pacotorres69 ha escrit:
No entrarem a aquesta absurda pol.lèmica, no ens volem posar a la vostra algura....
Segur que ets un magnific trucador, però ho series si fossis radicalista... es per tenir-ho en compte,ok?
T'esperam, només ho has de dir!!!!
Estás segur que no hi voleu entrar , si es simple fet de contestar, ja vos he posat a n'es solc , si es uqe ja ho diuen qui te sa coa de palla ............................
Be a lo que anam,millor que jo des vostres, si tu vols ser des nostres ja te tenc slogan fet:
bones ara som de festa per ariany amb es jefe dels garrots el senyor ay ay ay í entre RON COLA i RON COLA en diu que asistira el dinar a cas concos en na pirrieta aixi que ja els podeu apuntar au nam a seguir la festa bona nit i fins dissapte :/
Bones, en "dalmau" i jo ("tomassin") vendrem a nes dinar i a nes torneig, son 12 euros tot no es vera? Se paguen a cas concos i al momento?
Contestau perfavor, Saludos.
Es tot un honor per mi convidar-vos a una trobada de truquers que organitza retruc.net i la comissió de festes de Cas Concos, aprofitant que són les festes del poble.
La trobada serà dissabte dia 5 de setembre a les 13:00 al "Local" de Cas Concos i consistirà en dinar i torneig. El preu rondarà els 15€ per persona.
Hi estau tots convidats. Podeu apuntar-vos en aquest mateix fil.
Llista d'assistents
1.- obrador
2.- samadona
3.- pikiwiki
4.- parella de pikiwiki
5.- maset
6.- morientes
7.- rei
8.- caimarienca
9.- rama
10.- ayayay
11.- pirrieta
12.- un del MASET clan
13.- dalmau
14.- tomassin
Es tot un honor per mi convidar-vos a una trobada de truquers que organitza retruc.net i la comissió de festes de Cas Concos, aprofitant que són les festes del poble.
La trobada serà dissabte dia 5 de setembre a les 13:00 al "Local" de Cas Concos i consistirà en dinar i torneig. El preu rondarà els 15€ per persona.
Hi estau tots convidats. Podeu apuntar-vos en aquest mateix fil.
Llista d'assistents
1.- obrador
2.- samadona
3.- pikiwiki
4.- parella de pikiwiki
5.- maset
6.- morientes
7.- rei
8.- caimarienca
9.- rama
10.- ayayay
11.- pirrieta
12.- un del MASET clan
13.- dalmau
14.- tomassin
Bones un altre pic, dos amics meus se volen apuntar... No tenen compte de retruc pero, es possible? Si ho es apuntau a "alderete" i "adrover". N'alderete s'apunta a tot (dinar i torneig) nadrover domes al torneig, com mes son mes riven no es aixi? jejeje, grasis per satensio. Saludos!
Per cert GRAN KEFE, , per cualque part hi ha posat de que se dina, disabte , perque per sort conec alguns CONQUERINS de c'as cavaller i les gasten salades , no sé si hauriem de posar un pa i sa pultru dins sa taleca
tomassin, clar que es poden apuntar sense compte de retruc.
Maset, del dinar s'encarrega la comissió de festes però ja els vaig dir que pel qui és, no es paga fer gran cosa, amb dues bosses de patatilla i quatre de pipes anaven servits
obrador ha escrit:tomassin, clar que es poden apuntar sense compte de retruc.
Maset, del dinar s'encarrega la comissió de festes però ja els vaig dir que pel qui és, no es paga fer gran cosa, amb dues bosses de patatilla i quatre de pipes anaven servits
peror millor que sa patatilla sigui crua i ses pipes palades
Uep! au que ja està tot a punt, ens veim demà. Som 18 a dinar de retruc.net, i he comanat per 20, o sigui si algú a darrera hora encara vol venir, cap problema.