sopar a inca dia 14 septembre 2006

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Això pareix que funciona, enhorabona collonsdepuput per la teva feina de relacions públiques, vendries radiadors al sahara tu...jejejeje. Bueno, ja podeu començar a preparar una excusa convincent per a fer tard Divendres al matí... jo ja la tenc preparada... feivos una idea de que farem tard... això de dir "Noooo jo me n'anire prest que demà hi ha feina..." es mentida, mos liarem...
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Bones, per fi puc venir a un sopar amb voltros. N'autocton tambe vendrà.
Estic molt content de poder venir, mes que res per voltros, ja que tendreu es gust de coneixer un des pocs jugadors de truc que te diploma des I torneig mondial de truc ( i tots aquest que volen donar clases de truc crec que les ni podre donar amb cuareta - tan de bravetjar tan de bravetjar - ).

Ayayay si en vols perdre un parell mes contra jo, ja en farem uns cuants. Collons ves alerta amb sos rams de flors den ayayay que enrampen. JAJA.

Cocotin meam si poreu dur en Goritrucador i feis cotxada plena.

Una altre cosa sabeu fins a naquina hora i tren cap a Palma ( perque supos que mes dun no estera en condicions d'agafar es carro ) i crec que sortiran des bar den siglo arrastres. Jo ho dic pes altres, perque a jo no m'agrada beure .........................................................................................................................................( AIGO ) :roll:
siglo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 9
Membre des de: dt. maig 23, 2006 0:00

bedeu de prest tota la nit de trucs res danarse prest, no fa res si monanam una nit a dormrmi tots tard i mos aixecam prest, jo tambe ho fare o vos pensau que el bar sobrira totsol a les 8 del mati de divendres? ojala pero crec que no jejejejej. be mos veim dijous que ja hi som.
siglo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 9
Membre des de: dt. maig 23, 2006 0:00

nois estic conten de que tot anas be i que vos ho pasaiu tan be, a mes vaig veure que la gent va quedar contenta del menjar, i a mes me va dir molta gent que a veure cuant repetim. Grasis per tot alots i tranquils que hi haura repeticio i si puc en cap de setman perque pugi venir mes gent i pogem fer mes tard. L'horabaixa penjarem les fotos del sopar d'hair, lo dit grasis i el proxim estara organitzat tipo torneig petit amb algun trofeu pels goñadors.
Respon