Apuntado estás! fins dia 10!cibermajete ha escrit:Antes que nada perdon a los residentes en palma de mallorca por las patadas que le pego al idioma (pero intento hablar en vuestro idioma por respeto) y lo segundo como cuando viene mi tio de alli siempre habla de palma en general pues yo hablo asi jejeje, pero claro que se que es en global palma de mallorca jejeje, ademas he estado 3 veces alli, pero es igual que referirse no se a la comunidad valenciana y llamar valencia jejeje, pero vamos que visto el recivimiento apuntame obrador que voy fijo, ahora avisados estais que yo no dire truc o envide, dire truco y envido jajajaja para joder al personalroberto ha escrit:ciber,dime cuando vienes,si yo puedo te recojo y si quieres quedarte en mi casa no hay problema y casi seguro q tengo vacaciones a si q nos podemos ir a la playa y de fiestecillabueno hablamos cuando nos veamos por la pagina
![]()
es broma se intentara hablar en mallorquin, despues del error de decir anem a jugar un truc a la mesa 1 un dia que recordare de por vida en vez de anem a jugar un truc a la taula 1 jajajaja, que tiemple palma de mallorca que llega el tito ciber!!!!!!
Diada d'estiu 2010
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Me cag amb totes ses comunions del mon!!!!!
Ara resulta que m'han conviat a una per dia 10 horabaixa
Que no saben que es dia que se fa un dinar de Retruc.net està prohibit fer qualsevol acte que pugui impedir anar a la diada de Retruc?????
Be, miraré si puc venir al menys a dinar, no m'apuntis de moment jaume, ja t'ho confirmaré...
Ara resulta que m'han conviat a una per dia 10 horabaixa

Que no saben que es dia que se fa un dinar de Retruc.net està prohibit fer qualsevol acte que pugui impedir anar a la diada de Retruc?????
Be, miraré si puc venir al menys a dinar, no m'apuntis de moment jaume, ja t'ho confirmaré...

apuntem i ferem renou
- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Apunta al campió (i no de truc precisament)
, que no sabreu contra qui perdre els truc, amb tant de mestres truquers, qualque cosa bona aprendré.... 

Bones, me podeu apuntar a mi també! Salut a toots!
AL CENTRO I PA'DENTRO!
- cibermajete
- Truquer novell
- Entrades: 15
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 0:00
La cosa va viento en popaaaa!!! a tianet le tengo que ganar uno me lo debe jajajaja..... ya falta poco familiaaa!!!! 

Apuntem a mi tambe. Espere poder anar-hi 

Bonesss!!!!!! Que podrieu apuntar a tots aquets TRUKIS
començant per en Lukeee, Shadow, Blaupeu, Tianot, Killaco i per descontat jo, Na-giN 
M'HOS VEIM DIA 10....
GRÀCIESSSSSS

M'HOS VEIM DIA 10....

GRÀCIESSSSSS
Ahhhhhh!!!!!! i en Tianot diu ( k si no ho pos me mata
) que dura botifarrons i una botifarra
si senyor.....

Mestre obrador... a la llista has apuntat a un tal TRUKIS i crec q na-gin fa referencia al trukers que has d'apuntar no a un nick q es diu trukis. I a ella tampoc l'has apuntada, no sé si ho has fes aposta o q és una errata. 

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
MoLLeRo ha escrit:Mestre obrador... a la llista has apuntat a un tal TRUKIS i crec q na-gin fa referencia al trukers que has d'apuntar no a un nick q es diu trukis. I a ella tampoc l'has apuntada, no sé si ho has fes aposta o q és una errata.

<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
La cosa pinta ben fluixeta... jo mira q faig propaganda però... la gent no sembla molt animada...