No ho puc entendre

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

ALTO!
Mem, reflexionem amb trankilidat:
Jo no entenc 2 coses: Les maneres de parlar que tenen els de CCR en respecte al GRII, i la manera de entendre les coses de ambdos llocs.(grii i ccr diriem).
Val, antes de res educació.
I crec que el senyor jocfora la clavada.
Ho eu pensat??????
jo si agues fet aquesta pag.. vamos!
fins i tot el forum seria de pago!
Tota la gent que juga sense pagar o pagant es igual!
Altra en flataria.. pero pareix o a mi hem dona la sensació en algunes situacions i en segons quins jugadors que sent CCR es creuen superiors que els que no ho son.
Això pagant o fora pagar no es pot arreglar, hi ha de tot per tot!
Però això es cert!
Que aixo de dir,bag jo no pens pagar 30 € per jugar a truc!
Perque?
Esteim vasiats!!!
fill unics som tots!
no tenim cap cosii!!
i mos o donen tot a la boca!!!!!
tenim 3 anys!!
que sabeu cuant paguen u del tribalwars al mes?
3€ per jugar amb poblets!!! :||: :||:
i aqui??
8 centims al dia val ferte CCR!!
menuts!!
una propina de un bar val un mes de retruc.net!
Si el senyor jaume obrador antes de fer-vos el nick de manera gratiuta agues dit:
1€ al mes llamando al 902202122!
vamos
hoa guesin fet
per provar?
Tanta queixa no ho avia vist mai!
tant de greu sap derroxar 30 € per totes les amistats que es fana qui dintre?
jo personalment tin els msn de 59 truquers!
i no les vendria ni per tot l'or del mon!
Les hores de diversio... i tal...
I a mes que el Senyor jaume, perque es digne de ser anomenat senyor mos ha fet tots aquets favors!
En aquesta vida permi que no te regalen res...
i mira que som jove.. pero això es el que veig.
tot val.. i MOLT! PERO RETRUC.NET VAL MOLTISSIM MES!
MOS HO AN DONAT TOT FET
de que anam?
Joder jo ja tenc la uxa feta per ferme CCR l'any que ve!
I per l'altre també!
domes estalviant un poc i fora donar propina a nu bars!
ALE!
tothom ccr... que no es per tant!
ni molt manco!
i a mes veus i tal...
I JA VOREU COM D'AQUI POC HI AURÀ UN CANVI ENORME A RETRUC.NET... UNA COSA QUE REVOLUCUIONARA LA PAG.!
n'estic segur!!
ALEE!!!!
SALUT I LO QUE AGRADA... RADICALISME!

I ... VISCA RETRUCPUNTNET
I EN PEPITO GRIILLO ES BEN VIU, PERQUE JO EL TENC DEVORA!
MES CONCRETAMENT A LA DRETA!
I si tanta pena vos/ens fa que ens agui deixat, que a mi no ma deixat i per això no not cap diferencia... si fa mal que s'agui mort i hi ha plors.. resucitau-lo!
amb 30 euritos!
no es tan dificil permi.. :uep:
gutii l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 22, 2009 19:35, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Tornaria a fer un comentari:

Com sempre passa per aquí, moltes de les conversacions, es converteixen en diàleg, aquest diàleg moltes vegades es sol acalorar i sol passar a ser una discusió acalorada, i més avui amb aquesta calor insoportable que fa.

Vos proposaria deixar una mica el tema, hem pres una decisió, ja ho he explicat abans, la decisió és exclusivament per poder aconseguir que a retruc.net es pugui jugar en millors condicions, tant uns com els altres (no repetiré lo de que el fet que hi hagi CCR beneficia a tots, perquè si no, sols no es podria jugar ni una partida), és evident també que cada decisió que prenim no és llei, i que tothom és lliure de recrificar si el camí seguit no és el correcte, de fet el llevar el GRI és una rectificació perquè, si ho recordau, abans no hi havia GRI i ningú es queixava, és clar que en tenir una cosa emprenya que la't prenguin.

Per tant deixau passar els mesos, jugau i per l'octubre o novembre reprenim el fil i analitzam que passa, com va i si hem de canviar res. Lo que està clara és una cosa, ara haviem d'actuar ràpid perquè les sales CCR no funcionavem, ara vegem com repercuteixen aquestes mesures en aquest tema, i tornem-ne a parlar d'aqui a uns mesos, vos pareix bé?
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

gutii ha escrit: I a mes que el Senyor jaume, perque es digne de ser anomenat senyor mos ha fet tots aquets favors!
:8O :8O Guti, cony, que ja tenc una padrina :lol:
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

Jo també ho pens GUTIIIIIIIIII!!!!! éS UN SENYORRRRRRR!!!!JJAJAJAJAJA....!!!HO VOUS JAUME,ARA RESULTARÁ K TENS MÉS PADRINES DE LES K TE PENSES!! :uep: :uep: :uep:
:salut: KEFEEE!!!!!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

:lol: :lol: :lol: :lol:
JO DOMES DIRE UNA COSA:
VOS ESTIMAU MES FER UN TRUCASSO!!!
AMB AMICS RIGUENT!!
O.. MIRAR U DIARIO DE PATRICIA?
cony no fotiguem faves!
no es tant!
no se ha mort res!
si diuen que ara ja es una caca perque a cafe no hi ha gent!?
es la gent que no vol jugar perque no hi ha grii!
se han mal acostumat!
jo personalment e fet un bon grapat de trucs densà que hi ha gent que no te gri i la veritat es que m'ho pas igual de be.. com sempre!
i si a la gent li agrada mes veure el diaro de patricia que fer un bon truc... es digne de fer-ho!
CREC QUE PER PART MEVA A QUEDAT TOT CLAR!
tot son opinions!
i aquesta es la meva!
i pensau que tots som amics! :uep:
i som tots els que feim retruc.net!
ale ido!
SALUT I RADICALISME!
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

obrador ha escrit:
gutii ha escrit: I a mes que el Senyor jaume, perque es digne de ser anomenat senyor mos ha fet tots aquets favors!
:8O :8O Guti, cony, que ja tenc una padrina :lol:
:lol: :lol: :lol:
XDDD
Imatge
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

Gutii :clap:
No aturau d'escriure, no tenc temps quasi ni de possarme al diaaa, i això que jo aquí hi pas moltes hores :few:
Sols vull fer una puntuació a això que demana mestre Obrador, que deixem passar temps. Avui he recordat que l'any passat per aquestes dades en que comença a fer bon temps i ja hi ha mes gent fent feina, hi havia menys gent per jugar a truc, ja que es normal que fa mes ganes sortir a passejar que quedar al sofà fent un truc, jo mateixa quan les nines acaben l'escola preferesc sortir a nedar que quedar aquí per les tardes, així que supos que quan passin uns mesos ja es podrà valorar el que ha passat, de moment el temps que esteim per aquí deixant queixes tampoc esteim a cafè jugant a truc.
En sap greu que ens enfadem tant per una decissió que suposo que haurà costat prendre, hem d'entrar a jugar i a riure, es vera que per molts això de no dur gri els desmotiva a jugar, però sincerament, jo preferiria i tot no dur gri i seguir riguent cada dia, i com diu en Gutii, hem de treure lo millor d'aquí dedins, que son les amistats que hem fet, jo personalment no canvii cap hora de les que he passat amb vosaltres per anar al bar!!

SALUT I RADICALISMEEEEEEE
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Aleeee jueguennn!! I perdonau si he ofes algu :pray:
Imatge

Amunt Sempre!!
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Una duda.....es imprescindible hacer los pagos por paypal :m,si los recibierais vosotros directamente serian unos eurillos mas...
El tema de hacer el pago por sms para hacerlo fraccionado no se como quedo,algo lei que se llevaban bastante comision,aunque a mi parecer pienso que mejor poco que nada.
A continuacion dejare mi idea para captar mas miembros al CCR,estaba un poco reaceo por mis malas relaciones y experiencias con el señor aleatorio,pero recapacitando y en compensacion por los buenos momentos he creido que no era muy justo no poner mi granito de arena.
Creo que a nadie se le ha ocurrido pero por si acaso mi idea es esta.
En vez de que la gente nueva solo pueda jugar en las salas que no son de pago,que exista una sala con todas las ventajas del CCR con un plazo de una semana por ejemplo,asi todos sabrian que es y que diferencias hay entre ser CCR y no,con esto se conseguiria darlo a conocer en mejores condiciones,no es lo mismo que te digan que es CCR,a poder,digamos, vivirlo en persona....Supongo que captais la idea.
Como se esta viendo con el GRI cuando le das algo a alguien y despues se lo quitas," jode " mas :ssh: .Es como comprarte un coche,primero lo pruebas y despues decides...ya direis que os parece.Eso si,si os parece bien y lo poneis en prueba yo quiero un botoncito de esos :lol: :lol: :few: :few:
Imatge
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

namarlon ha escrit: 8-De 135 a 144 n´hi van 9!!!O sigui 9 trucs si això són fruits,jo flip!Xk si jo tenc un cirerer i un any me dóna 9 cireres més,no és molt de benefici,benefici seria si me donàs una caixa més de cireres.Nou cireres no són res,me les meng amb un minut,xd.
Maribel... no xerram d'un any... xerram d'una setmana. Amb una setmana segur que te menjaries 9 cireres i passaries fam, pero si en lloc de cireres son melons? mmmmm un bon empatx de fruita X:) X:)
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

trucaiteretruc ha escrit:
namarlon ha escrit: 8-De 135 a 144 n´hi van 9!!!O sigui 9 trucs si això són fruits,jo flip!Xk si jo tenc un cirerer i un any me dóna 9 cireres més,no és molt de benefici,benefici seria si me donàs una caixa més de cireres.Nou cireres no són res,me les meng amb un minut,xd.
Maribel... no xerram d'un any... xerram d'una setmana. Amb una setmana segur que te menjaries 9 cireres i passaries fam, pero si en lloc de cireres son melons? mmmmm un bon empatx de fruita X:) X:)
Així i tot, si cada setmana me fés 9 cireres... coñ jejeje ja n'hi ha no??

en aquest cas son usuaris CCR :study:
Imatge
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

No estic d´acord,xro bé,mes igual.Estic desanimada,això no m´agrada gens,i mira k hem de fer.Teniu el k voleu,mel!!Xro jo no crec k torni ha pagar més x una cosa k no m´agrada,i com jo conec més gent.
Es cafè ha mort estic de dol!!!
mariposa
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 0:00

Hola bones! sonc na mariposa sa germana de namarlon, i li vull donar el meu recolçament,ja que gracies a ella jo jug a truc.I tambe gracies a ella jo i totes les meves amigues i molts de coneguts entram en aquesta pagina (ploupoc,sajuapetita,merdete,satrekun,fornalutxenc,lhorta_amb_festes,greeta_garbo,orus,lauraaaa,papallona,etc...) Jo se que no pag xro ella estima i li agrada molt aquesta pagina i ole x ella xk sempre diu el que pensa!!!no se calla ni davall saigua.
Necesitam mes gent com ella NAMARLON FOR PRESIDENTTT!!!!!!!! :uep: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

i com diu ella!

SALUT I BON TRUCS (SI ES POT)

ES GRILL ES MORT I ES CAFE TAMBE ESTIC DE DOL!
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

estic molt d'acord amb na copes.
q jo tengui records cada any per aquestes fetxes sol baixar molt es numero de partides.
i tambe estic molt dacord amb sa desisio presa pes moderadors,pero trob q ara ja es donar moltes voltes a n'es mateix rollo.
Au salud i qui estigui massa calent q pegui un cap fico jejeje .
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
mariflor
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 72
Membre des de: dv. jul. 25, 2008 0:00
Ubicació: S'Estanyol

Xerrare per darrera vegada des tema.
Totalment dacord amb NAMAR
Se suposa que jo cuan vaig entra a aquesta pagina hi havia unes normes, condicions o regles, es a dir, jo anava jugant i si perdia o guanyava s'em restaven o sumaven punts respectivament.
De cop i volta perque sem sumin o restin punts he de pagar una cuota.
Contrastant i contradiguent als que em deis que et fan pagar per anar al cinema, posare un exemple a favor meu.
Tu ten vas a un bar a fer cerveces i a cada cervessa que fas et duen un platet de pistachos, olives, cacauets, aquests platets no els pagues, i de cop i volta, un bon dia vas al mateix bar i te diuen a partir dara hauras de pagar el platet que fins ara et regalavem, que farieu, partir. O com a minim aixo es el que jo faria.
Ara mateix no hi ha ningu a cap de les 4 sales, cuan fa uns mesos a aquestes hores, al cafe, fa hi havia uns cuants usuaris pululant. Aixo es lo que se diu millorar?? en quin aspecte? Be, deix aquest tema, perque lo unic qe fa es bullirme sa sang. :ssh: :ssh: :ssh:
Bloquejat