multiples niks

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
Puigverd
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 17
Membre des de: dg. juny 04, 2006 0:00
Ubicació: Puig Verd (Felanitx)

Diré sa meva darrera opinió.
Juguen davor i un company contra "linita" i un altre. Davor es troba al top ten i es juga guanyar pocs punts per perder-ne molts.
Linita és pràcticament nova, no ha jugat cap partida, dada fàcilment comprovable.
Un cantó empatats i 23 22 per davor i parella. Davor mostra les cartes i du madona i marilla. Linita no dur res de res i que fa.........
Surt de la taula i perd 24 punts. Però que li és, lo important es que en davor no hagi sumat.
Però som molts que ho miram i un pobre inocent, en beatle, veu clara la injustícia, entra s'asseu en el lloc de linita i per 8 punts.
Clarament linita és el nik d'un top ten que vol restar punts a davor com sigui, i tant li és utilitzar un altre nik.
Ben clar, i ha gent que fa bon ús dels niks, però altres no.
No es pot rebatre :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

És difícil aquest tema... i crec que no té massa fàcil solució, a part de la que ja he comentat a un altre tema: deixar votar encara que no s'hagi acabada la partida, i posar un comentari de l'estil: "- Es un possible clon". És l'únic sistema de control que se m'ocórre.

Si algú té alguna altra idea???
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Bones

Crec que això de posar comentaris cuant poses un negatiu tocaria ser obligatori, ja que n'hi ha molts que tel posen simplement perque els has guanyat.
Imatge
DAVOR
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dg. abr. 23, 2006 0:00
Ubicació: Ses Salines

GRACIES Puigverd pel teu suport; GRACIES Beatle per no consentir una injusticia. Segurament que na "linita", amb un 99'99%, era algú proper al top ten que no volia que jo guanyàs 7 punts. Pero aquest 0'01% que queda NO ME FA SENTIR BE AMB MI MATEIX !!!!!!. Me fa sentir part d'aquests corruptes. Aixi que avui mati a primera hora he enviat mail a Obrador, a la fi de que ME LLEVAS 8 PUNTS, i tornar a tenir els 1731 que duia abans d'aquesta famosa partida. Esper que ho fagi aviat; tendré menys punts però la consciencia ben tranquila.
"res_duc": ten recordes ? quan un pic me vares dir "davor: els punts son corrupció !!!"; ELS MEUS NO !!!!!
jaroma
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 37
Membre des de: dt. maig 23, 2006 0:00
Ubicació: FELANITX

Jo faig feina amb en BEATLE i a primera hora m'ho ha contat, ell no coneix en DAVOR personalment, només de jugar amb ell peró no poguer agontar i s'enefluixa dels 8 punts ( diu que en DAVOR so mereixia ).

Jo no se si ho hagués fet ( segurament no ) peró s'enprenyada per sa injusìcia d'un altre sicari no la te lleva ningú.

A mi m'ha passat, i els meus amics en diven ( per 12 miserables punts ) no val la pena, no son es punts, es sa cara de coio que te queda i s'enrabiada que t'en dus.

Cada pic he de triar més amb qui juc i amb qui no, i per desgracia sa llista de sicaris no fa més que creixer.
beatle
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dg. juny 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx

Bones. No feia contes escriure mai (tampoc tenia clar com) en aquest fórum, però volia donar el meu suport a les opinions dels que, diguem, lluiten contra els anomenats "sicarios". Es pot saber realment quan un abandona o se li penja s'ordinador sense voler?. Es veritat que vaig entrar en la partida de Davor contra Linita, i volia explicar els motius:
1.- No tenc res en contra de ningú que no conec personalment, es a dir, la majoria dels usuaris. Però sí estic en contra de les injustícies, i en Davor i el seu company havien guanyat aquell truc, per lo tant tenia dret als seus 7 ò 8 punts que eren ben seus.
2.- No ho vaig fer perque fos en Davor, ho hagues fet amb cualsevol dels que he jugat i estan a la meva llista blanca (no sicarios), que són molts, gent que consider legal i que entren a passar una bona estona.
3.- I, principalment, perque jo no visc d'es punts que tenc. Estàn bé perquè així sa lluita ès més animada, però si lo que me jugava fossin Euros segurament no hagués entrat, jejeje.
4.- Esper que cualcú trobi el sistema per evitar aquestes injustícies, per exemple, que quan se troben al darrer cantó i se talla o cualcú s'en va, que se doni sa partida per guanyada al que queda. Que a un li cau sense voler? bé, aixó no li pasarà sempre dic jo, perquè si no, val més que canvii s'ordinador.
5.- No discutigueu tant i jugau, que tenim massa coses dins el cap.
6.- GUTNAIT
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Bones Davor,

Idoi jo trob que pots tenir sa conciencia ben tranquila, si aixó va passar com deis, els 8 punts son ben teus.

Un 10 per en Beatle, poca gent ho hagues fet.

Adeu i a fer trucs
Imatge
secretari
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 0:00
Ubicació: ses salines

Hola a tot@s,

Només vull dir que subscric tot el que ha dit en Jocfora.

Davor, no és per res, però si mires el fil de "vetar els sicaris", potser trobaràs que la solució per evitar aquests problemes la proposa un tal Rijkaard. No sé si això un del Reialíssim Madriz ho pot suportar :lol: :lol: :lol: .

Au, salut i sort.
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Bon Vespre.

Per començar diré : :P :P "Jatabésecretaritantasganesdetocaresousambsoputamadridbarçaambloquemagradaajoesfutbol." :P :P .

Per segon, Davor per lo que a mi respecte cap problema i es cap ben net.

A mes explicaré un cas que a pesar de haver dit que ho posaría a n'es forum se me va pasar i no hi vaig pensar, lo que si les vaig empeltar un positiu a cada un. No puc recordar es nom de qui era que jugava en cada dos per tres quedava penjat, i tornava. Sortia i tornava entrar. Caìa i s'aixecava. I aixi com no se cuantes vegades, i lo curiós des cas era que perdien, i tornava entrar, fins al punt d'estar casi vint i picó a favor nostro contra a lo millor no arribaven a 10 a favor seu.

Realment va ser una pesadilla de llarg, aixi i tot xerravem, reiem, feiem comentaris i ho pasavem bé, i en una de ses vegades vaig dir si torna li enrroscaré un positiu i ho posaré a nes forum.

Es positiu tot d'una cuan se va acabat sa partida les vaig posar, s'explicació de lo pasat amb s'honradez i bona fe de aquest usuari no vaig tenir temps i despres no hi pensar, deman disculpes de no pensar-hi i no recordar-men d'es nom d'aquest usuari, si algu s'enrecorda inclús des espectadors, a lo millor ho podran confirmar.

Amb tot aixó dir que hi ha de tota clase de gent, i agontar lo que vé, sense emprenyar-se.

Bona Nit.

:P :P xisco M A S E T :P :P
lameton
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 6
Membre des de: dl. maig 22, 2006 0:00
Ubicació: wep de retruc

Bones a tots jo hi era present a sa partida mencionada, pero tambe e estat a moltes que no san publicat, i supos que per desgracia pasara mes pics, jo lo que proposaria es que quedas registrada sa ip del jugadors almenys ses 5 primeres xifres, i aixi sabriem don mos surt i quins altres niks emplean, i almenys anirien mes alerta a fer segons quines injustisies que es fan. au aqui va sa meva, i n'obrador dira si es posible i la vol fer, posible se que es pot perque tambe juc al hattrick i alla funciona aixi. au bon truc i sort per tots.
kubrick
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 14
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Contacta:

Bones a tot@s,

El que voldria saber al fil de tot aquest entramat dels "sicaris" i la fam del top 10 i tot això; és saber si la proporció dels punts que s'estableix en les partides, és també en el temps. M'explic:

Si els jugadors amb més punts s'exposen a perdre més, també s'exposen a jugar més habitualment per poder mantenir-los.

He llegit que hi ha un periode de temps per jugar i no perdre, però seria més interessant que hi hagués aquesta proporcionalitat amb el temps per jugar.
D'aquesta manera hi hauria més moviment al requadret que teniu a l'esquerra i que genera tota aquesta puteria, i el més important, la tensió que es crea alhora de jugar. Això és un joc!!

No sé si se me tiraran a la "yugular", només vull conèixer l'opinió de la gent.

Au, salut i sort.
Stanley
Imatge
Respon