1er. per fer forta se representació dels coperos a tant alt esdeveniment
2on. si per desgracia no pot venir es KEFE, por fotarli jo amb representació seva ses clotellades que li a promés a ne'n garrotero GUTTI.i en
3er lloc per si cualcu no té manera de gonyar cap truc, perque jugui contra jo i que tengui es plaer de gonyar-lo, que segur tendré bo d'arreglar aquest tema.
Au venga que ja
fris de veure ses truqueres.
que vendran manades desfetes
amb moltes ganes de fer falseres
per gonyar i quedar contentes
Mucho hablar pero pocas castañas xDD
i de garrotero res!!!
ni loco!
Mucho hablar pero pocas castañas xDD
i de garrotero res!!!
ni loco!
JA SÉ BÉ LO QUE DIC ,UN QUE FA LO IMPOSIBLE PER GONYAR UNA MEDALLA, TAMBE SE POT CANVIAR DE BANDO SI ES NECESARI, O ASEASE NO DIGUIS D'AQUESTA AIGUA NO EN BEURE
I A MES LO DIT, DIT ESTÁ TE GUSTE O NO T'AGRADI GARROTERRADICAL
VINE AMB SO CLOTELL BEN AFEITAT
I EN CREMA PER SES ESCALDADURES
QUE ESTORAT QUEDARÁS DESPRES DE HAVAR-TE TRUCAT
Despres de dies de dures negociacions, hi ha hagut fumata flanca i " habemus papam ". El permís esta concedit, així que el 18 ens veiem.
Apunta a lafaltaenvide.
lafaltaenvide ha escrit:Despres de dies de dures negociacions, hi ha hagut fumata flanca i " habemus papam ". El permís esta concedit, així que el 18 ens veiem.
Apunta a lafaltaenvide.
Habemus dejado contentus
Y protesto porque aun no han comentado lo del color de las camisetas
lafaltaenvide ha escrit:Despres de dies de dures negociacions, hi ha hagut fumata flanca i " habemus papam ". El permís esta concedit, així que el 18 ens veiem.
Apunta a lafaltaenvide.
Idó serà que.... també pots apuntar-me, jaume!
Es camaiot de´s semar també està en camí, pero ja heu confirmaré/à.
Si sortiguessin imprevistos ja direm coses, esperem que no
YUJUUUUUUUUUUUUUU!!
Al Centro y Pa´dentro!!
Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
noltros tambe mos apuntam, mem si no perd es compte: Xame-Kate22-Xuxe-Jaume18-MargaritaRosita-Irene Olga-Karls19-Boniato-Mata_Hari-Vicente, mos veim dia 18