Primer gran sopar de retruc.net

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 312
Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
Ubicació: Son Negre-Felanitx

Va esser un GRAN i GENIAL sopar de Trucadors, un vertader plaer conèixer gent tan sana i divertida.
Què el poguem repetir prest aquest gran aconteixement però aquest cop al país del ginets, je je je!!!!

P.D. Bud a jo no em va sorprendre la teva gran lletj.... je je je. Però ets un gran jugador de truc, cosa que no es pot dir de chichota, supernano, collonsdepuput, volunou, maset, quel, etc (BROMA) JE JE JE
:P :P :P
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Mem, per favor, voleu aturar de dir lo bé que vos ho passareu???!!!

I jo fent ensalades i hamburgueses a tota pastilla... cagonredei... :-P

A es pròxim, si el feis aprop, no hi faltaré, ho promet!
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

Oh,Oh,Oh,Oh, Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Fins ara no havia pogut escriure res , i es que encara estic emocionat.

Quines ganes tenia d'arribar a n'es Restaurant i veure sa gent,(lo que ha dit en Maset) i tu ets en colllons... i tu, i s'altre i aquell i amb quina confiança ja ens parlavem. Jejejejeje. que divertit i que original.
Reialment maravellosa la vetllada,enhorabona Lameton i Jod.

Com a Eurovision , els que guanyen repeteixen cançó, idoi repetiguerem la final del mundial amb idèntic resultat per als campions, gran parella , parexien un poc empagueïts en directe. Jejejejejeje, Bud_ice xerres més darrera l'ordinador.

No m'enroll més , enhorabona Obrador,Queralbs, Samadona,Taya....ja ens coneixem ara.

Apunta'm per Menorca ja!!!!!!

Salut i a seguir trucant.
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

jo ...encare no tenc paraules........ 8)

en serio.....i en dues paraules......immmm presionante..

i per fi li vaig poder demanar a n'Obrador ke li havia fet...per donarme sempre dos quatres i un rei...em va dir ke res.....xo algo i deu haver....jajajaj

lo unic dolent..es ke va acabar......per es de sa zona de palma abans pk es cami es va fer llarg....

bueno a Menorca tb venc......a donar com ja vaig dir sa primera clase sempre va de franc.

un saludo a tots. :D
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Les paraules es queden curtes.... crec que va ser una vetllada perfecte, i s'ha de repetir, es clar. Encantat de poder posar "rostre" als nicks :lol: :lol: per cert tots (que NO totes) ereu més lletjos del que em pensava :wink: :wink:

Apa que ja podeu veure les primeres fotos, no se si haureu vist que ja tenim galeria d'imatges (en amglès, sense traduïr, però això fa a internacional 8) ). En arribar més fotos les anirem posant.

Salut!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Benvolgut McEnroe,

Només un aclariment: estic content que t'ho passassis tant bé, com jo mateix, però l'enhorabona és per n'obrador i samadona, ja que na TaYa i jo no haviem organitzat res.

Au me'n vaig a fer un truquet, salut i sort :wink: .
lameton
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 6
Membre des de: dl. maig 22, 2006 0:00
Ubicació: wep de retruc

Queralbs tota sa rao, lorganitçaren samadona i n'obrador, pero jo vull donar l'enhora bona atots i cuants asistiren pel fet que sense tots voltros aquesta maravellosa vetllada no s'huria pogut realitçar, un saludo a tots es que i vengueren i a tots els que no pogueren, que cada vegada seguem mes els que poguem disfrutar daquestes trobadas i que siguin mes espeses que va eser curta. au sort i un saludo.
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

Gracies per l'aclariment Queralbs,
Ja m'ho parexia a mi que haguessis ajudat en cualque cosa,jejejejejejje....
Doncs haguessis ajudat un poc que es menjaren tot el "marrón " ells ,pobrets!!!!!!!!!!!!! es broma. jejeje.

Ja sabem qui dur el capdevant del fil,un petó per samadona i reverències mil per n'obrador.

un saludo.
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Mceroe... jo sempre ho he estat un poc empegueidor.. jajaja. Es vera que repetirem sa final però si tornarem a guanyar va ser de potra potra.... mos falta molt d'entreno en directe a noltros.

Obrador, graaandes ses fotos! jo també duia una càmara quan tengui un poc mes de temps te les passaré. (si les vols a cualque direcció especial ja mo diràs).

P.D: a ses 15 fotos no surt a cap.... mi imagen segueix sent un incógnito jajaja, ja me va bé!
Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 312
Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
Ubicació: Son Negre-Felanitx

Molt bones les fotos!!!!!
espardenya
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dv. maig 05, 2006 0:00
Ubicació: Pla de Na Tesa

Bon sopar i bona vetlada.
Ses fotos poques perque sen varen fer mes.
Podrieu penjarne mes perque sortiguesim tots, na TaYa en va fer moltes
per exemple.

Grasis per es bon vespre que varem pasar i contau en mi per un altre.

pd. Per fi varem gonyar a nen lameton jejeje...
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

No passeu peeena, que en tenir-ne més les posarem.

Per cert, els que en tengueu, les podeu enviar a: admin@retruc.net

Gràcies. :wink:
Mafalda
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 65
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: Alaior (Menorca)

He vist les fotografies del primer sopar de truc TaYa, com diu en Queralbs potser no vareu organitzar el sopar, però fieta meva vas fer una feinada, què vas tenir temps de fer un mosset i jugar a truc entre foto i foto? :D :D Estan molt bé.

Què li deveu doblers a en chichota què quasi li heu fet un àlbum de fotos? Ja que hi sou li podeu fer una galeria apart ..... sembla que no el coneixeu, que després se li pugen els fums a en el nostro estimat chicho :lol: :lol: és bromaaaaa.

Bonu, ja direu quan és el pròxim sopar
Respon