Me sap greu dir que no podre venir a dinar. M'ha sortit feina els dissabtes demati. En tot cas, si pogues vendria sobre les 16h (Hora Zulu) a fes es cafe i jugar un parell de trucs.
Trobada de truquers a s'Horta
- pacotorres69
- Truquer asidu

- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Bon dia Obrador!
Me sap greu dir que no podre venir a dinar. M'ha sortit feina els dissabtes demati. En tot cas, si pogues vendria sobre les 16h (Hora Zulu) a fes es cafe i jugar un parell de trucs.

- envinagrat_2
- Truquer novell

- Entrades: 12
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 0:00
BOn dia a tohom...
Ma sortit un compromis, i dia 28 29 i 30 no seré x aqui !!!
Vos agrairia k mesborrasiu de sa Trobada de s´Hrta
Moltes Gracieees, 1 pebre envinagraT
Ma sortit un compromis, i dia 28 29 i 30 no seré x aqui !!!
Vos agrairia k mesborrasiu de sa Trobada de s´Hrta
Moltes Gracieees, 1 pebre envinagraT
SALUT I RADICALISMEEEE
- obrador
- Truquer expert

- Entrades: 3140
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Ep!
idò si, una monada, de retruc.net eren una vintena, després hi havia 20 o 30 més de locals, organitzadors, etc. eren les festes de S'Horta. Tot molt bé, paella bona, bona organització i torneig prou emocionant, encara que no sé com va acabar, ja que vaig abandonar abans.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
Supeer! Idò ara veurem com surt el de per aquí, de moment la gent esta super animada, però no se com anirà lo de l'organització, feim el que podem... jeje
SALUT I RADICALISMEEEEE
SALUT I RADICALISMEEEEE
mam i ke no vareu fer fotos
un dinar sense fotos no es un dinar

un dinar sense fotos no es un dinar
Bones personal!
teniu es telefon de s´oragnitzador de es torneig de s´horta? esper 2 camisetes que li vaig comenar.
Salut i fortor
teniu es telefon de s´oragnitzador de es torneig de s´horta? esper 2 camisetes que li vaig comenar.
Salut i fortor