gutii ha escrit:ES UN PUTA PISCINAZO PER L'AMOR DE DEU
no a estat mai penal això!
sinos cada corner seria penal!
n'iturralde akest sempre afavoreix a nu mateix!
per cert! un xiste que e vist:
porque dicen que la liga espanyola es un circo?
porque hay los pericos del espanyol, los leones de atleti, los malabaristas del barça, i los payasos del madrid
1. n'Henry a la puta bassura
2. En PalopOLLA ha salvat u Sevilla
3. Admiteixc k l'arbit estava empanat pero si arriba a guanyar u barça haguesseu plorat de lo lindo
Nose, si u mires d'aquesta manera és la primera eliminatoria perduda den Guardiola. Weno, almenos no es tan grave com l'alcorconazo i encara podem guanyar 5 titols
Primer gol que fa el sevilla en pinto se trava totsol 1-0 grasis señor colegiado
Segon gol que fa el sevilla alves romp el fora de jog 2-0 grasis señor colegiado
Saps si diumengue no haguessiu fet 0-5 i haguessiu gordat dos o tres per ahir
Nomes ves faltat que el barsa passas sa eliminatori,despres si que GRACIAS SEÑOR COLEGIADO
jocfora ha escrit:Ara surten tots els madridistes, heu hagut d'esperar molt eh?, Havia d'arribar sa primera derrota, però que siguin totes com aquesta.
Encara mos queden 6 títols per defensar (2-6 del bernabeu incluit)
Bono ara a treure pit , i quin pit si els arbits darrerament vos ajuden i ¡de quina manera!!
I que consti de madridista NA DE NA mallorquinista si d'un cas
Se va veure ahir vespre, anulen 2 gols totalment legals al Sevilla i tot x que el Barça guanyass i això no vol dir que no pogues fer mes gols a la 2ª part xro si el senyro COLEGIADO hagues donat x bons els 2 golets del Sevilla .....
Ale idoi A BARCELONA AMB EL MALLORCA!!!!
Una cosa però la segona part del partit, per jo va ser un partidasso. Un dels millors barçes que he vist mai. La llàstima va ser que no varen entrar els gols a causa d'un palo fotut i un gran porter
capdemul ha escrit:Una cosa però la segona part del partit, per jo va ser un partidasso. Un dels millors barçes que he vist mai. La llàstima va ser que no varen entrar els gols a causa d'un palo fotut i un gran porter
RES MÉS A DIR
per jo podria jugar sempre aixi
contra un gran porter xD