despres lo ds punts mhan volat 24 punts d cop i no se perque estava jugant unes partides fora punts quan hem he vist q tenia 24 punts menosi es altres tenian es mateixos qualcu me pod dir perque gracies
aixo es pitjor q es robo den venquerança

Moderadors: samadona, lafaltaenvide
obrador ha escrit:T'he contestat per missatge privat.
Bueno granera,granera ha escrit:No entenc res des punts ara!!!![]()
![]()
Mem ara tots els que jugen tenen puntuacio?![]()
![]()
Si es aixi no me sembla molt be![]()
![]()
Respecte a aixo,granera ha escrit: El problema, crec, es que darrerament (i no vull faltar a ningu) cualsevol se pot donar d'alta automaticament i hi ha gent que valdria mes que anassin a mundijuegos punto com i no fessin el payaso per aqui. Crec que molta gent ha deixat de jugar per cupa d'aquesta gent.![]()
![]()
Eixe es el meu MOLLEMoLLeRo ha escrit: Jo encara trob a faltar que això hauria de sortir a la taula de joc, pq quan ja estàs assegut no pots veure la sala (bé, hi ha maneres per fer-ho però no tothom ho sap) i per tant no pots veure si abandona partides o no.
PROTESTO AU!
P.S.: Esper haver fet un comentari constructiu.
marlon ha escrit:maset si vols te pas es privat
protetoooooooo no mho han tornat!!!!!!
Amb això també hi estam treballant durament, aviat hi haurà novetats importants.fornalutxenc ha escrit:Bones tardes a tots m'agradaria parlar des canvis que ha agut ultimament. Començant per la puntuació mensual perque entren tots ,haura més compatencia i dura mes animacio i crec que aixo es bo. Pero tambe me fixat que are juga més poca gent a nes CCR i aixo crec s'auria de tenir en conte no se com se pot arretglar aixo u deix a nes comite de sabis que en saben més que jo peró crec que s'auria de tenir amb conta . Amb aixo no vui fer una critica domes comentar lo que dit abans. Salud i força!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()