TROBADA AL PORT DE POLLENÇA
JOENVIT, si es q jaume se las sabe todas jajaja. Pues no creo q en un restaurante te pongas pegas para comer un poco más tarde... y tenemos bueno con roberto usea que... no lo dudes y vente!!! 

- pifol
- Truquer habitual
- Entrades: 95
- Membre des de: dt. feb. 26, 2008 0:00
- Ubicació: Sa Capital de Muro
Mem i que feis que encara no m'heu apuntad.
Kin desastre, i com berenareu sensa en porxet i jo, que som s'anima de ses berenades.
Au, au, au, apuntaunos a nen Porxet i a mi.
Kin desastres, ja no se poden fiar de ningu.
Per jo lo de es llobarro esta be pero a nen porxet li haure de demanar; ¿val?.
¿Permi es llobarro? ¿o no? no eu se ara punyetas, ja eu vorem, pero peix.
Kin desastre, i com berenareu sensa en porxet i jo, que som s'anima de ses berenades.
Au, au, au, apuntaunos a nen Porxet i a mi.
Kin desastres, ja no se poden fiar de ningu.
Per jo lo de es llobarro esta be pero a nen porxet li haure de demanar; ¿val?.
¿Permi es llobarro? ¿o no? no eu se ara punyetas, ja eu vorem, pero peix.

Asdoro i Copes

a mem si la cosa s'anima un poket més!!!! tuadell!!! que tenc ganes de vorer-vos!!!!! i de guanyar-vos està clar jajajajaja. Cagondell que passa amb eu pollencins q no s'apunten??? que no podeu passar la frontera o q??? xDDDDDDDDDDDDDDDDDD
apuntem si vols gracies som en solrak
- joaquin_isa
- Truquer novell
- Entrades: 41
- Membre des de: dj. gen. 31, 2008 0:00
- Ubicació: Palma de Mallorca
me gustaria mucho asistir a este evento si no es molt tard.
2 joaquin e isa.
isa no juga pero come.
yo si jugare jejeje.
mi pareja ki sera

2 joaquin e isa.
isa no juga pero come.
yo si jugare jejeje.
mi pareja ki sera

joaquin_isa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 26, 2010 0:15, en total s’ha editat 1 vegada.
ola joaquin_isa
Si me vols per parella, vindre a dinar, i aixi el mollero no se queixara que no hi ha cap pollencí
Ala mollero, apuntem, i per menjar, lo que sigui, m'ho menj tot.
Si me vols per parella, vindre a dinar, i aixi el mollero no se queixara que no hi ha cap pollencí
Ala mollero, apuntem, i per menjar, lo que sigui, m'ho menj tot.
h2o... t'ho menges tot??? segur??? uiiiiiiiiiiiiiii jajajajaja.
MEM MEM MEM!!!!! ja feia estona q no prostava i ara ho faré amb FORÇA!!!!!! que és això??????? 7 dones per 17 mascles???? que passa aquí?????? caaaaaaaa això serà un campo de nabos!!!!!!!!!! això serà un TRUC TOPO (TOPOLLAAAAAAAAAAAS!!! jajajaja).
Au venga feis el favor d'avisar a ses dones per l'amor de deu! que na pons i na xifo ja estan cansades de que lis tiri trastos!!! jajajajaja.
MEM MEM MEM!!!!! ja feia estona q no prostava i ara ho faré amb FORÇA!!!!!! que és això??????? 7 dones per 17 mascles???? que passa aquí?????? caaaaaaaa això serà un campo de nabos!!!!!!!!!! això serà un TRUC TOPO (TOPOLLAAAAAAAAAAAS!!! jajajaja).
Au venga feis el favor d'avisar a ses dones per l'amor de deu! que na pons i na xifo ja estan cansades de que lis tiri trastos!!! jajajajaja.
Olasss...ens poreu apuntar a na Paquita,Peixos i jo.
GRÀCIESSSSSS
GRÀCIESSSSSS
- shadow
- Truquer novell
- Entrades: 51
- Membre des de: dc. jul. 30, 2008 0:00
- Ubicació: Al peu de la Tramuntana
Alohaaaaa !!!
Dinar, fer trucs i les berenades de mestre pifol i mestre porxet...
jo no m'ho vull perdre..
Au venga apuntau a na Shadow que ja tenc ganes de tornar-vos a veure i fer un parell de truquets !!!!
GRA666666 !!!!!!!!
Dinar, fer trucs i les berenades de mestre pifol i mestre porxet...

Au venga apuntau a na Shadow que ja tenc ganes de tornar-vos a veure i fer un parell de truquets !!!!

GRA666666 !!!!!!!!

- TONINO
- Truquer novell
- Entrades: 8
- Membre des de: ds. des. 08, 2007 0:00
- Ubicació: PONT D'INCA - MARRATXI
Bueno, despres de deliberar i lluitar colçe amb colçe amb en puskas, (ja que me te que fer de xofer), m'hos pots apuntar PUSKAS I TONINO.
Alla hi serem per fer un martini, per dinar, i per matxacar al capdemul, o el que se possi per davant, dona igual si es igual de gran que en asdoro. Ningú m'hos fa pooooo. de moment.
Alla hi serem per fer un martini, per dinar, i per matxacar al capdemul, o el que se possi per davant, dona igual si es igual de gran que en asdoro. Ningú m'hos fa pooooo. de moment.

jojoooo hombreeeeTONINO ha escrit:Bueno, despres de deliberar i lluitar colçe amb colçe amb en puskas, (ja que me te que fer de xofer), m'hos pots apuntar PUSKAS I TONINO.

Au enga no passeu pena que encara serem un bon grapat a nu final

Ja fris que arribi el dia per tornar a veure a tota la bona gent de la pàgina i conèixer gent nova