lafalta, tens tota sa raó, perdriem tots, perquè no crec que hi hagi ningú que vulgui que això desapareixi, però per lo que deis és problema ja no és jugar a ccr o no, és problema està en què perquè això funcioni sa necessiten un minim de doblers, no?
Jo a nes seu moment vaig pagar es 30 euros, i si perquè sa pàgina seguexi en marxa els he de tornar a pagar, ho faré, però si cafè segueix existint i sa gent amb que jo sol jugar juga allà seguiré jugant a cafè, i si lo que voleu aconseguir és que tothom pagui i tothom tengui dret a jugar a ccr, vos trobareu que amb es temps a aquesta sala hi haurà sa mateixa gent que abandona partides, que insulta, que falta a nes respecte, etc, i després sa solució quina serà?? un ccr2 per només segons qui? (això és lo que realment ja hi ha ara)
per mestre cobrador
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Totament d´acord en na ponseti.PODEMOSSSSSS SIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- bernatmano
- Truquer asidu
- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
Bueno bueno bueno, ke divertit aixo des foro, jeje. Mo estic pasant molt be amb tot akest trui.
Mem fent un poc de memoria historica, i traspasant-ho a lo ke esta succeint ara, crec ke tot aixo me sona.
Antes de fer-se es CCR, quan se va proposar fer es Club, jo pensava ke llevar es punts era injust, (ara veig ke pasa el mateix quan es xerra de llevar es GRI).ELS ENTENC PERFECTAMENT KE NO VULGUIN KE EL LLEVIN.
Ses raons per fersa es club, crec ke san complit (jugar trankils, llevar clons etc etc etc) pero a canvi som menos i mos costa jugar partides.No creis ke si ara se posa una sala de pago inferior a CCR per jugar a GRI arribaria a pasar lo mateix ke a CCR? Despres tendriem dues sales amb poca gent i sa sala de franc plena.
Despres de tota akesta reflexio, a arribat a sa conclusio ke sa base d'akest problema va ser crear es GRI i no deixar unes sales domes per jugar fora competir, i ses altres amb totes ses clasificacions ke hi ha.
Bueno un saludo.
Mem fent un poc de memoria historica, i traspasant-ho a lo ke esta succeint ara, crec ke tot aixo me sona.
Antes de fer-se es CCR, quan se va proposar fer es Club, jo pensava ke llevar es punts era injust, (ara veig ke pasa el mateix quan es xerra de llevar es GRI).ELS ENTENC PERFECTAMENT KE NO VULGUIN KE EL LLEVIN.
Ses raons per fersa es club, crec ke san complit (jugar trankils, llevar clons etc etc etc) pero a canvi som menos i mos costa jugar partides.No creis ke si ara se posa una sala de pago inferior a CCR per jugar a GRI arribaria a pasar lo mateix ke a CCR? Despres tendriem dues sales amb poca gent i sa sala de franc plena.
Despres de tota akesta reflexio, a arribat a sa conclusio ke sa base d'akest problema va ser crear es GRI i no deixar unes sales domes per jugar fora competir, i ses altres amb totes ses clasificacions ke hi ha.
Bueno un saludo.

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Bernat macho, sempre l'endevines, pareixes del Barça (Inieeeesta!)... en fi, crec com tu, no crec que la solució sigui fer una sala pagant menys, el problema del pagar no és el preu, és el fet de pagar encara que siugi pagar 1€, has de fer el procés, tenir el PayPal, etc... a no ser, a no seeer, que estudiem la possibilitat de poder-ho fer amb missatges SMS, per exemple: 1 SMS al 4444, tens 2 partides al CCR, amb 2 SMS, en tens 10.... i així fins arribar als 10 SMS que pots jugar 3 mesos, per exemple, o una cosa així... es podria explorar tambe aquesta possibilitat. El problema dels SMS es que si a tu te costa 1,20€, ells se'n queden 0,70€ i tu (retruc.net) en guanya 0,50€, o sigui dónes molt més benefici a les operadores que al que et dóna el servei de veres.
Karls19, continuo pensant que lo de "portes obertes" un dia o una setmana, és bona idea...
Karls19, continuo pensant que lo de "portes obertes" un dia o una setmana, és bona idea...
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
Creo que se le esta dando demasiado bombo a lo de enganchar a la gente al CCR,lo que hay que pararse a pensar es porque la gente se va del CCR,si la gente que hay se va como se puede esperar que entren nuevos.Que pasa que hasta hace dos dias todo iba bien ? Creo que no,personalmente llevo tiempo diciendo que la pagina no es lo mismo,pero mira por donde el que se quejaba tanto va a tener algo de razon.Cuantas veces hemos visto mensajes diciendo paso de jugar,lo dejo,etc...y yo soy uno de ellos.Personalmente ya me canse de dar oportunidades,si antes estaba toda la tarde jugando,ahora juego com mi pareja cuando el puede,que no es todos los dias,y poco mas.Y en la sala de cafe ya ni entro tampoco porque si no juegas con gente conocida te arriesgas a perder media hora,pero sino yo tambien dejaba el CCR.A parte de constantes fallos en las mesas,gente que parece que se juega la vida,si donde tendrian que quitar los puntos es en el CCR,a ver si se toma la cosa con mas calma,y del sillaleitor ya ni hablo...
Resumiendo,creo que lo primero que tendriais que hacer es arreglar todos los problemas que hay actualmente,y no querer vender un producto defectuoso.
Y que conste que si doy tanta caña no es por joder, hablando mal y claro,a pesar de lo " decepcionado " que pueda estar,si no tuviera interes por la pagina ni me molestaria en perder el tiempo escribiendo,simplemente que veo que esta no es la pagina que era cuando entre por primera vez y me da rabia.
Resumiendo,creo que lo primero que tendriais que hacer es arreglar todos los problemas que hay actualmente,y no querer vender un producto defectuoso.
Y que conste que si doy tanta caña no es por joder, hablando mal y claro,a pesar de lo " decepcionado " que pueda estar,si no tuviera interes por la pagina ni me molestaria en perder el tiempo escribiendo,simplemente que veo que esta no es la pagina que era cuando entre por primera vez y me da rabia.

Bueno, després de només queixar-me de lo que es vol fer, xerrant en amb en un mul (guapoooooooooo) se´ns han acudit un parell d´idees.
Està clar que és problema són ses peles necessàries per seguir amb sa pàgina. (No me crec que es problema sigui que no hi hagi gent a ccr per jugar, perquè això se soluciona tan fàcilment com entrar dins cafè i jugar allà, hi ha es mateix camí d´un lloc a s´altre).
Així que lo que hem de pensar són maneres de treure aquests doblers necessaris per seguir endevant, en cap moment estic xerrant de negoci (de fet no en tenc ni idea d´aquestes coses), xerr de lo q seria necessari per poder seguir utilitzant i millorant aquesta pàgina.
No pensau que si per exemple a nes llocs on anam a fer ses trobades lis proposasim una donació d´uns quants diners a l´any a canvi de que quan obris sa pagina lo primer que et surti sigui el nom del seu restaurant (rollo publicitat), no creis que ho ferien?, jo no se que se´ls hi pot demanar però segur q molt més que el que es treu de que unes 3 o 4 persones s´apuntin a ccr a l´any
També dels doblers que pagam pels dinars es podria destinar un % per sa pàgina, o organitzar activitats relacionades amb el truc i tb recaudar un % d´això.
No se, són idees, i segur que hi ha gent que se´n entera molt més que jo d´això i se´ls hi ocorren coses
Però perfavor... no lleveu es gri fins que hagi passat a nen paketeeeeeeeeeeeeee
jejejejje
Està clar que és problema són ses peles necessàries per seguir amb sa pàgina. (No me crec que es problema sigui que no hi hagi gent a ccr per jugar, perquè això se soluciona tan fàcilment com entrar dins cafè i jugar allà, hi ha es mateix camí d´un lloc a s´altre).
Així que lo que hem de pensar són maneres de treure aquests doblers necessaris per seguir endevant, en cap moment estic xerrant de negoci (de fet no en tenc ni idea d´aquestes coses), xerr de lo q seria necessari per poder seguir utilitzant i millorant aquesta pàgina.
No pensau que si per exemple a nes llocs on anam a fer ses trobades lis proposasim una donació d´uns quants diners a l´any a canvi de que quan obris sa pagina lo primer que et surti sigui el nom del seu restaurant (rollo publicitat), no creis que ho ferien?, jo no se que se´ls hi pot demanar però segur q molt més que el que es treu de que unes 3 o 4 persones s´apuntin a ccr a l´any
També dels doblers que pagam pels dinars es podria destinar un % per sa pàgina, o organitzar activitats relacionades amb el truc i tb recaudar un % d´això.
No se, són idees, i segur que hi ha gent que se´n entera molt més que jo d´això i se´ls hi ocorren coses
Però perfavor... no lleveu es gri fins que hagi passat a nen paketeeeeeeeeeeeeee

- obrador
- Truquer expert
- Contacta:
Ponseti: no és fàcil que, només de propaganda o altres beneficis que proposes, poguem treure el suficient per mantenir la web. Tampoc no dic que no ho hagem de fer a la llarga, cercar sponsors i tal, però difícilment treurem a bastament. La publicitat a internet no es paga massa bé, si o tens milions de visites. Alerta, tampoc no dic en cap moment que estiguem en situació crítica ni molt manco, o sigui, no es que retruc.net tancarà si no es fan més CCR, parlam sempre de llarg termini, o sigui que res de presses i agobiaments.
Quan a lo del CCR, no acaba de ser cert el que dius: hi ha gent del CCR que s'estima més jugar al CCR i pot ser no ho faria en una altra banda, per tant, jo sí que veig com a problema principal el que la gent del CCR estigui a gust i que pugui jugar dins les sales especials. En un cas futur de que no existís CCR, segurament la gent més seriosa un moment o l'altre tornaria a demanar que es creas aquest "Club" per poder jugar millor i amb més tranquil·litat.
En resum: a la llarga, crec que la única solució és trobar maneres de que puguin conviure els dos tipus d'usuari a retruc.net i que tots estiguin contents, els CCR, si paguen, que puguin aprofitar el que paguen, i els demés que puguin jugar amb normalitat.
Quan a lo del CCR, no acaba de ser cert el que dius: hi ha gent del CCR que s'estima més jugar al CCR i pot ser no ho faria en una altra banda, per tant, jo sí que veig com a problema principal el que la gent del CCR estigui a gust i que pugui jugar dins les sales especials. En un cas futur de que no existís CCR, segurament la gent més seriosa un moment o l'altre tornaria a demanar que es creas aquest "Club" per poder jugar millor i amb més tranquil·litat.
En resum: a la llarga, crec que la única solució és trobar maneres de que puguin conviure els dos tipus d'usuari a retruc.net i que tots estiguin contents, els CCR, si paguen, que puguin aprofitar el que paguen, i els demés que puguin jugar amb normalitat.
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
A veure.
Punt numero 1
La gent no ha entés el problema.
Quin és el problema?
.- Sense CCR retruc.Net deixa d'existir ( perdoneu que em pose catastròfic, però és la realitat )
.- Actualment el CCR esta en vies d'extinció ( s'ha passat de quasi 200 abonats a 140 i continuarà baixant si no fem res respecte d'això )
.- Com cada vegada som menys, cada vegada és mes difícil jugar una partida en CCR així que la gent deixa de renovar, total, en café sempre hi ha partida i damunt també hi ha classificació ( gri )
.- arribats a este punt REPETISC Sense CCR retruc.Net deixa d'existir !!!!
Punt numero 2
El gri.
.- El gri és una classificació que va nàixer per a evitar desbarats en les sales generals i que els trucs foren un poc mas seriosos.
.- Conseqüència del Gri. A la gent li dóna igual lluitar per punts que per porcentages així que el que pagava CCR davant dels problemes de cuorum en les sales CCR va a ser caiguent cap a la sala de café i picant-se amb el gri ( Ex. namarlon, Ponseti, Gmadrigal(àlies paketeee)) i així així el CCR va morint.
Punt numero 3
Si CCR mor?
.- Si retruc.Net no té suficients fons per a pagar servidors ect... i el Sr. Jaume Obrador es cansa ( que es cansara ) adéu retruc, adéu ccr, adéu gri....
Solucions
.- Ara estem a temps, açò és com el canvi climàtic, ens n'hem adonat a temps, no deixem que la terra es muira.
.- La nostra és llevar el gri, perquè l'objectiu, al·licient de la gent és competir i classificar ( la prova la teniu en Ponseti que vol passar a paketeeee, coste el que coste ), si no hi ha gri al final hauran mes CCR
.- I ara demanar tots per eixa boqueta, que baixen preus, que donen invitacions, que facen bassos trimestrals, semestrals, la qual cosa siga que se vos ocórrega, però per déu, no deixeu morir açò.
Remem tots en una direcció que si no el barco no arribara a port i ens afonarem
Punt numero 1
Quin és el problema?
.- Sense CCR retruc.Net deixa d'existir ( perdoneu que em pose catastròfic, però és la realitat )
.- Actualment el CCR esta en vies d'extinció ( s'ha passat de quasi 200 abonats a 140 i continuarà baixant si no fem res respecte d'això )
.- Com cada vegada som menys, cada vegada és mes difícil jugar una partida en CCR així que la gent deixa de renovar, total, en café sempre hi ha partida i damunt també hi ha classificació ( gri )
Punt numero 2
El gri.
.- El gri és una classificació que va nàixer per a evitar desbarats en les sales generals i que els trucs foren un poc mas seriosos.
.- Conseqüència del Gri. A la gent li dóna igual lluitar per punts que per porcentages així que el que pagava CCR davant dels problemes de cuorum en les sales CCR va a ser caiguent cap a la sala de café i picant-se amb el gri ( Ex. namarlon, Ponseti, Gmadrigal(àlies paketeee)) i així així el CCR va morint.
Punt numero 3
Si CCR mor?
.- Si retruc.Net no té suficients fons per a pagar servidors ect... i el Sr. Jaume Obrador es cansa ( que es cansara ) adéu retruc, adéu ccr, adéu gri....
Solucions
.- Ara estem a temps, açò és com el canvi climàtic, ens n'hem adonat a temps, no deixem que la terra es muira.
.- La nostra és llevar el gri, perquè l'objectiu, al·licient de la gent és competir i classificar ( la prova la teniu en Ponseti que vol passar a paketeeee, coste el que coste ), si no hi ha gri al final hauran mes CCR
.- I ara demanar tots per eixa boqueta, que baixen preus, que donen invitacions, que facen bassos trimestrals, semestrals, la qual cosa siga que se vos ocórrega, però per déu, no deixeu morir açò.
Remem tots en una direcció que si no el barco no arribara a port i ens afonarem
mam dire sa meva
es injust dir k a CCR tots jugen masa serios o nomes miren es punts
com seria injust dir k a cafe tots abandonen ses partides o insulten.
i a de tot com per tots.
jo personalment m´agrada jugar a CCR perk no he de pasar pena dacabar sa partida, tan si sen van com si peta sa sala.
pero de tan en tan juc colke partideta per aixo d veura kines cares noves i a i de paso saludar a ses ja conegudes.
trop k i a unes postures molt radicals, perke cuan peta cafe a CCR somplen ses taules i ningu es keixa. Tots som lliures d jugar en ki volem
com de jugar com si fos una partida d´escacs o un mentiroso cadascu so pasa be a sa seva manera. Crec k sa millor publicitat sempre astat es boca boca i si posam un poket d´interes es pot millorar molt.
si en ves de dir jo soc de CCR pero no i juc mai deim perke no anam a jugar a CCr avui ? ke aki esta ple
si no feim bona propaganda noltros ki la fara ?
au salut i bons trucs

es injust dir k a CCR tots jugen masa serios o nomes miren es punts
com seria injust dir k a cafe tots abandonen ses partides o insulten.
i a de tot com per tots.
jo personalment m´agrada jugar a CCR perk no he de pasar pena dacabar sa partida, tan si sen van com si peta sa sala.
pero de tan en tan juc colke partideta per aixo d veura kines cares noves i a i de paso saludar a ses ja conegudes.
trop k i a unes postures molt radicals, perke cuan peta cafe a CCR somplen ses taules i ningu es keixa. Tots som lliures d jugar en ki volem
com de jugar com si fos una partida d´escacs o un mentiroso cadascu so pasa be a sa seva manera. Crec k sa millor publicitat sempre astat es boca boca i si posam un poket d´interes es pot millorar molt.
si en ves de dir jo soc de CCR pero no i juc mai deim perke no anam a jugar a CCr avui ? ke aki esta ple
si no feim bona propaganda noltros ki la fara ?
au salut i bons trucs

El problema, per mi, és clar mancada gent al CCR, i som bastants els quals anem a jugar al cafè per diversos motius. La solució tembé és clara hem de desplaçar-nos al CCR i aconseguir noves subscripcions. Per al desplaçament cap al CCR no se m'ocorre res (encara que estic segur que amb mes suscripcions se faria un petit "efecto bola de nieve" tal que com mes gent hi hagui mes juguera fa) però per a aconseguir noves suscripcions,que us sembla, tant a administradors com als quals ja hem pagat, fer bonus a grups de 5 o 6 persones a preu d'un per a un període de 3 o 4 messos(suficient temps perquè vegin els avantatges del CCR)?,lògicament es podrà renovar de forma conjunta o individualment però ja al preu individual, que pentura si augmenta el número de gent se podria estodiar la baixada de les quotes per aixo dels rendiments decreixents i economies d'escala o no se que jejej(sempre i quan sigui suficient per mantenir la web)
Ho sentu pero no se m'ocorre resmillor, seguire pensant...jejej
Ho sentu pero no se m'ocorre resmillor, seguire pensant...jejej
[quote="lafaltaenvide"]A veure.
Punt numero 1
Quin és el problema?
Yo sigo con mi opinion,esto que dices jose se supone que esta clarisimo,pero si los que ya somos del CCR no renovamos o dejamos de jugar en la pagina por algo sera,dar ideas esta bien pero pienso que puede ser como se dice pan para hoy y hambre para mañana,puede que entren 10 pero si la gente no esta contenta se iran esos 10 y alguno mas,con lo cual es estar igual o peor.LLamarme cabezon o lo que querais pero pienso que simplemente seria una ayuda a corto plazo si la cosa sigue igual que ahora.Poneros en el lado opuesto,si entrais de nuevo y veis que la gente veterana se va del CCR os fiariais de pagar ?
Punt numero 1
Quin és el problema?
Yo sigo con mi opinion,esto que dices jose se supone que esta clarisimo,pero si los que ya somos del CCR no renovamos o dejamos de jugar en la pagina por algo sera,dar ideas esta bien pero pienso que puede ser como se dice pan para hoy y hambre para mañana,puede que entren 10 pero si la gente no esta contenta se iran esos 10 y alguno mas,con lo cual es estar igual o peor.LLamarme cabezon o lo que querais pero pienso que simplemente seria una ayuda a corto plazo si la cosa sigue igual que ahora.Poneros en el lado opuesto,si entrais de nuevo y veis que la gente veterana se va del CCR os fiariais de pagar ?

- obrador
- Truquer expert
- Contacta:
Una pregunta: a banda de no poder jugar per que no hi ha gent suficient per jugar, o no hi ha el mateix "ambient" que hi havia: algú està molest amb les avantatges del Compte Club Retruc, o dit d'una altra manera, a banda de que a les sales generals evidentment sempre hi ha més gent per jugar i fas nous amics i tot això, algú troba que tècnicament siguin millors les sales generals que les CCR?
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
A ver ricardo, si la gente se va o deja de renovar sera por algun motivo, como bien dices y ese motivo creemos que es en gran medida el gri por lo explicado anteriormente.El_follonero ha escrit: Yo sigo con mi opinion,esto que dices jose se supone que esta clarisimo,pero si los que ya somos del CCR no renovamos o dejamos de jugar en la pagina por algo sera,dar ideas esta bien pero pienso que puede ser como se dice pan para hoy y hambre para mañana,puede que entren 10 pero si la gente no esta contenta se iran esos 10 y alguno mas,con lo cual es estar igual o peor.LLamarme cabezon o lo que querais pero pienso que simplemente seria una ayuda a corto plazo si la cosa sigue igual que ahora.Poneros en el lado opuesto,si entrais de nuevo y veis que la gente veterana se va del CCR os fiariais de pagar ?
Hablas de problemas con la gente, si tu precisamente la mas gorda la tuviste jugando en cafe con la parejita famosa.
Eso en CCR es impensable y ademas para esas cosas exixte las quejas y tenemos la suerte de tener unos moderadores que nos escuchan y dan credibilidad a la gente que normalmente la tinene.
Yo personalmente me tomo las partidas con mucho humor y no me siento ofendido cuando impera el buen rollo aunque se metan contigo que si ves que si no, eso forma parte todo del juego, o que seria una partida sin coñas.
Como en el futbol, cuando acaba la partida totdo queda en el terreno de juego y tan amigos.
Aqui en valencia, por ponerte un ejemplo tengo un amigo que cada vez que me hecha la falta, se sube encima de la silla el pedazo de mam....jajajjajaa, pero jo me descojono
Hay que tomarse la vida con humor y si algun idiota hay seguro que lo encontraras aqui o alla, pero quejita al canto y a jugar.
Sr. jaume, es imposible que haguin diferencies entre ccr i cafe en cuant a dinamica del joc, la diferencia resideix en que el CCR es mes guapo per ses veus i tot aixo pero res mes, al manco jo no he apreciat cap.
Una sugerencia, es podia millorar el apartat grafic per el CCR, es faria mes ataractiu, no se Cartes en 3D o algo aixi. Ouu masa feina veritat?

Mem jo entenc això d que si sa gent de ccr no renova hi haura menys doblers i això sen pot anar al garete..., però lo que jo volia dir és que si lo que voleu és que vengui gent a ccr perquè no teniu gent amb qui jugar, pensau que hi ha gent de cafè que ja paga i tanmateix no ve, s´estima més juga a cafè, i si lo que voleu és recaudar gent per jugar allà, vos trobareu amb gent a ccr de sa que voltros vos vareu voler allunyar, en certa manera els obligareu a venir a jugar allà, i a jo sincerament es numero de taula on seg o sa sala a sa que jug més igual, lo que m´importa és jugar amb sa gent que m´ho pas be, osigui que tant me dóna, jo ho dic per voltros, pensau que hi haurà persones que una vegada s´hagin vistes obligades a pagar uns diners els hi serà igual tornar a abandonar partides, ells acaben ses que lis interesen i això tb ho faran allà i de ses que els hi doni la gana fugiran, i seran igual de mal educats, per això dic que no me pareix una bona solució per voltros que sou és que jugau allà per qualque cosa
No sé, això és un puta lio, jo ja no me vull menjar més es cap que jo mo pas molt be aqui, així que men vaig a fer un truquet, ale ale
No sé, això és un puta lio, jo ja no me vull menjar més es cap que jo mo pas molt be aqui, així que men vaig a fer un truquet, ale ale
- obrador
- Truquer expert
- Contacta:
lafaltaenvide ha escrit: Una sugerencia, es podia millorar el apartat grafic per el CCR, es faria mes ataractiu, no se Cartes en 3D o algo aixi. Ouu masa feina veritat?