Nois no es que yo no vulgui fer-ho en divendres, si voleu o feim en divendres pero no conteu en yo per res perque no podre fer-hos ni cas tenc molta feina, i la veritat es que per un dia que mos juntam magradaria poder seure en voltros i gaudir de la nit en voltros. Us demanaria com a favor de la gent daquesta pagina que feu el posible per venir dijous, i jo poder pasar la nit en voltros pero si no hi esteu dacord y ho voleu fer divendres, com volgeu.
PD: que consti que yo divendres tambe me daixecar per obrir el bar. Be un saludo.
Ah! malgaroth, tu mes que ningu saps com tenc el bar els divendres perque has vengut mes que ningu, no entenc quen presisament tu demanis que se fasi en divendres, pero com he dit com volgeu voltros mandau.
sopar a inca dia 14 septembre 2006
per jo , cap problema , vendre igualment
bones , somereta i pipiolos tambe vendran
ja comensam eser bastants
festaaaaaaaaa a tope
ja comensam eser bastants
festaaaaaaaaa a tope
Som en rustit i qui vulgi aprendre a jugar a truc que vengi que donare clases aquest dia gratis, i sense cap pesa, y en domingo tambe vendra a machacaros. jejejje
Fins dijous gente
Fins dijous gente
bones , en pepharo tambe vendra
Mem Siglo, tens tota sa raor, ho vaig pensar just despres d'haver-ho escrit. Es vera que tu tens ple es divendres i que et siria impossible jugar. És per això que et demanb disculpes públicament (tal coim volies)... I tú Hercules, q ja sé que me donaras un ou pes cul cabró, que ets un cabró, i no envidis tant damunt ses llengos, jejejejeje. De totes maneres jo siré es primer que estiré allà dijous. Hercules, posat ses piles que hem de deixar es llistó molt alt. Salut i força. :twisted: :twisted:
El sopar sera de pambolis variats que es treuran en bandeja y trosetjats a damunt taula( n'hi haura de pollo, de llom, de formatge, de serrano, ect.. DE TOT) y es podra menjar tot el pam boli que es vulgui, el preu sera de 8'00 euros per persona, del menjar, la beguda anira apart cadascu pagara el seu beure. He pensat que sera unes de les maneres mes comodes per tots y aixi poder aprofitar el vespre per poder jugar a truc, i no pasar el vespre decidint lo que menjam i esperar a que mos o fasin. Magradaria que posasiu la vostra opinio de lo que vos pareix el que em decidit, o si trobau que no. Grasis per la vostra colaboracio.
siglo , per jo perfecta
Per jo perfecte tb siglo!!
Per cert has de tenir en compte que vendra en Malgaroth o siga que hauries de dur molt molt de pa. jejeje
Malgaroth Quin dia te va quedar i te donaré dues clases de truc??? que te fan bona falta! jeje
Au salut i força!!
Per cert has de tenir en compte que vendra en Malgaroth o siga que hauries de dur molt molt de pa. jejeje
Malgaroth Quin dia te va quedar i te donaré dues clases de truc??? que te fan bona falta! jeje
Au salut i força!!
Homo, ja que darrerament no vaig carregat de cartes,fare gasto a nen Siglo i m'atiparé. Lo de ses clases, pensa que dijous jugaras amb JO, i que com facis ses "CLASES" que tu comentes amb ses teves lògiques, te rebassaré es cap, literalment...
- collonsdepuput
- Truquer asidu
- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
siglo apunta.......
caparrut
espardenya
coranteputes
escorbai
tambe venen
caparrut
espardenya
coranteputes
escorbai
tambe venen
bones , en tonio vendra i en lloseti terry un 86 o 89 % de q vedra , apuntal q vendra
batuadeu sagrat,jajajajjajaja en coco i en collons es relasions publiques.UN CUBATA DE GRATIS,(es q sa gent no es sap apuntar).nomes tenc ganes de coneixerlo a naquest puta collons de puput,mem si es tan booooooo,jajajjajajajajaj.ahhh collons pensa a dur en moriiiiiiiiiii
- collonsdepuput
- Truquer asidu
- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
vadew, jo si ke entenc de ganes de coneixer a n'ayayay m'han dit ke es una famella i ke esta molt bona..........no se hi jugare a truc amb ella o ja vorem......
ayayay duras una rosa vermella a sa ma per conexerte......
au fins dijous.....
ahhhhhhhh...jo no estic apuntat.......ke si ke venc.....

ayayay duras una rosa vermella a sa ma per conexerte......
au fins dijous.....
ahhhhhhhh...jo no estic apuntat.......ke si ke venc.....
ayayay collonets no me diguis aixo que soc molt enamoradisa,jeje,i no no dure una rosa amb ses mans per tu dure es ram senser,jajajajjajajajaj