Bones a tots.
Tots els felanitxers i no felanitxers que heu d'anar a la verbena (de Felanitx, avui dia 28 a vespre) estau convocats a dur la camiseta oficial de retruc.net, si en teniu, es clar. Farem la penya www.retruc.net, mem si feim un poc d'ombra al coso, bous i demés...
Ala, ja està dit!
Salut.
La verbena de Felanitx
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Aaaaiiii que me sap de greu no poder-hi ser, ... però és que demà tenc feina ben dematí i no me convé gens fer excessos, que amb les festes de Sant Bartomeu ja ha bastat bé.
Si en tornar-hi puc vendré, segur!
Que vos ho passeu molt bé truquers berbeners !!!
Si en tornar-hi puc vendré, segur!
Que vos ho passeu molt bé truquers berbeners !!!
Bones a tots.
Enga QUERALBS menos escuses i mes fets,
jejej
, que a ses festes de Sant Bartomeu no te vaig veure
. Que t'asusten es cavalls??????
.
Perque es cavallitos des "TioVivo" segur que no t'asusten, xq te vaig veure en foto fent voltes, jajajajajaj.
Ratific com a persona seria que som, sa seva paraula de que demá en bon matí té feina.
ANAR A BERENAR PREST, NO FOS COSA QUE S'HO ACABIN TOT
ADEU I BONES FESTES FELANITXERS/XERES, aprofitau que se "terminan", bé després organitzarem torrades.
xisco M A S E T

Enga QUERALBS menos escuses i mes fets,

Perque es cavallitos des "TioVivo" segur que no t'asusten, xq te vaig veure en foto fent voltes, jajajajajaj.
Ratific com a persona seria que som, sa seva paraula de que demá en bon matí té feina.

ADEU I BONES FESTES FELANITXERS/XERES, aprofitau que se "terminan", bé després organitzarem torrades.

BONES altre pic.
Per lo que ha dit N'OBRADOR de ses camisetes, si voleu fer penya vos deix sa meva.
No esta masa bruta.
Vos la acostaré fins a Campos. Pero si vos aferren dues galtades en veure es meu nom.
NO VULL RESPONSABILITATS, me rent ses mans, jejeje.
Telef. 617354335
Adeu.
Per lo que ha dit N'OBRADOR de ses camisetes, si voleu fer penya vos deix sa meva.
No esta masa bruta.
Vos la acostaré fins a Campos. Pero si vos aferren dues galtades en veure es meu nom.

Telef. 617354335
Adeu.
bonees! jo me vaig passetjar amb sa camiseta de's retruc per ses berbenes de felanitx!! jejejeje
me vaig passetjar una estoneta per allà i just vaig veure en j_jaume, en chichota... i un altre... ais ara no me surt es nom. me va cunvidar a una aigueta simateix.
es coso va estar moolt bé. Obrador no sabia que sabiguessis bufar tan bé... jejejeje
venga geent... salut i evros!
me vaig passetjar una estoneta per allà i just vaig veure en j_jaume, en chichota... i un altre... ais ara no me surt es nom. me va cunvidar a una aigueta simateix.
es coso va estar moolt bé. Obrador no sabia que sabiguessis bufar tan bé... jejejeje
venga geent... salut i evros!