veure cartes

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

dimoni_cucarell
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 78
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 0:00
Ubicació: Son Cotoner - Ciutat
Contacta:

Li vaig comentar a sa madona, inclus no se si a tu, pero jo hi torn, mem si... A nes final d cada jugada s'hauria d porer mostrar cartes, es a dir, tirar-les damunt sa taula. Mes q res xq te mors d ganes a vegades d mostrar lo q dus i si no te prenen no pots mostrar. Com quan t donen 6 segons x mostrar envits, lo mateix x porer mostrar cartes.
No se si m'explic xq m'acab d'aixecar d geure...
bapisco
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dv. abr. 14, 2006 0:00

bones tardes a tots.

avui m'estrenaré a n'aquest form, m'agradat aixo den CRISTO, pero li demanaría a veure si es molt faroler i ho vol demostar en públic, jejeje.

Un vot per ell. cec que estaría bé

adew.
dimoni_cucarell
Truquer habitual
Truquer habitual
Contacta:

no gaire faroler. Pero a nes truc hi juga molt sa psicologia tambe, i porer ensenyar q has retrucat amb un 4 o q has fuit amb sa madona pot fer q jugades posteriors variin... a part d ses rialles q farem jijiji
escabrer
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dl. set. 25, 2006 0:00

Totalment d'acord amb tu, crec que això forma part del joc, és un alicient més .

Au ido, ja està dit, bon truc per tots.
voltor
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 417
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 0:00
Ubicació: Ciutat

Domes volia donar una opinio al respecte d'aquest tema:

Me consider amic d'en Cristo (malament no ens coneixem en persona,i molt m'agradaria...) i se,per que altres vegadas ho ha comentat,es seu interes per que es faci aquesta modificacio.Me pareix molt respectable i a mes,ja que al joc de Truc "real",vamos amb gent i cartes de "veres" aixo es pot fer,donaria inclus mes realitat a aquest gran simulador que ha creat el "tio Obrador"...pero:

A mi m'han ensenyat que aixo es una groseria i se que molts de llocs no es fa,els "Vells" que deim per Felanitx i "provinsias",s'emprenyan molt si ho fas,per tant vos deman que si ho feis,que sigui amb "bon rollet",quan jugau amb gent que coneixeu i amb comfiança,si pot ser,no quan jugau amb desconeguts.A mi personalment no m'agrada que es faci i moltas discusions amb parellas que he tengut m'ha costat.Hi han mes cosas que es consideran ofensivas en aquest joc,com sa forma d'escapçar i d'altres...pero en fin,son "lanses del juego"com diuen

Volem i fomentam sa esportivitat en aquest joc,per tant,aqui queda aixo.

Salut,toreros!!! 8)
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Des de quan se mostren ses cartes si no prens?

Això és s'essència des truc, si les vols veure, pren.
Imatge
dimoni_cucarell
Truquer habitual
Truquer habitual
Contacta:

Tolls no van x aqui es tirs... jo no vull veure ses d s'altre, vull porer ensenyar ses meves, si me fa ganes...
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

BONES A TOTS.

Cristo si se dur a votació tens es meu vot, o votaré sa teva opinió, no per lo que tan dit per aqui si vols demostrar o no lo faroler que ets, supós que en pla de broma, jajaj.

Pero si se fa crec que en VOLTOR a deixat ben clar una cosa, que s'ha de fer amb armonia, amistat i que putes, en definitiva per riure un poc que aixo es un TRUC i qui mas qui menos li agrada fer cualque "farolillo". jajaja. Pero com també a dit, com a ne's joc real les mostres o no depenguent de sa confiança amb sa parella.

Au ido bon truc a tots.

:P :P xisco M A S E T :P :P
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Cristo_de_la_Roca ha escrit:Tolls no van x aqui es tirs... jo no vull veure ses d s'altre, vull porer ensenyar ses meves, si me fa ganes...
Estam a ses mateixes. Fa fei mostrar si no te prenen. Posem que no dus res, no te prenen i tu vas, tot gallet, i ala, mostres un 4. A mi no me faria gràcia.

besitos
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix

Aqui esta sa gracia TOLLS, pero com digué en VOLTOR amb educació, respecte i amistat devant tot.

Meam com dius si no te faria gracia, pensa un poc si fos a senreves i jugues contra en CRISTO, que ja ta mostrat un parell de vegades un 4.

Que no t'agradaria tirar-li per es morros un 10 damunt sa madona per exemple.

Si Dius que no, me perdonarás pero no ho creuré.

Hagui PAU

Adew.

:P :P xisco M A S E T :P :P
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

bones a tots ,
Per poder tirar ses cartes i mostras-les en pla de conya i riure un poc, sabeu que els cuatre que juguin s'han de conèixer, sino hi haurà la de "diosescristos" segons per quin usuari que no li hagi agradat que s'enfotiguessin d'ell.
Ja hi ha problemes quan a qualque partida uns duen totes ses peces i els altres no en duen cap, figurau-vos si en pla de conya li trucassiu amb tres 4 ,(ja que anau per davant amb molta aventatje i confiança) els mostrau i tota sa partida heu duit peces...jejejeeje vos treuen els ulls, surt una ma de dins sa pantalla i els vos arranca " de cuajo".
Be , per jo m'es igual només he donat una opinió , que es de lo que se tracta.

salut.
Qualcú vol fer un truc?
jaroma
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 37
Membre des de: dt. maig 23, 2006 0:00
Ubicació: FELANITX

Totalment dacord amb en Mcenroe, si els 4 que juguin no es coneixen be aixó acabaría a tirs, tots sabem que ni ha que no saben perdre, que es posen a discutir amb el company o amb el contrari, imaginau com diuen que li truques amb un 4 o fas tots sense envits.

Moltes partides no acabaríen, de fet vaig veure cancelar 1 partida amb 1 cantó de ventatje i punts a nes 2, just per no sufrir pus ses botxades d'un malsufrit.

Jo desde que trii amb qui jugar perd més partides peró pas molt més gust i no estic en so cor estret.
maset
Truquer fix
Truquer fix

bones altre vegada

Mcenroe, Jaroma i tots els sou per aqui, crec que tots estam d'acord amb algo, que es un joc per pasar-ho bé.

Jaroma com dius que desde que tries pases mes gust de jugar es perque les coneixes i si es aixi lo que proposa en Cristo crec que t'aniría bé ja que es en companyerisme i a lo millor sería bo en voure els amics a nes bar recordar ses putades que les vares fer, igual que si fos jugant a taula real.

Bé re més lo que fasi es KEFE estará bé, que masa a fet de posarnos aixo en marxa, com per ara donar-li mes feina.

Au Bon truc a tots. Jo també triaré un poc en sos que juc, meam si guany un poc mes, perque en so no triar no en fot ni bolla.

:P :P xisco :oops: :oops: M A S E T :oops: :oops:
benetXVII
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dj. oct. 05, 2006 0:00

molt bones a tots, jo volia proposar una cosa que esper que sa gent me doni es suport necesari.

s'asunto seria "BEATIFICAR N'OBRADOR" i si sagueix axi d'aqui uns anys ferlo "SANT". com vos poreu inmaginar jo tenc es meus contactes i seria cuestio de moura cuatre fils i arreglat!!

lo unic que necesit es un poc de suport perque jo totsol parexeria que vull posar "bo!" i mai mes lluny de sa realitat.

IDO BE, JA DIREU COSES I SI SA COSA VEIG QUE PREN PER BE, FARE UN "TELEFONASSO" A NES MEU SUPERIOR I POSAM S'ASUNTO ENMARXA!!

PD: SI ALGU SA VOL CONFESAR QUE M'ANVII UN MISSATGE PRIVAT EN SA LLISTA DES PECATS QUE HA FOTUT I L'INVIARE S'ABSOLUSIO PER E-MAIL.

VIRGO POTER MAI!!!!!!!

A DEUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
samadona
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 02, 2004 0:00
Ubicació: Felanitx

ABEMUS PAPAM!!!!

Res al·lots, ja tenim la vida solucionada!!!! veig que n'hi ha que tenen bo per allà dalt, així que si teniu miracles que demanar ja sabeu amb qui heu de contactar... :wink:

Ahhh, i una oracioneta per a que vengui bo? que no la mos xivaries? Com per exemple: VENITE DOMINE LAMUM, ET SECUONDO IM RESERVARUM SI ORARE NOSBIS, AMEN.
(bé perdonau les faltes d'ortografia :roll: , no he estudiat mai llatí!!!! )

Au, que hi hagi molta sort en tot!!!

Una abraçada
Respon