Abandonament de partides iniciades

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Hauríem prendre mesures contra els que abandonen contínuament les partides iniciades?

L’enquesta ha acabat el dt. jul. 20, 2010 10:46

si
22
96%
no
1
4%

Vots totals: 23
dssastre
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 24
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 0:00
Ubicació: INCA

Bones a tots,

Estic d'acord amb el k diu en Picopico i una de les solucions que sa posat darrerament (els famosos corets.....) a mi particularment me indica bastant amb ki me conve jugar o no.
Ara :hand: :hand: akesta informació crec k l'hauriem de tenir a la taula, ja que si jo estic assegut esperant i el que es seu amb jo entre a la pagina despres de k jo hagi entrat a la taula, es impossible sebre el color k te a no ser k surti de la taula (crec k me liat un poc pero menteneu no? :scratch: :scratch: ).
En definitiva, la idea den Picopico de tenir aquesta informació una vegada esteim asseguts esta mol be.

:ditr: :ditr: Salut :ditr: :ditr:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

En això estam fent feina ara mateix :ditr: se t'entén perfectament
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
PICOPICO
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dc. març 10, 2010 0:00

He pensat ido que a les taules ets pot possar a modo de recordatori al centre de la taule un slogan que se desactivi o desaparesqui cuant se inici una partida que digui.... NO DEIXIS SA PARTIDA...ELLS NO HO FARIEN!!!! :ditr: :ditr: :ditr:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

PICOPICO ha escrit:He pensat ido que a les taules ets pot possar a modo de recordatori al centre de la taule un slogan que se desactivi o desaparesqui cuant se inici una partida que digui.... NO DEIXIS SA PARTIDA...ELLS NO HO FARIEN!!!! :ditr: :ditr: :ditr:
Jaja, bona aquesta :clap:
PICOPICO
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dc. març 10, 2010 0:00

No dig que no en pero son els mes joves que tenen per ma el tema del forum ...els mes veteranos m'hos commforman a lletjir 2 pagines de s'ultima hora o es diari de mallorca (es temps des cafe o de sa canyeta),i cuant venin a ca'n retruc ja anam en s'idea de ferne un o dos i per envant.
Jo el primer i de fet mai abans havia escrit a un forum per que entre altres se me fa costa per amunt,ara tambe estic agrait a tots els que d'una manera o s'altre m'han donat une maneta al forum....i conqui los ultimos seran los primeros...gracies capdemul :ditr: :ditr: :ditr: :clap: :clap: :clap:i tambè a la resta!!!
tonybac
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 0:00
Ubicació: BANYALBUFAR

:uep: :uep: Bones!!!,jo tambe dig sa meva ido i clar estic amb en picopico.
Pero al contrari que ell pense que si ...que de cualcuna manera ha servit lo seu i ho dig i no se de qui es el merit pero darrerament he notat 2 novetats...la primera la poca juguera que te la gent de dia i 2ª que hi han ben pocs abandonos ..que no siguin accidentals....la qestio es son tots aquets "pajaros" a la platje :?: :?: :?: ,estan estiuetjan doncs :?: :?: o encare me dure sa merda de ahir vespre <:o)> <:o)> :?: :?:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Això és l'estiu, els mesos de juliol i agost sempre hi ha una baixada important quan a partides :scratch: :scratch:
Respon