DEFINICIÓ DE IMBECIL,segons el diccionari de la llengua Espanyola:
adj. y com. desp. Alelado, poco inteligente.
[Persona] que molesta haciendo o diciendo tonterías.
♦ Se usa como insulto:
a ver si se calla ese imbécil
Realment diguent-li imbecil ho he brodat(alelado,poco inteligente,que molesta diciendo tonterias)xk feia una hora que estava fent comentaris,supòs que contra n´etoo,un poc racistes,en contra d´es negres i no sé que més...etc,x lo k ve despre no m´afecta lo mes minim,ofèn qui pod no qui vol.Simplement no jugaré amb ell i ja està.I no x això no no he de voler jugar en es cafè.
bueno lo primer dir q en predator som jo
q no le posat per amagarme de res,domes era per mostrar una cosa q pasa cada dos per tres a nes cafe,i no pq hi hagues namarlon sino pq es tema anava be ,i a lo q jo me referia es q si sa gent es de ccr es pq aixo no pugui pasar.
aposta seguest diguen q es gri sahuria de llevar i q noltros de dictadura res.
bueno esper q nobrador te llevi es garrots,jeje,pq es nota q no entens les ideologies.
namaaaarlon, tranquil·litat, per favor que tampoc ens hi jugam cap quarterada.
Aquest fil el veig molt interessant en quan a que surten infinitat de propostes, algunes més bones i algunes no tant bones, el que hauriem d'aconseguir seria poder-les debatre sense nirvis i sense faltar al respecte. Està clar que, com a quasi tots els aspectes de la vida, sempre hi ha gent amb postures enfrontades i que és gairebé impossible que s'acostin, segurament no aconseguirem tenir a tothom content.
No vol dir tampoc que tot el que es proposi aquí es faci, després s'ha d'estudiar detingudament cada mesura a veure si pot ser correcte o no, i això, ho decidirem els que ho hem de decidir, sempre pensant en el bé de tot, per tant vos deman només una mica de confiança en que ho farem tot lo be que sabrem. Segur.
PER LO QUE A MI RSPECTE,CREC QUE CUAN ARRIBI ES DIA DE RENOVA NO O FERE SE VERITAT QUE AXO A PERDUT TOT ES SEU ENCANT,MB PASAT DE SER UNE COLLA DE AMIGS A UNE BANDE DE ENFRENTEMENTS
I LO QUE TENC CLAR ES QUE NO VULL SUBVENÇIONA QUE ENTRI A UNE TAULE Y ME DIGUIN DESBERATS
CREC QUE SE PROPOSTE DEN MALGAROTH ES UNE SOLUÇIO A CAFE UNE SOLA SALA,4TAULES SENSE GRI NI RES.QUI VULGUI COMPETIR QUE SE FASI DES CCR.NO PENS SEGUI PAGANT
PERQUE TENGUIN UNE PAGINA GRATIS
CUAN M VAIG APUNTAR ERA UN PLAER ARA ES UN PROBLEMA
ME SABRA MOLT GREU PERO SI NO DONAU UNE SOLUÇIO TENDRE QUE DIR ADEU
Totalmente de acuerdo contigo caparrut,asi como antes frisaba por entrar ahora ya no tengo ilusion ninguna,es una pena porque he pasado muy buenos momentos por aqui y ver como esta ahora.... Solo hay que ver mis ultimas partidas,juego en un mes lo que antes jugaba de media en un dia.No deseo ningun mal,al reves,pero como decia aquel que canta,no es lo mismo.....
Una quarterada no,es gri de´s cafè si,xd.Ademés només contest a lo que han posat i publicat respecte sa meva persona,i demàn que me llevin es garrots,xk realment ayayay té raó no entenc sa ideologia,ni res.Ni entenc que diguin aquí no hi ha dictadures,i després diguin en es cafè una sola sala amb 4 taules,o fora gri,HE DICHO!!.Perqué aquí lo que pareix és que uns són més que els altres,per el simple fet de fer més temps que són per aquí,i lo que ells diven a misa.
Tampoc entenc que xerrin"dels qui pagam,o dels que som ccr"...DEIM O VOLEM..etc..i diguin coses que jo no pens,perquè jo també pag (l´any passat 60 euros x esser més exactes) i no pens igual com ells.
Després amenacen en no pagar més,si el gri continua,jo no crec que això sigui estimar retruc.net,però bé jo tampoc no pagaré 30 o 60 euros a l´any x una cosa k no m´agrada.Bé això és lo k pens,si qualqu se sent ofès me sap greu.
MAI ME SENTIT TAN IMPORTANT COM PERQUE SE FASI LO QUE JO VULGUI ES EL MEU PENSAMENT Y PROU.MAI HE SECAT POLEMICAS NI EN VUI,PERO TENC CLAR LO QUE VULL Y SI AQUI NO PUC JUGAR A TRUC DONS JUGARE A TRAVE.
QUI VULGUI JUGAR QUE PAGI
No es tracta ni de que vulgui jugar que pagui ni de que uns són més que els altres ¡PER FAVOR! preg, per favor, que deixem de discutir això, que no durà enlloc.
Crec que a vegades feim els problemes molt més grossos del que són realment i ens ficam en uns embolics que llavors fa mal sortir-ne i sempre en surt qualcun d'escaldat. Si hem de continuar així val més tancar i anar a jugar al bar. Allà pagarem si volem un cafè i un dia trobarem gent per jugar i un altre no.
No podem seguir discutint d'aquesta manera. He dit moltes vegades que aquest fil es important i m'agradava veure com tothom intenta dir la seva, però aquest camí que ha pres ara, NO ÉS EL CAMÍ. Tornem a veure que és el bé de la web, al cap i a la fí, això sou voltros, no som ni jo ni els moderadors que ajuden ni res de tot això. Deixem de veure només el nostre rodolet i intentem tenir una mirada una mica més ampla i pensar en què és el millora PER TOTS. No val dir "no m'agrada això" idò com que jo som lo únic important, defensaré això a capa i espasa, no.
Au va. I si no tots a s'Horta i ho discutirem amb una copeta d'herbes i cartes en ma, que sempre va millor.
Ouuu sa somera! com està sa cosa, redeu...
Jo estic un poc perdut perque fa estona que tenc altres coses i no puc jugar, tan sols llegesc un poc es foro, però només tenc paraules d´agraïment cap en aquesta web, només he fet amistats i conegut gent de puta mare (ah! ses trobades són collonudes, eh?), així és que pens que és una llàstima agafar aquest camí d´afrontaments com diu en Jaume i estic segur que hi trobaran una solució a tot aixó.
Au venga que aqui si entra a riure.
Al Centro y Pa´dentro!!
Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
ido jaume
q xerrin es moderadors,mem q`pensen.
jo estic amb en tomeu i aixi tots es des ccr menos namarlon tu tries.
i dic estic amb en caparrut q sera una llastima pero quan vaig obrir aquest fil ja to vaig dir.
tu obris i tu tanques les portes pero no fasis discutir mes ni dar mes opinions q ja na tens abastament i si vols un consell sensura aquest fil,q d'ara endevant ja no vendra res bo.
teva es sa desisio-
mem....
No seria mes facil fer k tothom pagui i que totes les sales menos una que sigui "pels principians "siguen del ccr i k tmbe al mateix temps k hi hagui ccr, tabme hi hagi gri?????
es que tampoc es tan dificil s'asunto!tothom a pagar com els altres i aixi hi haura ccr i gri