No ho puc entendre

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Maria1986 ha escrit:Tu ten vas a un bar a fer cerveces i a cada cervessa que fas et duen un platet de pistachos, olives, cacauets, aquests platets no els pagues, i de cop i volta, un bon dia vas al mateix bar i te diuen a partir dara hauras de pagar el platet que fins ara et regalavem, que farieu, partir. O com a minim aixo es el que jo faria.
Jo ten posare un altre d'exemple. Antes quan naves a un restaurant te donaven es pa i ses olives i no el te cobraven. Ara a qualsevol restautant, te cobren es pa i ses olives. Has deixat d'anar a sopar amb sos amics o amigues per akest motiu? Pels teus arguments, veig ke si.

Un saludo.
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

Maria1986 ha escrit: Tu ten vas a un bar a fer cerveces i a cada cervessa que fas et duen un platet de pistachos, olives, cacauets, aquests platets no els pagues, i de cop i volta, un bon dia vas al mateix bar i te diuen a partir dara hauras de pagar el platet que fins ara et regalavem, que farieu, partir. O com a minim aixo es el que jo faria.
alomillor si que partiria...
pero a la cervesa en teoria cuant te la duen la pagues aunque no paguis el platet..
pero cuant as pagat la cervesa? :eh:
:ditr:
ara crec que tenen raó els de ccr.. i s'auria de pagar la cuota
CREC i es la meva opinió!
salut i radicalisme!
es el que jo pens :ditr: cadascu pense el que vol i fa el que vol :ditr:
besos i abrazos! :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

bernatmano ha escrit:
Maria1986 ha escrit:Tu ten vas a un bar a fer cerveces i a cada cervessa que fas et duen un platet de pistachos, olives, cacauets, aquests platets no els pagues, i de cop i volta, un bon dia vas al mateix bar i te diuen a partir dara hauras de pagar el platet que fins ara et regalavem, que farieu, partir. O com a minim aixo es el que jo faria.
Jo ten posare un altre d'exemple. Antes quan naves a un restaurant te donaven es pa i ses olives i no el te cobraven. Ara a qualsevol restautant, te cobren es pa i ses olives. Has deixat d'anar a sopar amb sos amics o amigues per akest motiu? Pels teus arguments, veig ke si.

Un saludo.
Totalment d'acord amb en Bernat, però.... si te posen pa i olives i te les cobren, no estas obligat a pagar-les, pots reclamar que no te les cobrin, o al seu defecte, pots demanar el llibre de reclamacions (que ningú ho fa...). Un petit incis, que no alterarà la situació actual....
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

Donau gracies que podeu jugar sense pagar... a moltes pàgines te deixen provar 10 partides o un mes i després has de pagar per continuar...

Per cert, abans a cafe fins devers les 9 o les 9:30 ni cristo!!!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Totes les persones que veuen limitada la seva llibertat i un sacrilegi l'execució del GRI, ningú els obliga a pagar i, decididament no se'ls prohibeix jugar... PODEN jugar com sempre, però sense la punyatera classificació ni decimals ni punts, no us basta l'al.licent de jugar per jugar, de gaudir de quedar 4 amigues de diferents llocs de balears per jugar un truquet a la sala del cafè i, JUGAR per JUGAR sense cap al.licient competitiu, sinó únicament el gaudir de la companyia de les demés persones??

Si voleu competició i qualitat en els trucs (no per bons, sinó per respecte i que ningú se'n va de la taula i te deixa penjat), se paguen 30€, te fas del CCR i punt.

Si voleu puntets i el Déu GRI, al bar, pagant una beguda necessàriament, jugau i amb un paparet i un boli, apuntau per partida guanyada +0'977 i per perduda -0'877, i si no jugau cada dos díes, el que no baixi al bar, consumexi beguda i jugui, se li descompte 0'55. Ah, per cert, començau tots amb 50'0001 punts GRI de paper i un responsable que dugui els comptes, compri o porti les cartes i posi ordre en les discusions, ah, i per cert, ho farà totalment gratis al llarg del temps.

Salut.
Imatge
KRUSENSTERN!!
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

krusenstern ha escrit:Totes les persones que veuen limitada la seva llibertat i un sacrilegi l'execució del GRI, ningú els obliga a pagar i, decididament no se'ls prohibeix jugar... PODEN jugar com sempre, però sense la punyatera classificació ni decimals ni punts, no us basta l'al.licent de jugar per jugar, de gaudir de quedar 4 amigues de diferents llocs de balears per jugar un truquet a la sala del cafè i, JUGAR per JUGAR sense cap al.licient competitiu, sinó únicament el gaudir de la companyia de les demés persones??

Si voleu competició i qualitat en els trucs (no per bons, sinó per respecte i que ningú se'n va de la taula i te deixa penjat), se paguen 30€, te fas del CCR i punt.

Si voleu puntets i el Déu GRI, al bar, pagant una beguda necessàriament, jugau i amb un paparet i un boli, apuntau per partida guanyada +0'977 i per perduda -0'877, i si no jugau cada dos díes, el que no baixi al bar, consumexi beguda i jugui, se li descompte 0'55. Ah, per cert, començau tots amb 50'0001 punts GRI de paper i un responsable que dugui els comptes, compri o porti les cartes i posi ordre en les discusions, ah, i per cert, ho farà totalment gratis al llarg del temps.

Salut.
:clap: :clap: :ditr: :clap: :clap:
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

krusenstern ha escrit: Si voleu puntets i el Déu GRI, al bar, pagant una beguda necessàriament, jugau i amb un paparet i un boli, apuntau per partida guanyada +0'977 i per perduda -0'877, i si no jugau cada dos díes, el que no baixi al bar, consumexi beguda i jugui, se li descompte 0'55. Ah, per cert, començau tots amb 50'0001 punts GRI de paper i un responsable que dugui els comptes, compri o porti les cartes i posi ordre en les discusions, ah, i per cert, ho farà totalment gratis al llarg del temps.
jijijijijii :mrgreen:

bona Krus :lol:

Jo sincerament no eu trob tan descarat tio. Adamés, jo ja feia un puter de temps k venia per jugar saps? es GRI m'era igual perquè tamateix com que estodii no puc jugar asiduament i bah.

Si un cas, lo que hem proposat:

Fer quotes i punto. 15€ mig any, 7,50€ 3 mesos... etc etc etc...
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Ara bé... lo que és cert és que la gent de CCR està emprenyada i molt

nose, es vera que això està mort.

Tal vegada aqui mos hem equivocat amb algo. Es que ara ja ni se juga :scratch:

Estam davant un altre problema que hem creat. O sigui, hi ha un nombre incrementat de CCR, però jo crec que l'activitat de retruc.net ha baixat dràsticament.

I, tristament, he de dir que axò encara està ben embuiat. La putada ara és que hi ha poca gent a CCR, i menos a Cafè :||:

Nedam de per tot bona gent.

Això s'ha de solucionar de manera ràpida JA

Hi ha gent que proposa donar una cullarada de mel a la gent que no paga per veure mem si s'ilusionen.

Reament es vere que estam vaciats... però som així tots, que li hem de fer.

Pakete ha escrit:LA SOLUCION ES MONTAR ALGO
*PERO YAAAAAAA
*UN TORNEO
*UNA LIGUILLA
*UN RANKING
*ALGO
*NO QUEDARSE DE BRAZOS CRUZADOS ESPERANDO QUE SE HAGAN DE CCR
-------------
LO QUE A MI ME A MOLESTADO
*ES QUE NO HAN PODIDO ESPERAR A VERNOS CARA A CARA
*Y ZASSSSSS
*CORTAN EL ROLLO A LA GENTE
*CREO QUE SOLO HAN ESCUCHADO A 3 PERSONAS
Nose, en part té raó sabeu? Jo ja vaig proposar la idea des PUTA MEGÀFONO o no

Crec, que lo seu és arribar a un acord cara a cara.

Perdonau si hi ha discussions que no venen a lloc
Imatge
ponseti
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 70
Membre des de: dt. des. 04, 2007 0:00
Ubicació: llucmajor

jo crec q hem de tenir en compte lo q va dir na copes, quan s´acosta s´estiu això baixa, jo tb m´enrecord q l´any passat va passar, per tant si se van fent coses ara podem caure en s´error de que no funcionen perquè no són bones idees quan realment sa causa podria ser es bon temps que fa (per exemple)

Ara que tb crec q passat s´estiu s´haurien de fer coses per motivar a sa gent (amb es dos sentits) és a dir, s´ha de motivar als usuaris a que es facin ccr, però tb pens que cafè ha de tenir algun aspecte motivador que faci que sa gent s´enganxi perquè sinó serà mal de fer que es facin ccr
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Crec que hauríem de deixar passar una mica el temps, repeteixo, no es pot valorar una cosa així tan a curt termini. El que és clar de moment és que llevar el GRI ha desmotivat de jugar a molta gent a les sales generals, però també és ver que es fan CCR nous i si fa unes setmanes es feien menys de 8 o 9 partides al CCR (dies 1 o 2!) ara mateix cada dia n'hi ha més de 15, o sigui, es juguen més o manco el doble de partides diàries al CCR per tant el problema inicial està en vies de solució.

Deixem passar l'estiu i després valorarem. Ja vaig dir que si s'ha de rectificar res es farà, tot pel bé de retruc.net. No dubteu que tot el que feim és pel bé de retruc.net en general, tots som retruc.net per tant no descansarem fins que tothom estigui content, vos ho puc ben assegurar.

Amen.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

Que jaumet, hem de fer un torneito?
que ja hem vam xerrar :uep: ´

SALUT I RADICALISME
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

lafaltaenvide ha escrit:La mesura de llevar el gri gratis escomença a donar els seus fruits. Hem pasat de 135 ccr a 144 en una semaneta.
148 i subiendoooo
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

obrador ha escrit: per tant no descansarem fins que tothom estigui content, vos ho puc ben assegurar.
Amen.
Je, je... Jaumeeee, no descansarás mai :lol: :lol:

Au, au, que aso comensa a rular, a vore si inagurem la fulla 4 dels membres CCR :pray:

P.D. Krus, no te hauries de morir mai :clap:
Imatge

Amunt Sempre!!
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

lafaltaenvide ha escrit: P.D. Krus, no te hauries de morir mai :clap:
Jose no se si per Valencia o diven, pero per aki solen dir.

No te hauries de morir mai, t'haurien de matar.

Krus no va per tu, jejeje.
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Gràcies Jose.

Me l'apunto Bernatmanollepat :P
Imatge
KRUSENSTERN!!