Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Respon
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Bueno ido, així com ja havia anunciat i jugat el partit contra el senyor _Wil_, m'en duré una carretada de gols cap a s'Horta. No ha arribat a sa dotzena, pero.....almenys n'he fet un!!! (enhorabona _Wil_, i aixó que jugaves amb sos reserves, i pentura amb so entrenador. has vist els meus reserves que son de bons :roll: )

Bé, si qualqú vol gonyar un altre partidet dimecres que vé, estic disposat a perdrer-ne un altre. Els meus "jugabords" suposo que hi estaràn d'acord, i si no, fora natillas per sopar.

Au bona gent, si podeu anau per s'ombra (si hi cabeu, que permi tothom les emplea)
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Ha estat un resultat una mica exagerat! Coses de's Hattrick... es migcamp segueix sent importantíssim, massa i tot...
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu

un amistoset per es pròxim dimecres?

Salut i força
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Jo ara començare a jugar amistosos internacionals, si me fallen els rivals jugare contra tu JJ.
EN AQUESTS MOMENTS
L'equip és a Perú per jugar un amistós internacional.
:twisted:
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu

tolls ha escrit:si me fallen els rivals jugare contra tu JJ.
A claro i jo que som aquí es comodin o que??? :lol: :lol:
Pues es que ara m'he apuntat a una copa i esper gonyarla!! :roll: :roll:
No, però n'hauriem de fer qualqún haviat i vories el meu potencial en plena acció 8O 8O (ja quedarem per fer s'amistoset, que ja toca!!)

Ale ale, por la sombra!!!
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Hattrick ha petat senyors, pot ser que hi hagi equips perjudicats amb pèrdua de dades

S'especula que en cas de que utilitzis programes com hattrick organizer o similars, tal vegada poden ajudar a recuperar informació

Què en pensau de tot això?
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu

Jo trob que aquest 20 ebros de suportter pareixen tirats a sa basura, (no se si amb aquets dobers deven anar de soparillos o que!!, però aixo una putada).
Esperem que al final s'hagi pogut solucionar el poblema i que no haguem pertut dades dels equips, ja que fotria bastant.

Ahh!!! i aixó me fa molta de ràbia

Imatge

Cagondell que pareix que dormen!!!
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu

Bueno bona gent!!!

Una temporada més ha passat i salvats mos hem quedat!!
Com vos ha anat sa temporada???

Per aquí hem tengut sort i hem pogut aconseguir s'ascens a VIII(cagontot però jo volia una medalleta d'aquelles), però permi mos haurem d'esperar un poc perque crec que sa temporada que vé farem aigos!!!

Salut i força!!!
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00

A jo ma anat be, ja que es el 1er any k e jugat, i ja e pujat a IX.
Ara vorem mem com me anira sa proxima temporada.
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Bueno, a sa copa ja m'han despatxat a sa primera ronda... he volgut fer de rikjaard i m'ha sortit es tir per sa culata :lol:

I a sa lliga... ha pujat es millor equipo amb diferència... i n'ha baixat un de millor. Està cruu però que ben cruu

Bé, ja ho veurem. Au, besos
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Ja no hi ha vida a hattrick o què?

Mem, contau-me qualque coseta
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

tooolls, se m'ha acabat sa ratxa!!
després de 29 partits invicte m'han fotut un 0-4 a copa (cosa que esperava) i s'acaba sa ratxa.
au, dimecres amistós amb es gatito.

per cert, quin dia soleu posar els jugadors a vendre? o que acabin en quin dia i hora? en teniu de fixes o aixi com ve? es que duc molta mala sort amb ses ventes, jo sempre els pos, o els posava fins ara, que acabin dimecres al vespre.
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00

verassa no te pasis que jo tenc un equipet eh... amb menos de 5 gols me va b, jiji.
Vaig llegir que es millor posar a vendre es jugadors es dimecres cavespre, perque es plas acaba a dissabte cavespre i es cuant hi ha més gent k serca jugadors per fixar.
Bueno, i amem si feim una copeta tots es k som per aki...
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Verassa ha escrit:per cert, quin dia soleu posar els jugadors a vendre? o que acabin en quin dia i hora? en teniu de fixes o aixi com ve? es que duc molta mala sort amb ses ventes, jo sempre els pos, o els posava fins ara, que acabin dimecres al vespre.
No crec que hi hagi cap dia en especial en el que sa gent pagui més per qualque motiu...

Jo mai ho mir, lo que si faig és posar un preu just o un poquet més car que just i a mem si cau... Una altra cosa és que el vulgui despatxar, en aquest cas, a 0 € i potada.

Tu aprofita que ets suporter i posalis qualque mentideta...

Tenc un jugador bastant bo per X i per IX, amb experiència... interessats contactau amb en minguella 8O
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Jo també ja tenc equip és es Nottingham Presa. Està molt bé!!! olls ets es puta Kefe!!!
Respon