Vaja una pandilla!!!!

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Bones Tardes.

Collonsdepuput, me sap greu dir-te que t'has errat referent a n'En Queralbs, en lo de policia, no va uniformat, li cauría malament, :P

Lo que te puc, casí asegurar es que té molt de temps lliure per, " matar l'aranya " com se sol dir en bon mallorquí.

I cuan no el té lo més important que fa es berenar i després.................................................?????????.

Bé sense més comentaris. :wink: :wink:

Aprofitaré per demanar-li perdó a n'En Queralbs, pero es que si no ho deía... :oops: rebentava , jajajajajajaj :P , Es broma.

Au ido aquí vos deix, tornant emprenyar un poc :twisted:

Fins día 4 si Déu vol i es Batle, bé es batle no se que pinta pero també el posarem.

Fins un altre.

:P :P M a s e t :P :P
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Gràcies, maset ... jo també t'aprecii :D .
valunou
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dc. abr. 26, 2006 0:00
Ubicació: Pla de Na Tesa

Tenc ganes de averiguar si en Queralbs es igual de bo, averiguant pistes que jugant a truc !!!!

De moment totes de totes.

A supernano estas equivocat hi va anar sa dona den ayayay mem si saps qui es ?????????????????????
valunou
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dc. abr. 26, 2006 0:00
Ubicació: Pla de Na Tesa

P.D. Una pista, ha fet sa mili !!!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Benvolgut valunou,

Si me dedic a cercar pistes, és perquè ... de jugar a truc no en tenc ni idea !!!

Però en voler en podem fer un :wink:

Au, mem si divendres ens coneixem en persona, que ja fris.
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Ratific sa cita d'en Queralbs, cuan diu que no en té ni put......., "ara vé cuan pita per no acabar sa paraula, Jajajajaj " idéa.

Pero falta una cosa important que no diu, que si ´que té molta de sort, jejej, perque se sort, ja sabem on va, .......? a s'ignor...............?. ho deixarem aixi que ja basta, per riure un poc.

:mrgreen: :mrgreen: Ha i aprofitaré eser aqui, per dir una cosa més, qui putes dou eser aquest " Secretari" que ha desbancat en Makelete, una altre asortat que li ve just agontar ses cartes, segur, pero bonanora per ell es el millor fins que no se demostri el contrari :mrgreen: :mrgreen:

Proposta a N'Obrador en arri¡bar a n'es Top10, obligatoriment posar una foto, per aixi coneixer els contrincants.

Au día 4 nos vemos las caras i duelo hasta hora de sopar. que en so menjar no hi riuen,

Bona Nit.

:oops: :oops: Maset :oops: :oops:
Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 312
Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
Ubicació: Son Negre-Felanitx

En Secretari aquest deu esser un que fa trampes, segur!!! I de secretari no en deu tenir res. Vaja quin personal que hi ha per aquí. Déu m'hos guard!!!!!
secretari
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 0:00

Maset i Reservada,

Tots dos teniu part de raó; si les circumstàncies han fet que estigui al número 1 (calla mem, ho tornaré a mirar, no fos cosa que ja no hi estigui ...) és degut a dos motius, per una banda hi ha un 50 per 100 de sort, i l'altra 50 per 100 és perquè me varen mostrar de fer les cartes de tal manera que cada vegada me donc l'amo 8) .

Segurament no duraré gairé allà dalt, però ara ja me puc retirar tranquil, perquè sempre hauré estat el número 1 del "Món mundial", com diu un amic meu (una espècie de Federer, no?).

Au companys, salut i sort a tots :wink: .
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Ep, amb la pista d'en lameton, m'arriscaré .... jo diria que n'ayayay és el que està acotat, amb jersei blau i cara de dur un parell de xupitos :D
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

molt be ... 10 de 10
8)
El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00

Batuadell, jo no soc Tomeu, soc Xisco, aquest que mira per amunt, je, je.
Respon