REDW... mira que t'agrada tornar a lo antic e GUIEMET??
bé. Ultimament el TRUC (no se per que) ja no se juga tant amb la gent adulta..
Llocs on podrieu trobar truquers... AL BAR 1550 i al BAR PONT ROMÀ
ara bé
EL TRUC ARRASSA PER PART DELS JOVES i clar, els trucs amb el nivell den CAPDEMUL, NIVELL200, COCTEL, BUNKER, RODOLET ETC ETC
es poden trobar als bars:
S'ADENAR
CLUB FORMENTOR
JAM
jejejeje AU IDOI, SI COLQUE POLLENÇI VOL AFEGIR ALGO MES...
Directori de llocs on es Juga a Truc
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Estic molt content de que s'hagi repres aquest fil
, ja pensaba que pasaria a s'oblid, pero aixi, podem continuar es projecte.
De fet jo tambe he fet els meus deberes
. Ahir mateix vaig anar a Genova a confirmar s'informacio de que per alla se montan partidetas de truc i amb resultat satisfactori, efectivament, devers les 15'00, s'hi poden veure unas 3 o 4 taulas jugant, amb gent jove i de no tant jove, pero es bona senyal per als truquers de Ciutat amb anims d'aventura.
S'unic problema es... que no m'en record d'es nom des bar
, lamentablement es cafe amb Amassonas te un efecte amnesic en es meu organisme, normalment a partir des quart, una cosa genetica, crec, m'ho fere mirar quan pugui, pero per els impacients, vos dire que es bar esta practicament enfrente de sa Casa Gonzalo, devora es parking, i si no, en breu posare es nom aqui mateix en tornar pasar.
Salud, Tarsanes

De fet jo tambe he fet els meus deberes

S'unic problema es... que no m'en record d'es nom des bar

Salud, Tarsanes

A Inca principalment al bar "Es Cos". Tot i que es poden també organitzar partides esporàdiques a la terrassa de "Sart Club" i al "Mystic Cafè"
Hola jo sóc de Benifairó de la Valldigna ( València) i açí al meu poble tb es sol jugar molt. Es sol jugar en dissaptes després de sopar, s'ajunten 2 parelles i qui perd paga els cubates. Tb dir que a les festes patronals van fer un campionat de truc, i Mauro i Arrosianguiles van arribar a la final o es van quedar a les portes del triomf
A la platja d gandia es pot jugar al Cocos, sempre hi ha gent jugant a les taules tant siga hivern com estiu. Gent experimentada ajjaja
- bardeciencies
- Truquer novell
- Entrades: 4
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 0:00
- Ubicació: Palma (Hostalets)
Bones,
Jo soc llonguet, i pels bars de Palma que acostum a anar no veig que se jugui massa. Segur que hi ha molts bars de Palma on se juga però deuen estar fora del meu "circuit".
He vist jugar al bar Alberca, al carrer Safareig (travessia d'Aragó a l'altura del Güell). En aquest bar la mitja d'edat és prou elevada.
Per la meva part, jo vaig aprendre a jugar (i vaig jugar molt) a l'antic bar de ciències de la UIB (d'aquí ve el meu nick) però ara fa temps que no vaig per allà i no se si encara s'hi juga.
Jo soc llonguet, i pels bars de Palma que acostum a anar no veig que se jugui massa. Segur que hi ha molts bars de Palma on se juga però deuen estar fora del meu "circuit".
He vist jugar al bar Alberca, al carrer Safareig (travessia d'Aragó a l'altura del Güell). En aquest bar la mitja d'edat és prou elevada.
Per la meva part, jo vaig aprendre a jugar (i vaig jugar molt) a l'antic bar de ciències de la UIB (d'aquí ve el meu nick) però ara fa temps que no vaig per allà i no se si encara s'hi juga.
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
ara ja no cerqueu u club formentor perque desgraciadament no existeixcapdemul ha escrit:REDW... mira que t'agrada tornar a lo antic e GUIEMET??
bé. Ultimament el TRUC (no se per que) ja no se juga tant amb la gent adulta..
Llocs on podrieu trobar truquers... AL BAR 1550 i al BAR PONT ROMÀ
ara bé
EL TRUC ARRASSA PER PART DELS JOVES i clar, els trucs amb el nivell den CAPDEMUL, NIVELL200, COCTEL, BUNKER, RODOLET ETC ETC
es poden trobar als bars:
S'ADENAR
CLUB FORMENTOR
JAM
jejejeje AU IDOI, SI COLQUE POLLENÇI VOL AFEGIR ALGO MES...
allà on ara se truca amb força es a nu Bar 1550
que esta molt ben montat
ido això
SALUT I RADICALISME!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Hola nins, necessitaria saber els telèfons o com contactar amb els bars on es sol jugar a truc als diferents pobles, és per un projecte interessant pel que ens han demanat ajuda, seria possible una mica d'ajuda?
Moltes gràaacies
Moltes gràaacies

<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
Si es sobre allò que varem parlar a la trobada jo te miraré u numeros de teléfono del 1550 i del Celler St Jordi que són els llocs on es juga més a truc. El St Jordi és allà on feim sempre les trobades a Pollença. Divendres quan baixi a poble els apuntaréobrador ha escrit:Hola nins, necessitaria saber els telèfons o com contactar amb els bars on es sol jugar a truc als diferents pobles, és per un projecte interessant pel que ens han demanat ajuda, seria possible una mica d'ajuda?
Moltes gràaacies
a Caimari es juga bastant tmbe al bar on varEm fer sa trobada
ELS ARCS 971 875157

ELS ARCS 971 875157

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Gràcies, Capdemul, esper la teva resposta... algú més s'anima a donar noms de bars?
També aprofit per demanar-vos si coneixeu algun bar, encara que no s'hi jugui massa a truc, que vulgui organitzar un event relacionat amb el truc. Pot ser molt interessant per ells...
També aprofit per demanar-vos si coneixeu algun bar, encara que no s'hi jugui massa a truc, que vulgui organitzar un event relacionat amb el truc. Pot ser molt interessant per ells...
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
A campos se juga a nes Bar Can serraller. Pero crec que ja sé de que van es tirs i amb ells ja san posat en contacte.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
Aixo son coperos eficientsbud_ice ha escrit:A campos se juga a nes Bar Can serraller. Pero crec que ja sé de que van es tirs i amb ells ja san posat en contacte.

** Xisco MASET **