JOENVIT RETRURNS ( POT SER )

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Respon
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Tubadell sagrat,aixo si que es un event I DELS GROSSOSSSS ,temblad moderadores vuestra peor pesadilla vuelve a pasear por las habitaciones de retruc.net,que se prepare el aleatorio que vengo con las energias a tope y mas mala leche que mai ( si pot ser ),i cagon tot PROTESTO porque ya no soy del ccr ( o me alegro,no se :think: ,be da igual ) PROTESTO porque no he podido protestar antes,PROTESTO porque el mundo me hizo asi,y PROTESTO porqueno se me ocurren mas cosas de las que protestar,por todo esto y mas ...
PROTESTOOOOOOOOO.

P.D. Ah,y protesto porque no he mandado saludos,au ido he dit,
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Aspardals, amb lo braç i amb la cama enguixats algo hem de fer

AU IDOI RICARDIN, A DONAR BRANCA!! comença per aqui i mou un poc de guerra mem jajaja

http://www.retruc.net/modules.php?name= ... pic&t=1687

AU AVUI NO PROTESTO PK UN BON PROTESTON TORNA A PROTESTAR
Imatge
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

JOENVIT ha escrit:Tubadell sagrat,aixo si que es un event I DELS GROSSOSSSS ,temblad moderadores vuestra peor pesadilla vuelve a pasear por las habitaciones de retruc.net,que se prepare el aleatorio que vengo con las energias a tope y mas mala leche que mai ( si pot ser ),i cagon tot PROTESTO porque ya no soy del ccr ( o me alegro,no se :think: ,be da igual ) PROTESTO porque no he podido protestar antes,PROTESTO porque el mundo me hizo asi,y PROTESTO porqueno se me ocurren mas cosas de las que protestar,por todo esto y mas ...
PROTESTOOOOOOOOO.

P.D. Ah,y protesto porque no he mandado saludos,au ido he dit,
:uep: :uep: :uep: Nos alegramos que vuelvas!!!! Aunque para algunos no tanto :few: :few: :few: . Ara que això de protestar :||: :||: no teniu remei!!!!! :lol: :lol:
Respon