Fase final del torneig 2009

Fòrum específic per a torneigs realitzats a retruc.net. Resultats, acord de partides, etc.
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

llepaaaaat ha escrit:
gutii ha escrit:a cuasevol hora menys disapte i dia 22 k es uu meu cumple i tenc matançes

cualseol dia menys disabado i dimartes
a qualsevol hora menys període escolar

un petó
Dilluns 21 a les 23:00?

Sou tots uns bossots, jo ja vaig avisar que no podia jugar perque tenia s'ordenador a arreglar. Ara el tenc, desde dilluns, ja he dit tot lo que havia de dir...
:ditr: :ditr:
SALUT I RADICALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Meam que em de fer, si d'una vegada els nostres contrincants diuen algo :O), o es que se proposta de jugar a les set del mati, tampoc les va bé :few:
** Xisco MASET **
maset
Truquer fix
Truquer fix

:scratch: :scratch: Ara no sabia que fer i volia fer un truc, per perdre clar esta :O) com sempre :few: , pero resulta que no hi ha contrincants de sa meva talla, xerrecs com jo volia dir, no d'estatura :few:

Bé ido com que no podia e remenat archius, papers, espolçat carpetes d'es forum, etc,etc..... :eh: en definitiva una feinada :liar:

hauriem de posar fil a s'agulla i acabar lo que bé començarem X:)

:doh: crec que me pasat i enroolat per dir tan sols:

Cualcu sap algo d'en MACGUIVER,

El pobre fa un mes que no juga, no sé si en LAPSUS sap res d'ell o no :think: , meam si va tenir un percance i esta amb so cap enguixat com sa cama d'es follonero JOENVIT, bé sigui lo que sigui :pray: :pray: que no sigui res greu. Pero no sé per un amic, de sa feina, d'un ciberespacio d'aquest que estan tant de moda, raro que no se hagui conectat simplement per dir no puk seguir jugant o es dia de CAP D'ANY després de's reim podriem fer ser partides aplaçades :O)

Pero KEFES, Ordenançes, Mandaossss en definitiva currantes, que feim devant aquest incident, donam s'opció a nen LAPSUS que se cerqui un sustitut, perque pobret amb lo que a suat per arribar aqui :few: , aixó si es sustitut que com a maxím sigui d'es nostre aprovament i de sa meva talla :oops: molt bo jugant, serio i gens faroler, minim un 1.90 d'alçada i unes grenyes fins els xonois es que sino desentonará a sa taula o s'altre solució se li imposa en secret a triar d'entre tres proposats per sa direcció, dic en secret perque els altres no se sentin ofessos <:o)> , bé tot son propostes que aixó es un joc entre amics per pasar-ho i sobre tot quedar bé :||:

MOLTS D'ANYS A TOTS I BONES FESTES

Au esper que ho tengueu per rebut i no digueu que sempre faig darrer amb tot , :few: i si durant l'any e agraviat a algú :pray::pray::pray: :pray::pray: :pray: que supós sou molts, pero qui ho fa sense maldat té perdo, som així i ja no val la pena fer gasto fent canvis M:-)
** Xisco MASET **
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Jo crec que si els demés participants hi estan d'acord, es podria donar la opció a que es canvii per un altre jugador, no? què hi diu la organització? per mi es correcte.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
maset
Truquer fix
Truquer fix

obrador ha escrit:Jo crec que si els demés participants hi estan d'acord, es podria donar la opció a que es canvii per un altre jugador, no? què hi diu la organització? per mi es correcte.
Aixó si :scratch: una cosa que nohi havia pensat i es de total justicia :think: si guanyen tendràs feina OBRADOR, ja que sa medalla hauria de estar compartida amb en MACGUIVER :few: :few: :few: que cualque merit tendrà o no? <:o)> <:o)>

Sa questió es embulñlar sa troca i com diu "frodolito" RODOLET per els amics :P si seria convinient deixar les drogues :eh: :eh: sa putada es que no se quines M:-) M:-)
** Xisco MASET **
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

maset ha escrit:
obrador ha escrit:Jo crec que si els demés participants hi estan d'acord, es podria donar la opció a que es canvii per un altre jugador, no? què hi diu la organització? per mi es correcte.
Aixó si :scratch: una cosa que nohi havia pensat i es de total justicia :think: si guanyen tendràs feina OBRADOR, ja que sa medalla hauria de estar compartida amb en MACGUIVER :few: :few: :few: que cualque merit tendrà o no? <:o)> <:o)>

Sa questió es embulñlar sa troca i com diu "frodolito" RODOLET per els amics :P si seria convinient deixar les drogues :eh: :eh: sa putada es que no se quines M:-) M:-)
TOTES

SALUT I RADICALISME
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

X jo lo que vulguin, pero que sigui antes de demà :study:
Imatge
Manuels
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 0:00

Xdonau!! mem a jo i na lluc mos va be dema o pasat damunt les 22 si algu li va be melasa, ah soc n envida.jijiji
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Bé nins, avui es el darrer dia per anunciar disponibilitats, i el que veig és el següent: (corregiu-me si m'equivoc!)

Sembla que l'enfrontament gutii-llepaaat vs. envida-madonaaaa
hauria de disputar-se avui vespre (dilluns, 21) sobre les 23:00. Ambdues parelles han anunciat que així podria ser, per tant, ja sabeu que passaria si algú no es presenta a l'envit.

En canvi la parella Macguiver - Lapsus no han anunciat cap disponibilitat, per tant, a falta de confirmar-ho durant el dia d'avui, quedaria desqualificada del torneig i passarien a la següent ronda Maset-Bud_ice.

Salut i bon trucs!
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

obrador ha escrit: En canvi la parella Macguiver - Lapsus no han anunciat cap disponibilitat, per tant, a falta de confirmar-ho durant el dia d'avui, quedaria desqualificada del torneig i passarien a la següent ronda Maset-Bud_ice.

Salut i bon trucs!
Jo ahir vaig parlar amb en LAPSUS i me va dir que si no trobava a nen Macguiver donaven permís per fer passar als altres.

I ara...

PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PK AXO ES TONGOOOOO!!!!

saps si aquests coperos passen a la final!! /:X/ Ja no saben com ho han de fer per guanyar!!
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix

A jo em va bé tot, deix es telef. 617 35 43 35

Avui seria a partir de les 23.30 hores sa disponibilitat, demá en voler si me avisau crid a nen BUD i posam hora.

Es KEFES dessssiden
** Xisco MASET **
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Mare meva :doh:

Crec que tenc mes coratge de posar d'acord n'Obama, El Papa, en ZP i en Berlusconi per fer un truc X:) ?:-) F:-) M:-) <:o)> :-/? /:X/
Imatge
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

jocfora ha escrit:Mare meva :doh:

Crec que tenc mes coratge de posar d'acord n'Obama, El Papa, en ZP i en Berlusconi per fer un truc X:) ?:-) F:-) M:-) <:o)> :-/? /:X/
I en chavez de arbit

:study: :study: :study: :study: :study:

________
PROTEST!
Imatge
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

cocs ha escrit:
jocfora ha escrit:Mare meva :doh:

I en chavez de arbit

________
PROTEST!
Imatge
i en castro d'animadora no te fots

:study: :study: :study: :study: :study: :study: :study: :study: :study:

SALUT I RADICALISME
Respon