagarme hasta el lunes..... asi que a la proxima.... aprenderemos a ser mass ahorradores para estos imprevistos, gracias y lo siento... un abrazo familia!!!
- joaquin_isa
- Truquer novell

- Entrades: 41
- Membre des de: dj. gen. 31, 2008 0:00
- Ubicació: Palma de Mallorca
Sr. moderador ruego que quiten de la lista a mi acompañante.
ya que no podra venir. pero yo si ire solo.
hasta el sabado

ya que no podra venir. pero yo si ire solo.
hasta el sabado
bones
Ja se k es fora de plaç, peró podrieu apuntar a na jerito
gràcies,

gràcies,
na-gin, primer si és per na jerito MAI seria fora de plaç jajajajaja. I segon, el plaç al final és fins divendres usea q... 
P.S.: Preparau alcaserser, gelocatils, ibuprofenos i lo q faci falta per espassar-me la ressaca por el amor de dieeeee xD uffffffff
P.S.: Preparau alcaserser, gelocatils, ibuprofenos i lo q faci falta per espassar-me la ressaca por el amor de dieeeee xD uffffffff
han dit k ets client VIP dels cap de setmana, per el k no passis ansia!!!!!!!
Ei bona gent, al final no podré venir a sa trobada. M'han sortit uns imprevistos. Kefe me pots despuntar. Mira que m'hagués agradat veureu's a tots. Sempre me quedarà es consol de trobar-vos per qualque berbena d'aquestes de s'estiu.
Saluuuten
Saluuuten
AL CENTRO I PA'DENTRO!