El Parlament de retruc.net

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Bones truquis, :uep: ara que s'acosta la trobada, volíem, des de l'equip de retruc.net, presentar-vos un tema que fa estona que li donam voltes i que pot ser ajudaria a millorar una mica el funcionament global de retruc.net. I per què presentam això ara, just abans de la trobada? idò perquè si es plantegen dubtes, es puguin resoldre en directe dia 6.

Proposta de l'equip de retruc.net
La proposta que duim entre mans va encaminada a crear un lloc de debat on tots els grups que es passegen per aquí hi tenguin veu i vot en les decisions que es prenen en aquesta casa, o sigui un Parlament de retruc.net. Aquest parlament tendria un fòrum privat on els seus membres poguessin debatre tots els temes que creguin oportuns i les seves decisions serien escoltades i tingudes en compte per l'equip de retruc.net, per tant seria un òrgan consultiu i les seves decisions serien no-vinculants, vol dir això que no totes les seves decisions preses per aquest parlament s'haurien de dur a terme obligatòriament.

La composició d'aquest parlament estaria formada per 11 membres respectables de la comunitat, distribuïts de la següent manera:

1 president
2 moderadors
2 bastos
2 oros
2 copes
2 usuaris independents

La seva elecció es realitzaria de la següent forma:

a.- Dels 2 membre de cada grup, 1 seria el "jefe" i l'altre seria triat pel mètode que cregui més oportú cada partit
b.- Els dos usuaris independents serien triats mitjançant votació popular i secreta, prèvia presentació de les candidatures
c.- L'equip de retruc.net elegirà el president i els dos moderadors que formaran part del parlament

Les seves funcions serien presentar propostes per el bé d'aquesta comunitat, triar les dates dels diferents trobades que es fan, tornejos, etc.

Au, mem que vos pareix? :uep:
obrador l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 08, 2010 18:32, en total s’ha editat 2 vegades.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Ara començam anar permi :study:

Trob que és una bona idea això que has proposat Jaume. Mem si feim una reunión de """sabios""" dia 6 i decidim 4 coses per poder compondre un poc la cosa.

Ah, i estic content de que exclueixis u RADICALS d'aquest parlament. :lol:

Güeno, ja vorem idoi qui formarà part de cada partit
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Por un retruc millor i fet entre tots :uep:

Aleee opninen!! :clap:
Imatge

Amunt Sempre!!
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

ben fet jaume :ditr: bona idea
mem si s cosa s'anima :uep: :uep:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

capdemul ha escrit:Ara començam anar permi :study:

Trob que és una bona idea això que has proposat Jaume. Mem si feim una reunión de """sabios""" dia 6 i decidim 4 coses per poder compondre un poc la cosa.

Radicals = Oros, no? :eh:

També estam il·lusionats amb aquest projecte, mem que en surt :ditr: De totes formes, lo del parlament no seria tant per la trobada de dia 6, sinó que seria una cosa estable de futur, per discutir aquí, a la web. Per dia 6 no sé si estarà "format" encara.

Ara voltros heu de decidir com feis per triar els "segons", podeu fer eleccions o triar-ho a dit... vaja, com volgueu.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

me pareix una gran idea
ja pensare algú per que m'ajudi a mi també
HO DECIDIRA EL PARTIT DELS OROS

SALUT I RADICALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

obrador ha escrit:
capdemul ha escrit:Ara començam anar permi :study:

Radicals = Oros, no? :eh:

També estam il·lusionats amb aquest projecte, mem que en surt :ditr: De totes formes, lo del parlament no seria tant per la trobada de dia 6, sinó que seria una cosa estable de futur, per discutir aquí, a la web. Per dia 6 no sé si estarà "format" encara.

Ara voltros heu de decidir com feis per triar els "segons", podeu fer eleccions o triar-ho a dit... vaja, com volgueu.
tuadw ja no hi veig jo jajajaajajajaja :lol: axo d'estudiar me matarà :||:

PROTESTO PK SA MULETA DU LES CUCALES POSADES
Imatge
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Asamblea de sabios. Tot se polititza. Si es parlament qualque vegada ha d'anar a sopar votau BUD FOR PRESIDENT. Sino... no. jejejejeje
AL CENTRO I PA'DENTRO!
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Veig que vos voleu llevar d'enmig el partit radikal i no sabeu com :||:

Jo donaria el meu vot a nen Rodolet perque ajudi a nen Guti, es la persona adequada per jo sense cap dubte.

:uep: :uep: :uep: :uep: :uep:
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Ubicació: Caimari

Amb lo apuesto que ets tu paco jo ti posaria a tu :few: :few:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Aqui podem protestar :think: :think: o no es puesto per protestar :think: :think: vull mantelsssss :pray: :pray: :lol: :lol: :lol:

________
PROTEST!
Imatge
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

cocs ha escrit:Amb lo apuesto que ets tu paco jo ti posaria a tu :few: :few:

:lol: :lol: :lol: :lol:

________
PROTEST!
Imatge

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: No sabia que m'estimaves tant :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: La proxima vegada no sé si podre mirar-te a la cara :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Ai quina vergonya :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

:||: :||: Isssto quin rebumbori que se mou, :doh: i jo sense donarmen conta <:o)> ja faig un dia tard, que diran els meus secuaces <:o)>

Bé per de començar, a l'amo no li diuen tu, es ell que diu als altres :few:, o sigui que es secuaces no me diran rres M:-)

Pero :doh: haurem de convocar ses copes a sa taula per omplir-les de brou i d'idees. X:)

Au ido SUPREMO KEFE OBRADOR enhorabona per sa iniciativa :ditr: intentarem estar amb sa COPA plena al lloc on mos diguin :drool:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
** Xisco MASET **
granera
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 88
Membre des de: dt. feb. 03, 2009 0:00
Ubicació: Búger

Es meu kefe va escriure:
Pero :doh: haurem de convocar ses copes a sa taula per omplir-les de brou i d'idees. X:)

:think: :think: q be :uep: :uep: en vista q l'amo paga :dance: :dance: jo venc a dinar i a beure cuant i a on voste diga :salut: :salut:
¡Ai quina creu! Tenc sa canya escardada :_
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

No pas gens de pena :no: ,el meu puesto de proteston no me lo quita nadie :xx: :xx: :xx: :xx: :xx: :xx: :xx: :mrgreen: .
I donau gra6,que fa temps que estic :ssh: :ssh: :ssh: ,pero cuando me ponga sera ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) :few: :few: :few: :few:
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

nose a qui posar:
asdoro
rodolet
coctelmolotov