obrador hi ha un petit problema.
saltra dia estaba jugant un truc en samadona mmm etc i vaig veure (jo era defora)que 2 surtien me vaig ficar a sa partida amem si me deixaben jugar i va resultar que es programa o no se que el va engegar de sa partida i cuan vaig voler sortir jo perque tornassin entar va aver de perdre 24 punt .
no se podria fer que ningu se poges seure fins que no se acabas es temps de tornada des jugador que a fuit? gracies
vespino
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- obrador
- Truquer expert

- Entrades: 3140
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Aixo esta fet, si un jugador perd la connexio, ningu pot entrar fins que no han passat els 200 segons famosos.
El que degué passar fou que algun jugador va sortir voluntariament, per tant la partida, en aquest cas, queda oberta.
P.D. Vespino: posa un titol diferent a "Vespino" quan escriguis al forum.
El que degué passar fou que algun jugador va sortir voluntariament, per tant la partida, en aquest cas, queda oberta.
P.D. Vespino: posa un titol diferent a "Vespino" quan escriguis al forum.
ei obrador, ido jo una vegada me va pasar que un sen avia acabat danar i jo vaig entrar a una cadira k ja jugaven, i va sortir k a nes que avuia fuit faltaven 200 s. per perdre es punts, i despres cuant vaig entrar jo, tambe me va sortir aixo des 200 s. i vaig aver de jugar sa partida per no perdre es punts, jeje, no se si ve esplicat be, pero mas o menos senten
magradaria molt poder canviar de titol pero es meu gran nivell informatic
no me basta per saber com fer-ho