Veus ja ho deia, ¿mafia?
En es grup de ses copes tenim la llibertat de poder dir lo que creim,i si hem de criticar a un des nostre grup o feim sense censura, no es que ficar-me en politica de radicals, centristes, etc
Rodolet, veig que tens molt de dir, i pareix esser que estàs indignat

¿no te queixes tu cuant te quedas "pillat" o no pots jugar cuant te treu?
aquesta partida se va fer a una altra sala per motius tecnics però a totes totes se va fer sense cap trampa ni una ¿o trobes que si? si es així, me "remito" al missatje anterior (pedra o fusta) i si no, tens un apartat de queixes (la 4ª començant per baix) per quexarte als responsables de la pagina i que els decideixin que tenen sa pella pes manec
i ja esta be i don per tancada per la meua part aquesta discusiò
Rodolet, no to gafis com algo personal,

es així, ni te conec i tampoc he jugat cap vegada amb tu ni contra tu, xro si vols en voler en podem fer un cuant vulgis (si me vols de parella) i si no en contra i si mos arribam a coneixe en persona et convit a una cerveseta i si no beus alcohol a una coca-cola (no problemo)
Joer es que ja m'indigna(me surten ses coses una darrera s'altre):
Mem aquest torneig ¿no es per usuaris de CCR? ja se que abans ho eres, pero ara no!!! llavors que fas tu quexan-te de una cosa que en el fons no te incumbeix?
En capdemul ha fet un comentari, pero, no crec que ell pensi de cap manera que s'hagi fet cap mengarrufa, igual que jo, que el vaig fer, sense cap mala intenciò

. Be lo dit, NO ES PERSONAL, i ja ho don per tancat de una p.... vegada. Ale salut i força al barram!!!!