Ara no sabia que fer i volia fer un truc, per perdre clar esta

com sempre

, pero resulta que no hi ha contrincants de sa meva talla, xerrecs com jo volia dir, no d'estatura
Bé ido com que no podia e remenat archius, papers, espolçat carpetes d'es forum, etc,etc.....

en definitiva una feinada
hauriem de posar fil a s'agulla i acabar lo que bé començarem

crec que me pasat i enroolat per dir tan sols:
Cualcu sap algo d'en MACGUIVER,
El pobre fa un mes que no juga, no sé si en LAPSUS sap res d'ell o no

, meam si va tenir un percance i esta amb so cap enguixat com sa cama d'es follonero JOENVIT, bé sigui lo que sigui

que no sigui res greu. Pero no sé per un amic, de sa feina, d'un ciberespacio d'aquest que estan tant de moda, raro que no se hagui conectat simplement per dir no puk seguir jugant o es dia de CAP D'ANY després de's reim podriem fer ser partides aplaçades
Pero KEFES, Ordenançes, Mandaossss en definitiva currantes, que feim devant aquest incident, donam s'opció a nen LAPSUS que se cerqui un sustitut, perque pobret amb lo que a suat per arribar aqui

, aixó si es sustitut que com a maxím sigui d'es nostre aprovament i de sa meva talla

molt bo jugant, serio i gens faroler, minim un 1.90 d'alçada i unes grenyes fins els xonois es que sino desentonará a sa taula o s'altre solució se li imposa en secret a triar d'entre tres proposats per sa direcció, dic en secret perque els altres no se sentin ofessos

, bé tot son propostes que aixó es un joc entre amics per pasar-ho i sobre tot quedar bé
MOLTS D'ANYS A TOTS I BONES FESTES
Au esper que ho tengueu per rebut i no digueu que sempre faig darrer amb tot ,

i si durant l'any e agraviat a algú

que supós sou molts, pero qui ho fa sense maldat té perdo, som així i ja no val la pena fer gasto fent canvis