gutii ha escrit:IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
ESPASES ASQUEROSAS!!!!!!
U TORNEIG SE VA FERRR!!!
I A QUE NO SABEU QUI EL VA GUANYAR???
EHHH!!????
n'ASDORO I JO!!!
REPRESETANT U RADICALS!
CAGONDELL QUE ME SENTIREU DE MOLT!!!
jajajajajajaja
Bé ara fora caxondeo..
Saps quin bon jugar que fa amb n'asdoro!
Una passada de trobada, mu vaig passar bomba, i a mes u Radicals varem guanyar el torneig!
Totes les fases varen ser xunguillas!
Contra en caparrut i en Parrus.. UFFF!!!
Suada!
Per jo eran la parella favorita!
Cuant me varen dir que jugavem contra ells vaig mirar, i veig a n'ayayay per alla, despres a en maset, i despres a n'obrador, i pens... osti tu, com me posaran si me eliminen a primera ronda! Pero vam renir sort!
Na shadow i natruques també ho varen posar dificil!
i a la final... tuadell en tiano aquest saps que es de puta!
De en maset no en vui xerrar, cuant la va perdre va desapareixer..
Bé fora bromes, un plaer aver congeut amb persona a en lafalta! llastima que mos faltes fer un truc amb ell!
i tanta sort que vaig tornar a veure en xesk!
També varem fer un truc jo i tito jaime Obrador, que per cert va anar ben be
I això un plaer!
i a la seguent no faltaré!
SALUT I LO QUE DOMINA!
RADICALISME!
I que volies que fes, que quedás

que amb so retjiró que duies vaig pensar li pegará un soponció que es 061 no hi será a temps

i per fer-te sa respiració boca/boca

vaig trobar millor que te la fes un altre
GUTTI m'has fallat com un metxero de metxa sense pedra

, te deixam gonyar per ferte content i amb a condició que tenguesis un pok de talante i no bravetjassis masa, pero veig que com
U kefe de RADICALS no saps estar a s'altura que li toca

, bé normal ets radical

, quina llastima no tenir sa gravadora de ses teves paraules cuant suplicaves amb so cor estret que ho deixassim amb "taules com a n'es escacs",
Pensa si son galants els altres Us KEFES que Mestre OBRADOR i el nou fitxatje Professor LAFALTA varen aturar s'aleatori per deixarmos gonyar, igual feren amb altres artimanyes i no tant discrets es catedratic AYAYAY i s'EJECUTIU lladre d'envits de gua blanc

ido si tots cuatre com si estassin d'acord mos feren pasar a sa final per deixarte gonyar amb discrecció i que jo que som més trankil te controlás un pok amb lo que deies

, fracás total ara em comprovat que no se poden fiar d'U RADICALKEFESSILLO i pobre ASDORO amb lo bé que va quedar i jugar,

está bé per part teva fer-li aquests paperillos, no senyor

está bé, pero radicals aixó es lo que teniu, el triareu ido el gordau
TIANO i ses grans COPERES SHADOW/NATRUQUES

, aixó sa diu jugar amb talante

, deixareu es llistó, ni alt ni baix, ni dret ni tort, simplement el deixareu on tocava i ben posat
ESTEL o he dit clarament me deixaren gonyar, pero fins i tot aixi, a que no t'ho pensaves que arribás a sa final
Bé

a na COPITAS li tornarem recordar queremos FOTOS, i no importa que ensenyis més a N'ASDORO se'n desfa molt bé totsolet, llastima que sempre hagués de treure de's faing a "SU XIQUIYOJEFE"

.
I com diu a vegades acertat en GUTTI, que per cert era s'unic senyor que hi havia a sa trobada

i sino mirau bé sa llista d'assitents

encantat de haver disfrutat de un dia de companyerisme amb tots voltros i amb representació valenciana inclosa

.

QUE PASEU UN BON ESTIU