No ho puc entendre

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 181
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

mira si en tens poca de "educacio"...amb akest escrit ho acabes de demostrar.....jo no vull tancar sa boca A NINGU,aqui tothom diu sa seva i per aixo has d'estar dispost a que te contestin amb faltes d'ortografia o fora...
Cocs lo k he volgut dir es lo k he escrit..ni mes ni menos.
Namarlon jo no he botat damunt ningu...he fet una pregunta...i man contestat per enriurersen de jo.Referent a lo de n'ayayay,li donc tota sa rao,amb aixo no vull dir ni que uns siguin bons ni els altres dolens si no que hi ha difierens puns de vista,pero AIXO SI!n'hi ha que saben escriure pq tenen estudis :study: :study: :study: i n'hi ha que no.N'ayayay pot ser lo k vulguis pero MAI A FALTAT ES RESPECTE A NINGU I gracies a ell els que pagam ja noo serem els "tontos de retruc.net"ara ho serem tots.
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

:scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :think: :think: :think: :think:

i tot aixo per 30€ a l´any ?
com diu akest fil nou puc entendre :think: :think:

:||: :||: :||: :||: :||: :||: :||:
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

jo si fos n'obrador ja hagues enviat tothom a pasetjar i hagues tancat la pagina

ell ke no guanya un duro amb aixo i la gent ke nomes sap tocar u coions

SALUT I RADICALISME
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

A vore si ho entenc :think: , segons la gent que juga a cafe el gri hauria de ser lliure i gratis, mem, aixo ha estat funcionant un temps aixi i la concecuencia ha segut que el ccr estaba quedant desert. 136 i baixant per dies. Ok, estem d'acord que la gent que paga, sostenim la viavilitat de la pagina, perque el sr. Obrador a banda de fer-ho tot, no crec que damunt li tinga que costar diners, haurem de colaborar un poc no?. Entonces que voleu la pagina per jugar gratis i que el ccr desaparega com anaba en vies de fer-ho?. Ok, pero la consecuencia d'aso si que es la desaparicio de retruc. Voleu aixo? O preferiu que entre tots els que estimem la pagina aportem un poc i fem la millor pagina del mon per coneixer gent, fer unes rialles i un truc?. En serio, jo recomane a la gent que abans d'expresar una oqinio es pare a llegir els fils i entenga totes les postures i el perque de les coses.
Imatge

Amunt Sempre!!
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

caimarienca ha escrit:Per cert, jo he estat CCR fins que me vaig cansar de pagar per avorrirme.
mem etoo,per tu avorrirte es jugar un truc amb rialles,companyarisme,sense insultar ni faltar es respecte a ningu???Es veu que si.
Això no es botar?
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

:-/? :-/? :-/? :-/? :-/?
Fa estona que no plou,eh? Vos falta una brusca!!! jajajajajajajajajaja!!!!!!

Mirau, jo no sé com ho he de dir: si no me faig del CCR es per un motiu:
Quan he d'entrar per fer un truc, mai o poquissimes vegades trob gent dins les sales del CCR. De que me serveix a jo tenir gri, punts, etc etc... Entr per fer un truc i riure una mica i no enfadar-me pq hem perdut. Solució: unificar totes les sales i que tothom pagui, i ja esta, fora tanta comedi!

Quan vaig entrar a aquesta pagina, que encara no fa ni un any, pareixia que havia bon rollo, ara es desmadren una mica i les coses a vegades surten del seu lloc, quan no han de sortir. Me fa pena pensar aixo.

Estic a punt de fer-me RADICAL!!!!! O es blanc o es negre, però no pot ser gris!!!!!!!

Au venga, al.lots, es hora de tarncar aquest fil i xerrar de dones i de futbol, que riurem més.
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

tant dificil es pagar?
si la gent no paga la pag sen aniria enterra!
no tothom es com namarlon o na copes, que paguen perque estimen la pag.
Si la gent no paga i juga això cau...
i aquesta es la unica solució per que la gent pagui!
a les bones la gent no paga..
ido per poder aixecar retruc.net s'ha agut de llevar el gri.
Crec que envers de gronyir tant auriem de fer un esforç per alçar això!
SALUT I RADICALISME!
P.D: PACO!!!!!!! a nu radicals seras ben rebut!!!
I esper que sapis que som l'esència de retruc.net!
ALE
SALUT I RADICALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 181
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

Per cert, jo he estat CCR fins que me vaig cansar de pagar per avorrirme.
mem etoo,per tu avorrirte es jugar un truc amb rialles,companyarisme,sense insultar ni faltar es respecte a ningu???Es veu que si.

Això no es botar?
per jo aixo no es botar,es defensar el que estim, que es retruc.net pot ser es meu cooficient intel.lectual no arribi a expresarme com toca

. Totalment a favor de na maria.
2. Totalment a favor de namarlon.
3. Que CCR ha gonyat molt no ho creuen mes que 2 o 3 persones (potser dos o 3 jugadors mes en es dia)xDDD
4. Que a CCR es juga el millor truc virtual del mon una sola opinió(molt chistosa per cert).
5. Recolsament a na mariposa. Namarlon no calla ni d'avall s'aigua!!! Però que podem fer? Paciència!!!xDDDDDDDDDDDD

Sa meva opinió sense anims de ofendre.
x jo aixo es enriurersen dels k som del ccr i per lo tant pagam la cuota anual per mantenir a tots o casi tots els que estau a favor del grii

ale SALUT A TOTS
:salut:
mariflor
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 72
Membre des de: dv. jul. 25, 2008 0:00
Ubicació: S'Estanyol

I jo e mogut tot aixo??? 8O 8O 8O
collons, estam ben arreglats!!!
Jo tambe trob que hi ha hagut gent que ha faltat el respecte, tots hem de ser conscients del nostres errors, i crec que aquest canvi ha estat un error.
Sa pagina esta caiguent en picat i aixo ho veim tots
Sa meva opinio es que a ccr es juga (fent una exageracio) a vida o mort, al cafe pots riure, fer bromes, no se, jo com a minim me sent en famili, ses poques que he entrat a ccr per observar es tema, me sentit ignorada, a cafe no tignoren :no:
Punts de vista i opinions n'hi ha de totes ses mides i tots els colors
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Tancaré aquest fil perque això ja s'ha desmadrat massa.

Com va dir en Jaume, deixem passar una temporada i vorem que tal funciona sa cosa, sempre som a temps de tornar enrrera.

Cada any per aquestes dates, sempre passa el mateix sa gent comensa a fer feina, o simplement s'estima mes anar a passejar o altres coses i sa activitat a sa pàgina sempre baixa, per lo que no hem de voler atribuir a aquesta decisió una cosa que passa any rera any, i si no, anau a mirar es missatges d'altres temporades i veureu.
Imatge
Bloquejat