granera ha escrit: mem senyor presi, jo no tenc pressa, xro vull saber cuant vos hi posau. Que esperau a jugar totes les partides els darrers?
Aixoval
![]()

Pos no sé ahir no vaig tenir noves d'en BUD,

granera ha escrit: mem senyor presi, jo no tenc pressa, xro vull saber cuant vos hi posau. Que esperau a jugar totes les partides els darrers?
Aixoval
![]()
maset ha escrit:granera ha escrit: mem senyor presi, jo no tenc pressa, xro vull saber cuant vos hi posau. Que esperau a jugar totes les partides els darrers?
Aixoval
![]()
![]()
Aixó pareix que sona a REBELION truquera
![]()
![]()
Pos no sé ahir no vaig tenir noves d'en BUD,un pok de paciencia que ja diuen que lo bo fa esperar,
![]()
![]()
o a desesperar com es
![]()
Jo diria lo mateix des xefe des oroscapdemul ha escrit:Endeu, ja seria ben hora que l'equipo des viejo jefe coper maseta de morter se posàs a jugar o no?![]()
cocs ha escrit:Jo diria lo mateix des xefe des oroscapdemul ha escrit:Endeu, ja seria ben hora que l'equipo des viejo jefe coper maseta de morter se posàs a jugar o no?![]()
![]()
,que donava tanta presa i mirel es mes atrassat de tots
![]()
![]()
![]()
No protest perque te es llepat de parella
![]()
![]()
![]()
________
PROTEST!
a les 22,00hores +/- envida/madonabud_ice ha escrit:ei, deman disculpes a ses parelles que avui haviem quedat per jugar. A Campos sa tallat s'internet entre les 21:30 i les 23:45 aproximadament. Me sap greu no haverme pogut conectar però ha estat per causes de força major.
Demà a les 22:00 si no hi ha tormenta si que hi serem.
a nu telenoticis diu ara ke s'esperen "tormentas y chubascos fuertes en el levante y balerares"maset ha escrit:a les 22,00hores +/- envida/madonabud_ice ha escrit:ei, deman disculpes a ses parelles que avui haviem quedat per jugar. A Campos sa tallat s'internet entre les 21:30 i les 23:45 aproximadament. Me sap greu no haverme pogut conectar però ha estat per causes de força major.
Demà a les 22:00 si no hi ha tormenta si que hi serem.
i seguidament Kate22/kito42
gutii ha escrit:CUANT VOS VA BE JUGAR ELS ALTRES 2?
i aixi ja mos llevam de damunt u gupitos?
![]()
SALUT I RADICALISME!
llepaaaaat ha escrit:mem... això no pot ser
se veu que sa gent no va de res...
mem!
Toninaina-gladiator
curt-hemet
QUAN VOS ANIRÀ BÉ????????????
PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO perque som es que nam més atrassats de tots!!!!!!!!!