MESSIIIIIIII,MESSIIIIIIIIII...INIESTAAAAAAA,INIESTAAAAAAA.......XAVIIIIIIII,XAVIIIIIIIII....ETOOOOOO,ETOOOOOOOOO.....OEOEOEOEOEEOEOEOEOEOEOEOEO!!!!!!!
COPAAAAA,LLIGAAAAA,XAMPIONSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!
Tenim Europa als nostres peus!!!!!!SOM ELS MILLORSSSSSSS!!!!!!!!!!

MESSIIIIIIII,MESSIIIIIIIIII...INIESTAAAAAAA,INIESTAAAAAAA.......XAVIIIIIIII,XAVIIIIIIIII....ETOOOOOO,ETOOOOOOOOO.....OEOEOEOEOEEOEOEOEOEOEOEOEO!!!!!!!

Desde ayer, el Madrid tiene tantas triples coronas como el Gavà, como la Pobla de Segur y como el Ciutat Badia. También las mismas que el Terrassa, el Raqui de San Isidro y el Lloret. Y, naturalmente, tantas como el Fuentealbilla y el Santpedor. Pero una menos que el Barça!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- trucaiteretruc
- Truquer asidu

- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
cert.Enigma ha escrit:Desde ayer, el Madrid tiene tantas triples coronas como el Gavà, como la Pobla de Segur y como el Ciutat Badia. También las mismas que el Terrassa, el Raqui de San Isidro y el Lloret. Y, naturalmente, tantas como el Fuentealbilla y el Santpedor. Pero una menos que el Barça!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Queralbs
- Truquer fix

- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Distingits col·legues trukis,:salut:
En aquest memorable dia de la Segona Festa de la TERCERA m'afegesc a la celebració, que si l'allargam un poquet, fins dia 2 de juny, ja podrem enllaçar amb la commemoració del 1r. aniversari del 2-6.
Us imaginau que l'any que ve guanyem la 4a. dins del Santi Bernabeu?
Ohhhhhhhh ....... si la guanyaaaaaaaaaaaaassim!!!!!
Felicitats culers!!

En aquest memorable dia de la Segona Festa de la TERCERA m'afegesc a la celebració, que si l'allargam un poquet, fins dia 2 de juny, ja podrem enllaçar amb la commemoració del 1r. aniversari del 2-6.
Us imaginau que l'any que ve guanyem la 4a. dins del Santi Bernabeu?
Ohhhhhhhh ....... si la guanyaaaaaaaaaaaaassim!!!!!
Felicitats culers!!
FELICITATSS CULESS!!!!!!!!!!
No som gaire futbolera, però s'ha de reconeixer que ahir el Barça va fer un partidassooo, que per cert vaig veure sencer
Per molts d'anys campionss
SALUT I RADICALISMEEEEEEEE
No som gaire futbolera, però s'ha de reconeixer que ahir el Barça va fer un partidassooo, que per cert vaig veure sencer
Per molts d'anys campionss
SALUT I RADICALISMEEEEEEEE
I quina festa ahir a Barcelona!!!I quina gatera en messi...jajajajajajaaa...va esser mel,vaig seure davant sa tel de les 6 a les 12.
Viscaaa el Barçaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Viscaaa el Barçaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!